Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Euroopan Rainbow Gathering 2010 Suomessa [Viimeisin päivitys 23.7] - 14

Colourflower

• Vieras
Vs: Euroopan Rainbow Gathering 2010 Suomessa [Viimeisin päivitys 23.7]
« Vastaus #195 : 08. Elokuuta 2010 klo 11:06 »

Taitaa olla aika moni foorumilainenkin parhaillaan gatheringissa..  juu en oo yhtään kade. En oo! ;D

Jees. Itselläni oli eilen matka Jyväskylästä Ouluun. Lähdin sen verran myöhään (muitakin syitä oli...), etten viitsinyt koukata laina-autoa tekemään ihan hirveää mutkaa Leppävirralle saadakseni viimeisen vilauksen liian vähälle näkemiselle jääneestä Gatheringista. Fiilistasoinen veto sinnepäin oli kuitenkin niin voimakas, että poikkesin nelostieltä Viitasaaren ja Pyhäsalmen välillä Savon puolelle. Jännä, miten tällaiset psykologiset jutut menevät.
Kirjattu

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria

Mulla on sellainen itkuahdistusolo kun en päässyt tonne. Se olis ollut niin mun paikka. Mut seuraavia en missaa. En. Ugh!
Kirjattu
Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Colourflower

• Vieras
« Vastaus #197 : 09. Elokuuta 2010 klo 11:10 »

Kamalaa, kun nyt alkaa pukata semipaniikkia tuon Gatheringin ylihuomisen(ko se nyt oli?) päättymisen johdosta. Että sellainen tapahtuma on meillä täällä Suomessa, eikä loppujen lopuksi edes kovin kaukana minusta – mitäs tuo nyt, linnuntietä reilut parisataa kilsaa? Ja minä olen ainoastaan käväissyt siellä. Piipahtanut.

Toki on hyvä mieli siitä, kun on edes käynyt RG:ssä ja aistinut, mitä se on käytännössä ainakin aurinkoisena alkuiltana. Mutta etteikö siellä nyt hiisi soikoon olisi voinut olla päivän, yön, kaksi päivää, tms... Ja vielä hetken se olisi mahdollista. Kyytiä ei ole, rahaa on vähän, ei paljon mutta kuitenkin on, aikaa on vähän mutta kuitenkin on, ei sidonnaisuuksia jne. Höh. On tämä kyllä. :-[
Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
« Vastaus #198 : 09. Elokuuta 2010 klo 11:15 »

Nauti edes siitä hetkestä minkä siellä vietit.  ;)
Kirjattu

Jade

• Hipahtava
  • Poissa Poissa

Se virallinen loppumispäivä oli siellä ilmoitettu nyt tiistaiksi eli Gathering päättyy 10.8 ja seuraavana päivänä alkaa siivous.

Oli se tosiaan upeaa käydä toisenkin kerran, vaikka se mieletön kuumuus vaikutti omalta osaltani jaksamiseen ja osallistumiseen. Mutta sen tunnelman keskellä oleminen ja ajan häviäminen... Vaikka olikin vaan viikonlopun niin se ajallisesti tuntui paljon pitemmältä ja tuntui kuin olisi ollut kauankin kotoa pois  8)

Toivottavasti sitten kun seuraavan kerran pääsee vastaavaan (toivottavasti jo ensi vuonna) niin voi olla jo huomattavasti pitempään  :P
Kirjattu
Se, mitä etsit, on.
Se on jo.
Nykyhetki on.
Todellisuus on.
        Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Ja eihän mikään estä sinne edelleen menemästä. Toki, se on siivoamista ja paikkojen luonnontilaan asettamista. Enemmän työtä, vähemmän "olemista". Kuka tietää, siellä saattaa olla väkeä vielä kahdenkin viikon päästä..
Kirjattu

kk

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Vähän harmittaa ku ehti olla paikalla vain 3päivää :( Oli tarkoitus tulla takaisin, mutta tuli muita juttuja... Ehkä sateenkaari palaa vielä Suomeen joskus ja pääsen osallistumaan uudestaan... Toivottavasti :) Kiitos kaikille, oli ihanat 3päivää!
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

"See you in 5 minutes!"  ;D
Kyllä me sinne vielä "joskus" päästään  ;D
Kirjattu

hippu

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
« Viimeksi muokattu: 10. Elokuuta 2010 klo 08:26 kirjoittanut hippu »
Kirjattu
Joka aamu on armo uus.

Kuopionpoika

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Terveisiä Savosta:

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/hippileiri-k%C3%A4y-nukkumaan/588205

Ollaan ainoastaan yksi henkilö jouduttu sieltä poistamaan ja samalla käännyttämään maasta, ja sekin ihan sen takia, ettei hän kerta kaikkiaan osannut käyttäytyä järjestäjien sääntöjen mukaan, kertoo komisario Jyrki Haapala Pohjois-Savon poliisilaitokselta.
Aiheesta lisää: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2234889

Vaikka en todellakaan kannata ihmisten maasta poistamisia tai muita "hommaforum" ajatuksia, niin tässä tapauksessa on poliisi mielestäni tehnyt täysin oikein. Kyseinen henkilö on saanut kuitenkin useamman kerran mahdollisuuden korjata käytöstään.
Kirjattu
“My hope still is to leave the world a bit better than when I got here.” Jim Henson

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Terveisiä Savosta:

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/hippileiri-k%C3%A4y-nukkumaan/588205

Ollaan ainoastaan yksi henkilö jouduttu sieltä poistamaan ja samalla käännyttämään maasta, ja sekin ihan sen takia, ettei hän kerta kaikkiaan osannut käyttäytyä järjestäjien sääntöjen mukaan, kertoo komisario Jyrki Haapala Pohjois-Savon poliisilaitokselta.
Aiheesta lisää: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2234889

Vaikka en todellakaan kannata ihmisten maasta poistamisia tai muita "hommaforum" ajatuksia, niin tässä tapauksessa on poliisi mielestäni tehnyt täysin oikein. Kyseinen henkilö on saanut kuitenkin useamman kerran mahdollisuuden korjata käytöstään.

Samalla linjalla olen... Vaikka kokoontuminen on hyvin avoin, se asettaa silti joitakin sääntöjä siihen osallistujille. :)

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Samalla linjalla olen... Vaikka kokoontuminen on hyvin avoin, se asettaa silti joitakin sääntöjä siihen osallistujille. :)

Niin ja Suomen lakihan on perusteena toimiin, kun ihminen aiheuttaa järjestyshäiriöitä. Ihan missä tahansa. Varsinkin , jos ei ole osoittaa esim. majoitusta tai taloudellista valmiutta vieraassa maassa selviämiseen.
Kyllä minä ainakin toivon että jos minä kilahtaisin jossain, että siihen reagoitaisiin. Tämä siis nyt aivan yleistyksenä enkä rinnasta ko. tapaukseen.
Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi

Aamulehden otsikko:
IS: Poliisi kiittää: Nakuleirillä vain yksi häirikkö

Hei, IS:n otsikko on: "Häirikköhippi poistettiin Leppävirran leiriltä - ja koko maasta!", eikä puhetta ole mistään nakuleiristä.

No, kokoontumisen kutsuminen hippileiriksi, mikäs siinä, vaikkei se mielestäni hyvä ilmaus asiasta olekaan. Mutta toivottavasti jossain vaiheessa kaikille valkenee ettei kyseessä ole vieläkään nudisti/nakuleiri. :D

Colourflower

• Vieras
« Vastaus #208 : 10. Elokuuta 2010 klo 12:09 »

Mutta toivottavasti jossain vaiheessa kaikille valkenee ettei kyseessä ole vieläkään nudisti/nakuleiri. :D

Niinpä. Samaa on saanut itsekin selittää jokuselle lähipiiriläiselle.

Vilkuilin muuten pikaisesti netistä, miten tuosta sveitsiläisen ongelmakäyttäytyjän tapauksesta on tiedotettu. Kaikki muut mediat korostivat sitä, että yhtä henkilöä lukuun ottamatta leirillä on sujunut tosi hyvin, mutta Iltalehti poimi asiasta vain kielteisen puolen. Valitettavasti sen "ansiosta" monelle iltapäivälehden heräteshoppaajalle jäänee mielikuva, että siellä Savon hippileirillä oli sitä häiriökäyttäytymistä... :o
Kirjattu

Mystikko

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Eilen tulin kokoontumisesta, ja ihanaa oli. Kuinka monen foorumilaisen kanssa tietämättäni juttelin? Hilluin enimmäkseen ilman paitaa, sinisissä housuissa, harteille ulottuva tukka auki, ja yleensä tyttöystävän kanssa.

Valaistuin. Tajusin kuinka hirvittävässä vittuilun, kyykyttämisen, ahneuden ja itsekeskeisyyden kierteessä Babylon elää. Tänään alkoi abivuoteni, mikä ahdistaa. Kelasin, että voisin alkaa juuri sellaiseksi kuin he siellä: pois rahan vallasta, sinne rauhaan ja rakkauteen. Sain olla juuri sellainen kuin huvitti. Tarkoitan, että minua ei hyväksytty sinne hippinä, vaan minuna. Minua ei katsottu kieroon, vaikken osallistunut rituaaliseen yhteispössyttelyyn, lukenut ruokarukousta, osannut yhteislaulujen sanoja (vaikka kyllähän niitä viikonlopun aikana opin... :)) jne. Olin silti tasa-arvoinen yhteisön brother, part of family.

See ya in five minutes, you all!
Kirjattu
Minun sotani ei ole tämä
olen muukalainen outo maan
Minun rauhani ei ole täällä
keskellä sodan ja tuhkan
Ja minun vapauteni ei ole tämä
kun vielä kotia kuljetaan

-Joose Keskitalo