Tervehdys,
olen itse ollut joskus todella masentunut elämäni kolhujen takia.
Käytin tuolloin SSRI lääkkeitä.
Haluaisin sanoa nyt muutaman painavan sanan näistä.
Olen tavannut noin 6 lääkäriä tässä asiassa, eikä ketää heistä ole puhunut halaistua sanaakaan sivuvaikutuksista tai vierotusoireista.
Miksi näin on? Eikö vastuullisen lääkärin nimenomaan pitäisi antaa kokonaiskuva hoidosta ja sen vaikutuksista? Sensijaan, totuutta piilotellaan ja lääkärit ovat ikäänkuin diilereitä jotka vain pitävät potilaitaan liukuhihnatavarana.
Kun lopetat SSRI lääkityksen niin esim. efexorilla saat sähköshokkeja kehoosi (varsinkin aivojesi kohdalla) noin viikon-kaksi viikkoa, näkösi pätkii, masennusta, itsetuhoisia ajatuksia ja kauhea himo saada lisää huumetta!
Tämä ei ole todellakaan mukavaa, olen kokeillut monia ns. huumeita mukaanlukien hamppu eikä mitään vastaavaa ole koskaan tullut vastaan! Tuntuu kuin lääkeyhtiöiden mömmöt olisivat suoraan saatanasta!
Pointtihan länsimaisessa lääketieteessä on hoitaa oiretta, ei itse sairautta. Viimeksi kun kävin diilerillä eikun anteeksi lääkärillä, niin hän määräsi efexorin lisäksi 4 muuta reseptiä turruttamaan tuskani.
Miksi näin on? Miten voit yhtäkkiä määrät 5 eri huumetta puolen tunnin tutustumisen jälkeen? Ei tähän mikään shamaani ainakaan pysty!
Jos minulla on ongelma elämässäni, niin auttaako se, että huumeilla turruttaa tuskan vai auttaako se, että joku ihminen yrittää auttaa tämän ongelman ratkaisemisessa?
Monet kouluampujat sun muut ovat juuri olleet SSRI huumeiden vaikutuksen alaisena.
Jos masentaa, niin suosittelen vahvasti lähtemään lenkille. Vaihtamaan ruokavalioita luomuun. Idätä hampunsiemeniä sun muuta, elävä ravinto parantaa kehoa kokonaisvaltaisesti. Aina masennus ei ole aivoista kiinni.
http://kauppa.ruohonjuuri.fi/Olen opiskellut biologiaa lukiosta asti ja sen jälkeen itsenäisesti ja olen tullut toteamaan sen, että nykyinen meno on aivan täysin hullua. Tiede ei ymmärrä edes muurahaisen aivojen toimintaa: silti surutta rukataan ihmisten aivoja tuntemattomilla kemiallisilla huumeilla..
Kun syöt monikansallisten rikollislääkeyhtiöiden huumeita, niin virtsasi ja ulosteesi mukana nämä huumeet joutuvat ekosysteemiin. Onko tässä yksi osasyy eläinten ja mehiläisten massakuolemiin?
Olen tällaista yrttiä itse kokeillut muutaman kerran, mutta en suosittele kenellekään koska en ole täysioppinut shamaani:
http://azarius.net/smartshop/relaxing/herbs/sceletium_tortuosum_kanna/Se on myös SSRI huumeiden lailla vaikuttava yrtti.
Joskus on hyvä pitää lomaa omista tunteista ja elämäntilanteesta, mutta synteettiset huumeet eivät ole ratkaisu. Ne sekoittavat koko kehon ja laittavat kehosi energiavirtaukset päin sanonko mitä..
Kiinalainen lääketiede on vanhempaa, vanhakansa sanoo, että vanhempaa pitää kunnioittaa.
Kannattaa pitää kiinni vanhoista arvoista eikä uskoa diilereiden myyntipuheisiin. Jos haluat apua niin käänny läheistesi puoleen tai mailaa vaikka minulle gaikokujin@hush.com niin voin yrittää auttaa.