Syvää kipua. Mä nyt vähän tähän taas pulisen.... Satutuokio.
Se oli iso juttu viimein kertoo jollekin kaikista syvimpii ja ikävimpiä kokemuksia, mikä oikeastaan on vaikuttanut niin paljon, ihan kui ois ollut joku semmone peikko solassa vaeltava.., mutta mulle ei koskaan riittänyt että olisin siirtynyt yhdestä solasta toiseen, vaikka se olikin mukavampi ja lempeä olla kahden kipujemme keskellä.
Vaikka mulla oli traumoja, mä aina silti halusin kuin kokonaisen elämän, olla sellainen "kuin muutkin".. niinpä mä yritin ja altistin itseeni erilaisiin juttuihin ja ihmisiin ja mitä ikinä,, jopa yksinäiseen hulluuteen. Oon aina vähän outo, vähän kuin irrallinen olento.
Mietin tässä mitä kaikki tää elämä on tehnyt mun persoonalle ja ystävyyssuhteille... Useiden kanssa olen liiankin varovainen, vähän semmone joka vaan seuraa mieluummin hiljaa ja pysyy sopivan turvallisissa aiheissa. Toisille mä olen ihan liikaa. Ja sit on vaan niin ikävii ja kipeitä juttui kerrottavana, joko tunteella tai tunteetta, tai mustan huumorin kautta, että sydämestä sieppaa. Sit mä oon joutunut tajuamaan että ei ystävät haluu kuulla tai kokee, tai lukee sellasta, että se voi hämmentää... Ehkä jos joku avautuu tai tulvii kaikkee, niin siihen on vaikee sanoa mitään. Ehkä silloin ei ole avoin sille yhteiselle ajalle, kun mieli pyörii mustissa pilvissä tai levottomuudessa.
Mulla on aina ollut kohtalokas olo mun traumojen kanssa. Aina mulla on ollut joku rooli, tai tuntuva kokemus. Ja vaikka on ollut hyvin noloja asioita, niin aina kaikesta on selviytynyt. Usein on ollut myös tarve haastaa ylittämään itseään vastapainoksi sille että joku on vaikka alistanut. Ehkä meistä vaan kasvaa vuoria, minne on enää hankala päästä lähestymään. Tai mitä ikinä. Jos on vaikea kohdata itseään, niin miten kukaan toinen siihen pystyis? No. Ei se niin vaikeeta ole. Pitäis ehkä mennä nukkumaan

En muista että koskaan olis ollut niin ikävä päivä etteikö edes yhtä hetkee olis ollut jotain mikä saa hymyyn ja iloon tai muuhun ihmetykseen. Ja toisaalta ei taida olla semmosiakaan monta, että päivässä olis ollut ihan kaikki "hyvin".,rullannut vaan tai soljunut puron lailla, että ehkä se vaikuttaa, ehkä tää ihminen vaan nyt on sellane ja tällänen. Yritetään hengittää (;