Pientä päivitystä. En ole juuri tehnyt selkounien näkemiseksi enkä siis nähnytkään niitä, mutta unipäiväkirjan pitäminen ja unimaailmaan tutustuminen on ollut tosi avaava matka tähän mennessä ja olen alkanut ymmärtää monen unen merkitystä intuitiivisesti ilman sen tarkempaa tulkintaa. Tai sitten unista on tullut vaan niin selkeitä, ettei niiden viestejä voi olla ymmärtämättä. Tajusin esim yhden terveyteeni liittyvän asian unen ansiosta, minkä olen teoriassa tiennyt, mutten todella käytännön tasolla oivaltanut. Uni sitten näytti hyvin visuaalisesti, miten elämäntapani vaikuttavat kehooni, ja sen jälkeen on ollut helppo tehdä fiksuja valintoja. Pitkänä ja aktiivisena ihmisenä en liho helposti, joten en ole saanut konkreettista näkymää siitä, miten esim suola ja rasva vaikuttaa, mutta uni teki hyvin selväksi, kuinka kaikki skeida kertyy mun sisäelimiin. Eilenkin kaupassa kun näin jonkun punalaputetun vegaanieineksen, meinasin pistää sen koppaan, mutta muistin heti unessa näkemäni kuvan omista verisuonista ja olin että joo kiitos ei, mennäänkin heviosastolle.