Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Petri Nygård - 2

Peacemaker

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
    • Valokuvat
Vs: Petri Nygård
« Vastaus #15 : 24. Huhtikuuta 2012 klo 09:14 »
  • Tykkää (0)

• Miksi?

Koska kaikki kakarat fanittaa tota viinan huurusta pelleä. "Jee alkoholi on jeejejejejeje!!". Siksi. O:-)
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Konna

• Vieras
    « Vastaus #16 : 24. Huhtikuuta 2012 klo 12:14 »

Älkää lyökö Petriä! Muuten saatte lyödä aika montaa artistia, jos lapsille haitallisista asioista laulaminen riittää kriteeriksi. Varsinkin, jos kaikki läppäartistit lasketaan mukaan.

Olen aika samoilla linjoilla vk:n kanssa: minusta Petri on ihan hauska pelle. Koko ilmiöhän taisi lähteä liikkeelle jostain Petrin ja hänen hevarikavereidensa loistoideasta alkaa tehdä läpällä räppiä, jossa vedetään kaikki kliseet överiksi. Jos samalla idealla alettaisiin tehdä rokkia (varmasti on tehtykin), jossa laulettaisiin vitsillä siitä, miten on hienoa sekoilla nenä täynnä kokkelia ja heitellä vaikka telkkareita hotellihuoneen ikkunan läpi, niin en vetäisi siitäkään hernettä nenääni. 8)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #17 : 24. Huhtikuuta 2012 klo 14:51 »
  • Tykkää (0)

• Niin, väkivalta johtaa vain väkivaltaan.

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 26. Huhtikuuta 2012 klo 00:16 »
  • Tykkää (0)

• Petrin musiikki oli minusta aluksi ihan asiaa. Ymmärsin hänen pointin turhista sarjoista muuhun. Mutta se mikä minua juurikin harmittaa, että siitä mistä hän ennen lauloi josta hän ei pitänyt... Hän on nyt ihan itse sitä mitä ennen vihasi. Tuttujen ja muiden kesken ollaan juteltu ja oikeastaan kaikki on kallistunut samaan mielipiteeseen.

Harmittaa Petrin puolesta vaikkei hän taida sitä itse tajuta. Ei tainnut tuo äkillinen kuuluisuus oikein tehota häneen, kun nousi tuo suosio noin päähän... : /
    Kirjattu

kynteli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 21. Heinäkuuta 2012 klo 13:13 »
  • Tykkää (0)

• Pakko kyllä sanoa että kyseistä roskaa ei kuuntele kuin kännissä :D

Täysin samaa mieltä! En vaan ite pysty sietämään tota musiikkia! :D
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    « Vastaus #20 : 18. Syyskuuta 2012 klo 21:30 »

Minusta Petrin musiikki ei ole ns kunnon rappia. Tai mun on vähän huono mennä arvostelemaan. Jos rappia kuuntelen se on vaan Los Angeles seudun 90-luvulla tehtyä..
    Kirjattu

Havina

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • Syväekologiaa ja parempaa elämää
    « Vastaus #21 : 29. Syyskuuta 2012 klo 00:00 »
  • Tykkää (0)

• Petrin musiikki oli minusta aluksi ihan asiaa. Ymmärsin hänen pointin turhista sarjoista muuhun. Mutta se mikä minua juurikin harmittaa, että siitä mistä hän ennen lauloi josta hän ei pitänyt... Hän on nyt ihan itse sitä mitä ennen vihasi.

Niinpä. Taisi alkaa kuuluisuus ja mammona kiinnostaa hieman liikaa, ja tässä on nyt koko prosessin surullinen lopputulos. Petri on vajonnut loistavalta parodiatasolta samaan roskasakkiin kuin jotkut Jare&VilleGalle (v*ttu mitkä nimet...) ja Cheek... Miksi, oi miksi?
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 29. Syyskuuta 2012 klo 17:00 »
  • Tykkää (0)

• Niinpä. Taisi alkaa kuuluisuus ja mammona kiinnostaa hieman liikaa, ja tässä on nyt koko prosessin surullinen lopputulos. Petri on vajonnut loistavalta parodiatasolta samaan roskasakkiin kuin jotkut Jare&VilleGalle (v*ttu mitkä nimet...) ja Cheek... Miksi, oi miksi?

Yhden tuohon niiin paljon :D Valitettavaa mutta totta.
    Kirjattu