Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Itsetutkiskelua - 1

Joosef

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Itsetutkiskelua
« : 26. Syyskuuta 2014 klo 21:51 »
  • Tykkää (0)

• En ole varma liittyykö tämä hippeilyyn mitenkään. Moni täällä tuntuu olevan kuitenkin kiinnostunut ainakin henkisestä kasvustaan. Ajattelin että tälle palstalle voisi laittaa netistä löytyviä mielenkiintoiselta vaikuttavia testejä, joissa saa jonkin tiedon itsestään. Eksyin sivulle, jolla voi testata biologisen ikänsä http://www.biological-age.com/
    Kysymykset käsittävät lähinnä elintapoja, terveyttä ja sosiaalisia suhteita. Näiden kautta määrittyy erilaisia riskejä, joiden katsotaan tässä testissä kuluttavan ihmistä ennenaikaisesti tai sitten säästävän. Olen itse keski-ikäinen ja olin iloinen saadessani biologiseksi iäkseni 7 vuotta alle kalenteri-iän. En tiedä miten hyvin tämä soveltuu nuorille. Haitallinenkin elintapa vaatii yleensä aika pitkään, että haittavaikutus ilmenisi (esim. tupakointi). Hyötykin taitaa tulla (vaikka liikunnasta tai terveellisestä ravinnosta) yleensä pitemmän ajan kuluttua.

Tähän voisi tietenkin laittaa kaikkia muitakin kiinnostavia, vaikka psykologisia testejä.
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Itsetutkiskelua
    « Vastaus #1 : 26. Syyskuuta 2014 klo 22:07 »
  • Tykkää (0)

• Ihan hauska testi. Olen tuon mukaan vielä alle kolmekymppinen, vaikka oikeasti lähestyn jo neljääkymmentä. Urheilu on valitettavasti jäänyt pois elämästäni, koska kyllästyin siihen ja sen ulkonäkökeskeiseen maailmaan. Pitäisi vain sisäistää se, että treenaan terveyteni - en yhteiskunnan odotusten vuoksi. Ja tällä en tarkoita sitä, että kokisin tarvetta olla jotain, en vain pidä ulkonäön palvomisesta ja seksualisoinnista johon nykymaailma on ajautunut.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 26. Syyskuuta 2014 klo 22:23 »
  • Tykkää (0)

• En ota kovin vakavasti noita testejä, vaikka jotain ne voivat kertoa. Tuon testin mukaan olen 11-vuotias eli siis 8 vuotta nuorempi mitä oikeasti olen :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #3 : 01. Marraskuuta 2014 klo 18:21 »

http://www.16personalities.com/

tää on aika mielenkiintoinen (:
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #4 : 02. Marraskuuta 2014 klo 01:04 »
  • Tykkää (0)

• Googletin "chakra test" ja löytyi paljon tuloksia. :) Innostuneet voi kokeilla ja etsiä hyviä testejä.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #5 : 02. Marraskuuta 2014 klo 13:02 »

Kävin kerran timanttipolkumeditaatiossa. Perinteiset chakrat voi sen perusteella heittää roskikseen.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #6 : 02. Marraskuuta 2014 klo 14:52 »
  • Tykkää (0)

• Olen itsekin käynyt timanttipolkumeditaatiossa, mutta en ymmärrä miksi chakrat voisi sen perusteella "heittää roskiin"?
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3