Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Luomurintojen avunhuuto - 1

Nefi-

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Luomurintojen avunhuuto
« : 12. Lokakuuta 2012 klo 14:43 »
  • Tykkää (0)

• Hei te kaikki ekotietoiset hippinaiset!
    Olen tässä tämän vuoden tehnyt suurta etsintää liikkeestä toiseen, kysellen, huokaillen, ystäviltä apua anoen, jo dokumenttia tai vähintään etsintäblogia aloittaen (joskaan en omista tietokonetta tai filmikameraa, mutta sivuseikkoja) ja hyvin köyhin tuloksin! Kysyn siis:
    Onko naisen mahdotonta saada puuvillarintaliivejä?
    tai muuta luonnonkuituista ja mieluiten vielä luomuna.

Hiljalleen olen myöntynyt että ei ole pakko olla luomua ja välillä jopa epätoivoissani kysyn rintsikoita joissa olisi edes suurin osa puuvillaa tai jotakin muuta luonnonkuitua. Urheiluliivejä, imetysliivejä ja ensiliivejä kyllä löytyy puuvillaisina, lindexistä jopa luomupuuvillaisina, mutta kuppikoolle D tuntuisi olevan mahdotonta. Yhdet puuvillaiset olen löytänyt tokmannilta ja toiset lindexiltä (malli poistui valikoimasta). Olen kysellyt erikoisliikkeistä, kaikista paikoista mistä vain keksinyt, ja lopulta huomannut jo kihiseväni niin suurena vastalauseena että en kiusallanikaan ostaisi keinokuituista!  ::)

Nyt siis lahkeessasi roikkuen ja itkien kysyisin: tiedätkö jonkun paikan tai nettikaupan josta voisi löytää luomu-luonnonkuituisia liivejä?
    Kiittäen ja niiallen odotan valaistuneita vastauksianne!
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    Vs: Luomurintojen avunhuuto
    « Vastaus #1 : 12. Lokakuuta 2012 klo 17:47 »
  • Tykkää (0)

• Oletko tutustunut japanilaisiin klassisiin kaistasta sidottaviin vaihtoehtoihin. Ne on luultavasti melko nerokkaita
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 12. Lokakuuta 2012 klo 19:57 »
  • Tykkää (0)

• No Sloggi on tehnyt näemmä uuden mallistan Sloggi Future joka on 95% puuvillaa... Loput 5% elastaania.
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 15. Lokakuuta 2012 klo 11:52 »
  • Tykkää (0)

• Oletko tutustunut japanilaisiin klassisiin kaistasta sidottaviin vaihtoehtoihin. Ne on luultavasti melko nerokkaita

Kaistasta en, mutta kaislasta punottaviin rintaliiveihin ja osmankäämipöksyihin kylläkin  ;) Ne vasta nerokkaita ovatkin!
    Sloggilla on joitain puuvillaliivejä ja urheiluliivejä kyllä löytyy puuvillasta.

Olisi muuten mielenkiintoista kuulla onko kukaan muu yrittänyt löytää luonnollisia rintsikoita ja millaisella menestyksellä?
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 16. Lokakuuta 2012 klo 04:10 »
  • Tykkää (0)

• Kaistasta en, mutta kaislasta punottaviin rintaliiveihin ja osmankäämipöksyihin kylläkin  ;)

Kaista =pitkä kapea kangas esim. silkkiä, pellavaa, puuvillaa.
    Kirjattu

ms. green

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 16. Lokakuuta 2012 klo 09:54 »
  • Tykkää (0)

• Olen sporttirintsikoiden suosija, ja niitä tosiaan löytyy puuvillana kuten sanottu. Mutta luulisi että (luomu)puuvillaalusvaatteita myyviä nettikauppoja löytyisi aika iisisti, vai onko näin? Tietty nettishoppailussa on omat hankaluutensa :-\
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 17. Lokakuuta 2012 klo 16:17 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on http://www.anita.com/  noiden valmistamat liivit.

Puuvillaa 80% sentäs ja yli vuoden olen niitä käyttänyt ja täytyy sanoo et oon tyytyväinen, vaikka hintaa niillä liiveillä olikin   :P
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-