Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Missä olet JohnnyBoy62? - 1

Joosef

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Missä olet JohnnyBoy62?
« : 07. Joulukuuta 2014 klo 16:01 »
  • Tykkää (0)

• Hei
    Sinulla on ollut varsin syvällisiä ja ajatuksellisia tekstejä, monesta asiasta, yhteensä yli 1000 kpl, varsin säännöllistä kommentointia! Great! 23.10.14 viimeiset viestit, sitten ei enää mitään. Oletko kyllästynyt foorumiin? Toivottavasti kaikki on hyvin. Onko kenelläkään muulla tietoa?
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    Vs: Missä olet JohnnyBoy62?
    « Vastaus #1 : 07. Joulukuuta 2014 klo 17:11 »

Oon ihmetellyt ihan samaa!

Kyllä se ois varmaan jonkun jäähyväisviestin kirjoittanut, jos ois lopettanut täällä. Varmaan vaan kiireistä meininkiä irl, nuorena kun ei ehdi aina koneella kököttää :D

etsintäkuulutan tähän samaan syssyyn Erakkoravun. Siinä oli harvinaisen viisas veikko, rohkeat jutut ja mainio murre, toivottavasti saamme lukea niitä jatkossakin  :)
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    Vs: Missä olet JohnnyBoy92?
    « Vastaus #2 : 07. Joulukuuta 2014 klo 20:34 »

Johnnyboy on kylläkin 92 eikä 62.

Minusta tuntuu, että minä olen asiaan syyllinen. Kun olin rekisteröitynyt tänne sivustolle ja selannut juttuketjuja ja seurasin keskusteluja, huomasin että J. käänsi usein positiiviset keskustelut negatiivisiksi ja epäilin hänen suorastaan v-uilevan, niinpä kirjoitin hänelle ehkä vähän tungettelevan yksityisviestin, jossa tiedustelin ja kommentoin asiaa. J. ei vastannut viestiini eikä ole siitä alkaen kirjoittanut mitään. En minä nyt semmoista olisi halunnut. Syvät pahoittelut.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #3 : 08. Joulukuuta 2014 klo 16:13 »
  • Tykkää (0)

• Mie en oo kaipaillut kumpaakaan, koska molemmat on olleet aika negatiivisia kirjoittajia.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #4 : 08. Joulukuuta 2014 klo 16:52 »

^
    ^

Rimpsi, en usko että jb noin pienestä lannistuisi :) ja riippuen toki sanontatavasta, kritiikki voi olla myös ihan ok.

~

Mun mielestä tällaiset räväkämmät käyttäjät on just hyvä juttu, ne puhaltaa keskusteluihin pontta ja saa ehkä ajattelemaan asioita uudelta kantilta. Ainakin itselleni on auennut hyviä näkökulmia näiden heppujen viesteistä. Kyseenalaistaminen ei ole sama kuin negatiivisuus,  eikä negatiivisuus yksiselitteisesti paha asia.
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #5 : 08. Joulukuuta 2014 klo 21:58 »

Kaivatkaa mua yhtään, muakin on sanottu negatiiviseksi.
    Kirjattu

Maapähkinä

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 11. Joulukuuta 2014 klo 22:29 »
  • Tykkää (0)

• Voi tietysti myös olla, että hän on vain keksinyt muuta tekemistä elämässään. Haluaa keskittyä aivan muihin asioihin. Aivan niin kuin minä, ennen kuin taas tulin takaisin tänne.
    Kirjattu