Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

muodokas vs hoikka nainen - 2

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • Dianthus deltoides
Vs: muodokas vs hoikka nainen
« Vastaus #15 : 14. Syyskuuta 2012 klo 09:51 »
  • Tykkää (0)

• Lasten kauneuskilpailut, aaaagghhhh  :-\. Joo, jotenkin se huutaa munkin silmään jotain häiryyntynyttä pedofiiliahkoa ja aikuisten omien, toteutumattomien "olispa miss whatever" toiveiden toteuttamista jälkeläisten kautta. Sairasta  >:(

Mä kuvittelin todelal pitkään, et mulle kolisee vain ns. muodokkaammat naiset. Silleen, et mieluummin vaikka ihan reilusti liikaa painoa ko liian vähän, eikä mitää sporttisenreenattuja silakoita. Mut kas elämä opettaa :D. Niin vaan menin ja ihastuin kauhean sporttiseen ja alipainoisenhoikkaan naisihmiseen. Se oli sit lopulta kumminkin se korvien väli ko ratkaisi ja näköjään ihminen voi olla ainakin mun silmissäni hurjan kaunis, vaikka se ei ois sitä mulle "tyypillistä" tyyppiä :D
    Kirjattu

Avallon

• maanmatonen
    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 26. Syyskuuta 2012 klo 18:51 »
  • Tykkää (0)

• Kaksipiippuinen juttu.Joillekkin sopii,että on pari kiloa "ylimääräistä" (silloinhan se ei ole ylimääräitä).
    Kirjattu

Kari Luoto

• Vieras
    « Vastaus #17 : 14. Lokakuuta 2012 klo 09:03 »

Lyhyt, hoikka, pienirintainen, lyhyet hiukset, kaikki intiaanit kanootissa.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 14. Lokakuuta 2012 klo 17:47 »
  • Tykkää (0)

• Hmm... :)

Tämä aihe on sellainen joka kiinnostaa kovasti tosi monia ajasta riippumatta. Minulle ei ole niin väliä, onko nainen hoikka tai muhkea, kunhan hänen painonsa on silti terveen ihmisen rajoissa. Ei siis haittaa lievä ylipainoisuus tai vähän muista ihmisista poikkeava hoikkuus. Ihanteenani on kumminkin hyvin pehmeäpiirteinen nainen, mikä viittaa enemmän pyöreyteen. Olen myös kovasti ihaillut aina sitä, kun naisella on pitkä hoikka kaula ja kauniisti laskeutuvat olkapäät ja hartiat. Muu vartalo saisikin olla pyöreämpi, kuitenkin sopusuhtaisuuden rajoissa.

Puhuisin mielelläni miehistäkin, koska miehet kuitenkin kiinnostavat minua enemmän, mutta jääköön nyt tämä tähän aiheen sukupuolirajouttuneisuudesta johtuen. Cx
    Kirjattu