Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Pelaatteko? - 1

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria
Pelaatteko?
« : 06. Elokuuta 2010 klo 23:26 »
  • Tykkää (0)

• Lisätään uteluiden joukkoon myös pelit. Pelaatteko netissä tai offline mitään pelejä?

Minä, vaikka olen nelikymppinen nais-ihminen, rakastan pelaamista. Mä olen pelannut paljonkin kaikenlaisia nettipelejä. Wow oli niistä yksi mutta se ei oikein kolahtanut. Nettipelaamisessa mua kiehtoo enemmänkin sosiaalisuus. Musta on mahtavaa kun voi heittää läppää eri puolelta maapalloa olevien ihmisten kanssa ikään, sukupuoleen tai rotuun katsomatta. Ja näiden nettipelien myötä mä olen löytänyt myös muutaman tosi hyvän ystävän joihin pidän yhteyttä muutenkin.

Tällähetkellä mä en pelaa oikeastaan mitään. Ei riitä aika. Tai kiinnostus. Sillä siihen ihmisellä on aina aikaa mikä kiinnostaa.

Ja tietty lautapelit on ihan parhaita!
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Auringonkukka

• Vieras
    Vs: Pelaatteko?
    « Vastaus #1 : 07. Elokuuta 2010 klo 11:22 »

No eihän ikä estä tekemästä yhtään mitään! Kun on rohkeesti oma itsensä, niin maailma on leikkikenttä.  :)

Siis joo, mä pelaan kanssa. Erilaisia nettipelejä ja lautapelit tosiaan on oikein kivoja (kivassa seurassa). Korttipelitkin on ok.
    Ja esim topkani.kingissä tulee tosiaan myös keskusteltua erilaisten ja erimaalaisten ihmisten kanssa siinä pelien ohessa. Pelaaminen on hauskaa ajanvietettä ja siinä saa aina hetkeksi katkaistua ajatukset pois arjesta helpolla ja halvalla tavalla.
    Kirjattu

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #2 : 07. Elokuuta 2010 klo 12:50 »
  • Tykkää (0)

• itse tykkään pelata toosi paljon erityisesti tietokone-pelejä ei ole vaan omaan tietokonetta joten se on vähän vaikeaa en kauheasti ole netissä pelannut patsi Diablo 2:sta tullut joskus kimpassa hakattua WOW:ia en ole ikinä kokeillut joten en siitä osaa mitään tähän sanoa mutta juu kyl lautapelitkin hyvässä porukassa menisi varmaan ja toinen Roolipelit siis kirjana hyvällä porukalla on kyllä niin parhautta haluan päästä pelaamaan Kyperpunkki!
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #3 : 07. Elokuuta 2010 klo 13:55 »
  • Tykkää (0)

• Pelailtua on tullut varsinkin pienenmpänä tietokoneella, laudallakin olisin halunnut muttei löytynyt pelikavereita. :( Ja vähän on harvassa nykyäänkin, paitsi että ehkä lautapeleihin on vähän into laantunut. Nettipokeria jossain vaiheessa olen pelannut paljon, mutta totesin ettei se ole minun juttuni, tylsistyn liikaa ja sen jälkeen jäljen voi arvata. Toisinaan pystyi keskittymään, ja mitä enemmän keskittyi, sitä paremmin meni. Mitä paremmin meni, sitä enemmän pelasi, ja sitä enemmän tylsistyi. Ei ollut minun pelini.

Nykyään tietokoneella tulee pelailtua harvoja pelejä, Civilization 4:ää silloin tälloin ja useasti Left 4 Dead 1 tai 2. Vanhoissa peleissä oli tunnelmaa, ja aika on kullannut muistot... Nykyiset pelit tuntuvat niin mielikuvituksettomilta, vain harvoissa peleissä on jotakin oikeasti uutta. Harvoista peleistä jaksaa innostua ja pelata kerta toisensa jälkeen. Ehkä hyvä niin. :)

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #4 : 08. Elokuuta 2010 klo 00:12 »

En. 8)
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #5 : 08. Elokuuta 2010 klo 02:27 »
  • Tykkää (0)

• Hih, mä aloitin nettipelaamisen kunnon räiskintäpelillä COD2. Sittemmin kyllästyin kun mä olin siinä aina se joka kuoli. Ärsyttävää kun porukat camppii vaan jossain nurkalla ja mulla ei riitä kärsivällisyys siihen. Mä juoksen ympäri kenttää ja etsin vihuja ja sittan patam joku sniputtaa. :( grrrr

Sen jälkeen mun poika näytti mulle yhden mmorpg pelin nimeltään MapleStory. Siinä on söpis-animehahmoja ja sinne sitten jumiuduin varmaan kahden vuoden ajaksi. Noista mmorpg-peleistä tykkään ja olen kokeillut useampaakin.

Wiillä olen pelannut SuperMario-Kartia mun Hollannissa & jenkeissä asuvia kavereita vastaan. Ja xboxilla Guitarheroa tietty! :D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #6 : 08. Elokuuta 2010 klo 09:59 »

Wiillä olen pelannut SuperMario-Kartia

Joo, on tullu kaahailtua tattipäiden kanssa joskus kädet kipeiksi asti!  ::)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 08. Elokuuta 2010 klo 11:45 »
  • Tykkää (0)

• Mä en pelaa pleikkapelejä. En osaa eikä kiinnosta tarpeeksi että opettelisin. :D
    Paitsi Lipsiä (Singstarin kaltainen laulupeli) oon pelannut ja se on kiva.
    Mulla on tapana "jäädä koukkuun" johonkin yksinkertaiseen peliin, joku aika sitten oli pakko saada päivittäin mahjong menemään läpi. Onneks oon siitä päässyt ja nykyisin pelaan silloin tällöin kasvovihkosessa Bejewelediä. ;D

Lautapelit on helmiä. Mä vaan tuuppaan aika helposti kyllästyyn niihin kun opin säännöt suht nopeesti ja monesti päihitän pelikaverit vaan siksi että muistan säännöt paremmin. :( Mut lautapeleistä varsinkin Carcassonne ja Menolippu on tosi kivoja. Scrabblea olis kiva pelata, jos omistais sen pelin ja sit vielä olis tyyppejä jotka haluu sitä pelata. :D
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #8 : 08. Elokuuta 2010 klo 13:01 »
  • Tykkää (0)

• Bejeweled on paha! Evil! Siihen jää niin koukkuun. ;) Aina on pakko saada parempi enkka kuin kavereilla ja sit se menee aina tasaisin väliajoin sileäksi.
    Kirjattu

---

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #9 : 08. Elokuuta 2010 klo 13:19 »

^ Se pelihän on suoraan saatanasta! Harva peli saa mussa sellaisen kilpailuvietin aikaan. Huh!  ;D
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #10 : 08. Elokuuta 2010 klo 13:34 »
  • Tykkää (0)

• ja vielä niin petollinen ajansyöjä! No sehän on vaan minuutin mittainen, yksi vielä... ja vielä yksi... no yksi vielä kun ei toi kestä kuin minuutin....
    Kirjattu

---

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 08. Elokuuta 2010 klo 14:04 »
  • Tykkää (0)

• ..tosin en tykkää tosta uudesta versiosta kun voi ostaa kaikkia tyhmiä lisäapuja siihen.. parhaat enkat oon aina tehnyt ilman mitään +5 sekunnin aikalisiä yms.
    Tällä hetkellä taitaa olla joku 250 000 pistettä tykitettynä 8)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #12 : 09. Elokuuta 2010 klo 08:47 »
  • Tykkää (0)

• mä en ole ikinä tajunnut Guitarheron tai vastaavien pelien hienoutta eeeiii vaan nappaa mulle tanssipelejä olisi kyl kiva kokeilla
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 09. Elokuuta 2010 klo 08:51 »
  • Tykkää (0)

• Korttipeleistä Uno, erilaiset pasianssit (vuosikausienkaan jälkeen en ymmärrä miksi peli on juuri pasianssi. Miksei vaikka mikkotero?), ja tietenkin Skibbo  :)
    Pelikoneessa tulee silloin tällöin hakattua Gold Strikea. Joku aika sitten pelasin Bloon-sarjan apina-/ilmapallonrikkomispelejä.  :)
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #14 : 09. Elokuuta 2010 klo 14:46 »

Englanninkielisissä maissa pasianssipelit tunnetaan myös nimellä patience, mistä suomenkielinen nimi on johdettu.
     (ystävämme wikipedia kertoo näin)
    Kirjattu