Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Talvi - 1

Kesän lapsi

• Vieras
Talvi
« : 22. Tammikuuta 2013 klo 21:43 »

Hei! Olen uusi jäsen, ja haluaisin kysyä teiltä talven kuulumisia. Itselläni jo joulun jälkeen pimeä on tympäissyt, mutta kevät on lähellä.  :)
Kirjattu

Colourflower

• Vieras
Vs: Talvi
« Vastaus #1 : 22. Tammikuuta 2013 klo 21:49 »

Minä olen niin kevätihminen, että minulle talvi on jo siinä mielessä myönteinen vuodenaika, että se on silta kevääseen. :) Jatkuvasti on mahtava keväänodotustunnelma päällä. Aijai! :)
Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 23. Tammikuuta 2013 klo 18:50 »
  • Tykkää (0)

• Mä en tykkää yhtään talvesta! On aina liian kylmä, viima puhaltaa ikävästi naamaan, täytyy aina pistää hirveä kasa vaatetta päälle ja en edes pidä mistään talviurheilulajeista. Talvessa ainoa hyvä puoli mun mielestä on se, että sen jälkeen tulee kevät!

Voisin ihan hyvin nukkua talviunet vaikka marraskuusta maaliskuuhun :tutimaan
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

annika

• Vieras
    « Vastaus #3 : 23. Tammikuuta 2013 klo 21:51 »

mä tykkäisin talvesta muuten kovasti mutta valitettavasti mun terveys ei tykkää talvesta  :'(
    Tästä syystä muutinkin Suomesta pois. Jos saisi elää talven ilman pakkasta niin sitten olis hyvä.
    Paljon paljon lunta mutta ei pakkasta  ;)
    Kirjattu

Aurelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • Aurelias
    « Vastaus #4 : 23. Tammikuuta 2013 klo 21:55 »
  • Tykkää (0)

• Kyllähän sitä aina tulee sellanen aika keväinen olo, kun aurinko paistaa ja tietää, että on jo tammikuu, päivätkin pitenee,  ollaan siis kevään puolella. Ennen joulua sit taas pimeyteen tuo iloa joulun lähestyminen. Siksi varmasti monet aloittavatkin sen viettämisen jo niin aikaisin.
     Tänään tuntui kuin olisi kuullut lintujen laulun pitkästä aikaa.
    Talvea pitäisi vielä elää enempi, päästä esimerkiksi luistelemaan ja hiihtämään. Sekin kun kuitenkin menee aika nopeasti ohitse, siinä missä kesäkin. Pitäisi osata elää täysillä sen hetken kun tietty asia kestää. Käsittää varmaan ihan kaikkea. Keskittyä yhteen asiaan täysillä kerrallaan. Buddhalaisuudessakin kehotetaan ihmisiä tekemään kaikki tekemisensä hyvin, tietoisesti. Keskittymään siihen mitä tekee. Tehdä asiat kauniisti ja hyvin.  :peukku
     (Itsellä asiat menee usein siihen, että keskittyy moneen asiaan kerrallaan eikä osaa olla rauhallinen ja keskittyä vain yhteen asiaan. Olen kauhean levoton. Nytkin on ollut moni välilehti auki: facebook, hipit.fi, asuntohelppi ja musiikkia jostain. Olen tehnyt työhakemuksia ja välillä kirjoitellut faceen kirjoittelun lomassa. En tiedä onko sellainen hyvä asia, että tekee montaa asiaa yhtä aikaa. )
    Kirjattu
    When you stop dreaming it's time to die