Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 45

Aura

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #660 : 03. Joulukuuta 2011 klo 19:42 »
  • Tykkää (0)

• Kävin Kangasalla siskoani tapaamassa ja annoin hänelle shiatsu-hoidon. Oli mukavaa pitkästä aikaa keskustella rauhassa ja parantaa maailmaa.
    Pari pipoakin ois valmiina ja lähdössä maailmalle, sekä muutama muukin joulupaketti...   :)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #661 : 03. Joulukuuta 2011 klo 22:08 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen ollut jokseenkin aivan pihalla, kohta tulee muutto, työt alkavat ja asiat tuntuvat menevän todella helposti. Tuntuu että maailma tarjoaa nyt niin monia mahdollisuuksia, etten ehdi käyttää kaikkia, ja olen hukassa sen kanssa miten valita mitä tehdä. Kävin myös ostamassa pitkästä aikaa herkkuja, eli suklaakeksejä ja suklaa-riisijuttuja. Olen ollut niin kauan syömättä tavallista suklaata, että nämä maistuvat aivan ällömakeilta. :E

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #662 : 03. Joulukuuta 2011 klo 23:19 »
  • Tykkää (0)

• Tuntuu että maailma tarjoaa nyt niin monia mahdollisuuksia, etten ehdi käyttää kaikkia, ja olen hukassa sen kanssa miten valita mitä tehdä.

"Go west, young man", kuten Horace Greeley aikoinaan kehotti. Tai vk:n tapauksessa pitäisi kai sanoa, että "Go south, young man!"

Tuntuu kyllä hienolta, että suhtaudut muutokseen tuolla tavoin. Maailma on todellakin täynnä mahdollisuuksia, kysymys on enemmänkin siitä, huomaammeko ja uskallammeko tarttua niihin.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #663 : 03. Joulukuuta 2011 klo 23:49 »

Tuntuu kyllä hienolta, että suhtaudut muutokseen tuolla tavoin. Maailma on todellakin täynnä mahdollisuuksia, kysymys on enemmänkin siitä, huomaammeko ja uskallammeko tarttua niihin.

Komppausta.
    Kirjattu

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #664 : 04. Joulukuuta 2011 klo 13:21 »
  • Tykkää (0)

• Paluumatkalla Parikkalasta, ei tullut Joensuun reissua :/ mutta aivan mukavaa oli :) Nukkumista suunnittelussa

EDIT, Miust on tullu uushippi! :o
    « Viimeksi muokattu: 04. Joulukuuta 2011 klo 13:38 kirjoittanut Torstai »
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #665 : 04. Joulukuuta 2011 klo 19:32 »
  • Tykkää (0)

• jopas täällä muutellaan :D

itellä oli tänään ohjelmassa koiran oksennuskasojen siivoomista,nyt vaan peukut pystyyn että oli tavallista koiraoksennusta,eikä niitä mistä ell. varotteli :/
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #666 : 04. Joulukuuta 2011 klo 22:27 »
  • Tykkää (0)

• Tänään oli jäätävä univelka-krappis päivä risteilyn jäljiltä mutta nyt ...

...TAMPEREELLA SATAA LUNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  :sydamia
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #667 : 04. Joulukuuta 2011 klo 22:43 »
  • Tykkää (0)

• ...TAMPEREELLA SATAA LUNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  :sydamia

:sydamia :sydamia   täälläki sato taas tänään uuen<3
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #668 : 05. Joulukuuta 2011 klo 09:32 »

Tänään oli jäätävä univelka-krappis päivä risteilyn jäljiltä mutta nyt ...

...TAMPEREELLA SATAA LUNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  :sydamia

Tää on vaan niin väärin  >:(

Mä heräsin tänään ja mulla oli sellanen tunne, että ulkona olis satanu lunta. Mutta  ei  sitten ollut vieläkään :(
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #669 : 05. Joulukuuta 2011 klo 18:56 »
  • Tykkää (0)

• Tää on vaan niin väärin  >:(

Mä heräsin tänään ja mulla oli sellanen tunne, että ulkona olis satanu lunta. Mutta  ei  sitten ollut vieläkään :(

Pakko kommentoida tähän, että eihän tässä ole mitään väärää. Luulit vain asioiden olevan toisin. :D

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #670 : 05. Joulukuuta 2011 klo 19:09 »

totta  :D

Olihan se kurja pettymys kun katsoi ulos eikä sitä lunta ollutkaan vaikka siltä tuntui.
    Ja mä niin kaipaan lunta ja valoa ja pakkasta ja sitä kauneutta minkä talvi tuo tullessaan  :sydamia

Mutta oli lunta tai ei niin Tänään mä olen onnellinen  ;D
    Kirjattu

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #671 : 05. Joulukuuta 2011 klo 20:58 »
  • Tykkää (0)

• Yhyy, Imatralla on jäätä ja hieman loskaa. Kyllä tää tästä kun vain sataisi:) Tuli nähtyä millaiset lakkiaiset on ja halailtua ihmisotuksia :)
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #672 : 06. Joulukuuta 2011 klo 19:31 »
  • Tykkää (0)

• Hellyysvaje.

tämä,ois niin ihanaa jos nyt ois joku jonka kanss vaa sylitellä  :-[

Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #673 : 06. Joulukuuta 2011 klo 19:32 »

tämä,ois niin ihanaa jos nyt ois joku jonka kanss vaa sylitellä :-[

Huhujen mukaan linjoilla on muitakin ihmisiä, joilla on samaa vikaa... :D
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #674 : 06. Joulukuuta 2011 klo 19:38 »
  • Tykkää (0)

• Huhujen mukaan linjoilla on muitakin ihmisiä, joilla on samaa vikaa... :D

hmh,harmi ettei oo vielä keksitty,et miten vois halitella tietokoneen välityksellä ;D
    Kirjattu