alko tänään ahistaa ku 'muistin' yhen tutun (johon yllätysyllätys tutustuin norjassa) joka voi kuolla ihan millo vaa,eikä asiaa helpota yhtää se,että mie en saa mistää sen puhelinnumeroo... tiiän vaa,et se on/oli oulun sairaalassa.. ja sitte stressaa ku norjassa yks toinen kans läheinen ihminen on kans sairastunu,mut se onneks sentäs selviää suurella tod.näk. siitä. Miks kaikki sairastuu nytte?
Sitte mun sisko synnyttää kohtsillään ja mie pelkään,et sille sattuu siinä jotakin,vaikkei oo syytä miks sattuis,eikä oo kellekkää muullekkaa sattunu.. Se on vaa liian tärkee mulle..
Ja koulu... se alkaa jo syksyllä ja sitte mie oon kiinni seuraavat 3vuotta 24/7 enkä voi tehä mitään,paitsi parina viikon mittasella lomalla,voi v'ttu jeejee >< Ja pääki skitsoilee taas.. ja huomenna(tnä) varkautee- torstaina miun ja siskopuolen synttärit,millonkoha sitä ois kotona?
Ja tessa on lihonu viimeviikolla sen hoitopaikassa. Ja sitte se kumminki alkaa kohta taas liikkaa ja sitte sitä sattuu vaa enemmä ku sillä on painoo yläkanttii

ja mieki oon lihonu,blähh..
plussaa tässä päivässä on,että tilille oli tullu palkat (niitä töitä en o kylläkää vielä tehny...) ja siellä oli melkee 1400 euroo,wuhuu! Ja sain käytyä kaupassa ostamassa tessalle lihoista lähtien kaikkee ja tehtyä sille pakkasen täytee ruokaa^^ ja muistin ostaa itelle soijarouheen!