Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 65

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • Dianthus deltoides
Vs: Tänään
« Vastaus #960 : 17. Huhtikuuta 2012 klo 09:17 »
  • Tykkää (0)

• Todentotta, eilen tuli aurinko ja säteili. Koira seuranani kävelin metsäteitä, haistelin ilmaa ja näin kaiken taas tarkemmin. Kuuntelin kevätpurojen laulua, ihmettelin muuttolintuja. Kotipihalla kasvimaalla mua odotti jo kevään ensimmäiset rikkaruohot; maa on jo sulaa ja tää pääsi kitkemään ja kääntämään <3
    Auttoi kummasti poistamaan sunnuntain iljetykset - koiranpureman (johtajuusvammainen hoitokoira kävi päälle), ison raapiman (kaverin koira, vahinko), sen näyn kun roskalavalle oli heitetty faijan duuneja ( >:( :'( ), yhden auttajan nuivan miehen vielä nuivempi olemus...

Viimeiseksi kutsu kahteen valinta kokeeseen: Sirkus kouluun ja Audio visuaaliseen teatteri ja esitystekniikka kouluun.

Voi räkä. Toudellakin, mitenköhän sä tommosesta kolmen vuoden pulpettituomiosta oikein selviäisit :o Mut toisaalta sirkuskoulu kuulosta aika kivalta ja tuo toinen vielä paremmalta.
    Mitähän tässä ees pitäis kompata, sitä että pääset vai sitä et eivät huolisi teikäläistä? Hitto. Tekis mieli todeta et toiset vaan on luotuja kulkemaan ja ehtiihän sitä istua koulussa myöhemminkin elämässä.
    Minkähän verran tuol pitää olla paikalla, riittäisikö ne satunnaiset lomaviikot ja viikonloput vaeltamiseen? Sirkushommia tuskin voi etänä suorittaa, mut tuolla audiovisuaalipuolelle sentään voisi vaik jotain dokkaria tms kuvailla olematta koulussa; voisi ehkä mahdollisesti yhdistää liikkeelläolemisen ja koulunkäynnin?
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #961 : 17. Huhtikuuta 2012 klo 10:15 »

Tampereella sataa räntää. Eilen illalla ja alkuyöstä oli lämpöä, vaikken ole flunssassa tms. yksiselitteisesti määriteltävässä taudissa. On jotenkin niin blues-olo, että tekisi mieleni alkaa imitoimaan Muddy Watersia. Vähän sensukuista kyllä illalla jo hyräilinkin. ???
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #962 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 14:53 »

Tänään on vissiin sitten nukuttu univelkoja pois ::)
    Heräsinhän jo iltapäivällä puoli neljältä ;) ja menin sis ennen puoltayötä nukkumaan.
    On siis oikeasti vissiin aika höllätä tahtia :o

Nyt jos jälkikasvulle laittais ruokaa ja sitten ois aika meditaation ja joogan  :D
    « Viimeksi muokattu: 18. Huhtikuuta 2012 klo 21:07 kirjoittanut Dreamer »
    Kirjattu

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #963 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 19:26 »

Tänään kohtasin yllättävän pyynnön yllättävältä taholta erittäin yllättävään asiaan liittyen. Paljon yllätystä siis. Mutta yllättävää asiassa on se, että en ole missään mitättömissä unissani tai tylsyyden aiheuttaman miettimisen syövereissäni ajatellut, että joku vanhempainporukka saattaisi haluta minua leikittäjäksi 6. luokkalaisten diskoon. Syötitkin heillä on valmiina, kun penteleet minua houkuttelevat ilmaisen pizzeriakerran avulla, jossa saattaa olla ongelmana vähäinen haluni käydä minkään sortin pizzerioissa.
    Kirjattu

Aarrematkailija

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Maailma on kaunis
    « Vastaus #964 : 18. Huhtikuuta 2012 klo 20:37 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olin apuna järjestämässä Jyväskylän ammattikoulujen taitajakisoja. Paljon hommaa, mutta hauskaakin oli ja akkuporakone hurisi.
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #965 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 14:22 »
  • Tykkää (0)

• Näin kevään ensimmäiset leskenlehdet, sinivuokot ja krookukset   :D
    Ehkäpä se kevät ja kesäkin tulee sittenkin...

Viikon päästä pitäisi muuttaa ja vieläkään ei ole asunnosta mitään tietoa...  ::)

No, asioilla on tapana järjestyä   ;)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Annika

• Vieras
    « Vastaus #966 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 15:29 »

Tänään taas huomasin kuinka ihanaa on olla Minä :)
    Kirjattu

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #967 : 19. Huhtikuuta 2012 klo 16:55 »
  • Tykkää (0)

• Olen tainnut vähän ihastua ja minuunkin on taidettu ihastua...se tuntuu oudolta etenkin kun sydämmeni ei ole vieläkään ihan parantunut. Toivon ettei tää ihastus ole vain "laastari ampumahaavaan". Hämmentävä fiilis ja täytyy myöntää että piiiiitkästä aikaa ihan vaan halaaminen saa miut hymyilemään. Taidan kohta mennä vähän halailemaan. ;D
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Annika

• Vieras
    « Vastaus #968 : 20. Huhtikuuta 2012 klo 15:53 »

Tänään istuin vesisateessa telttatuolissa ruokajaossa ollessani  :D
    Kyllästyin siihen kun ihmiset narisevat heti kun on vähän "huonompi"keli, eivät osaa nauttia olostaan :-[

Joten päätin näyttää muille, että meillä voisi mennnä huonomminkin ja kannattaa nauttia myös vesisateista, kun tulee taas aika jolloin kirotaan kun ei sada ;)
    Ja toisekseen... en minä sokerista ole ;)
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #969 : 20. Huhtikuuta 2012 klo 15:57 »
  • Tykkää (0)

• Olen tainnut vähän ihastua ja minuunkin on taidettu ihastua...

^Ihanaa! Äläkä kuule siitä laasterihommasta huoli. Eihän mistään ole koskaan takeita, muutenkaan. Jos toinen tietää sun taustasi ja tilanteesi niin hyvä.
    Anna vaan ihastumiselle lupa, nyt on kevät ja halailu tekee hyvää  ;D.
    Kirjattu

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #970 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 19:57 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olisi vain 17. syntymättömyyspäiväni ja vietän aikaa Terry Pratchettin kiekkomaailman kanssa. :)
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #971 : 21. Huhtikuuta 2012 klo 23:47 »
  • Tykkää (0)

• Huokaus...
    Onpa tylsä toinen ilta... .___. Koittanut tappaa aikaa täällä, pelaten, pakkaamalla (muutto edessä)...
    Mutta kun se aika ei kulu! Miksi viisi minuuttia tuntuu tunnilta? Eikä vanhemmiten aika pitäisi juosta...? XD
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #972 : 22. Huhtikuuta 2012 klo 13:33 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen ollut pikkuisen liian yksin kaikkien tekemättömien asioiden kanssa, ja kalenteri kirkuu pistämään töpinäksi koska aika vain loppuu kesken.
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #973 : 22. Huhtikuuta 2012 klo 16:53 »
  • Tykkää (0)

• Tänään mulla on ollut hyvä päivä pitkästä aikaa :) Olen ollut liikaa käpertyneenä itseeni ja ystävä herätti minut kevääseen  :) Tuntuu siltä, että jotkut asiat voivatkin olla mahdollisia :) Olen vain ollut niin masentunut, etten ole nähnyt metsää puilta.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #974 : 22. Huhtikuuta 2012 klo 20:35 »
  • Tykkää (0)

• + miun pitäs kuulemma olla huomenna norjassa,ei taija ihan onnistua x) Mutta onha se kiva kuulla,et just mut haluttas sinne
    + huomenna kaupunkiin hoitamaa asioita

- toisen koiran lopettaminen alkaa olla oikeesti ajankohtane,tän ja enskuun aikana..

tällästä tänää..
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''