Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 66

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • Dianthus deltoides
Vs: Tänään
« Vastaus #975 : 23. Huhtikuuta 2012 klo 13:26 »
  • Tykkää (0)

• - toisen koiran lopettaminen alkaa olla oikeesti ajankohtane,tän ja enskuun aikana..

Voi p*a  :'(. Voimia tuohon, ei oo helppo juttu vaikka kuinka tietäisi tarpeelliseksi. 
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #976 : 23. Huhtikuuta 2012 klo 20:26 »
  • Tykkää (0)

• ^ kiitos paljon :') ei oo helppo,itkettää jo ajatuski.. Mutta onneks tänään oli hyvä päivä ♥
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #977 : 24. Huhtikuuta 2012 klo 19:18 »
  • Tykkää (0)

• Tänää on ollu mukava päivä päänsärystä huolimatta. On käyty kirpparilla tekemässä löytöjä ja usvaisessa metsässä koiran kanssa lenkillä  ^-^
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #978 : 24. Huhtikuuta 2012 klo 21:07 »
  • Tykkää (0)

• Tänään on ollut energiat niin alhaalla, että tekisi mieli vain valittaa. Mutta kun juuri valittaa en halua (turhaa mieltäpahoittavaa touhua), niin taidan ottaa aikaa hetken meditaatiolle ja ehkä se auttaa.
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #979 : 26. Huhtikuuta 2012 klo 12:25 »
  • Tykkää (0)

• Tänään ymmärsin ehkä selkeämmin kuin koskaan aikaisemmin, että liikunta on lääkkeistä parhain. Riitelin poikaystävän kanssa typerästä syystä kesken treenaamiseni ja jäätyäni lattialle yksin itkemään olin täysin kyvytön mihinkään. Mielessäni ehti käydä sängyn pohjalle vajoaminen, viskipaukun kaataminen ja sohvalle linnoittautuminen saippusarjojen pariksi, mutta jostain sain energiaa suorittaa treenini loppuun. Ensin aloin ymmärtää riidan syitä ja tajusin, minkä takia olen koko viikon ollut niin surkeana ja miksi kohtelen minulle rakkainta ihmistä niin julmasti. Seuraavaksi mielialani kohosi ja kohosi ja nyt olen kuin valaistunut ja tiedän täsmälleen, mitä minun pitää tehdä. Ja olen sataprosenttisen varma, että paras ystäväni endorfiini on ainoa, jota tästä voi kiittää.
    Kirjattu

Aarrematkailija

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Maailma on kaunis
    « Vastaus #980 : 28. Huhtikuuta 2012 klo 14:12 »
  • Tykkää (0)

• Tänään sain liftatessani kyydin naiselta, jonka auton peräkontissa oli 6 kanaa. (ilmoitusluontoinen asia!)
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #981 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 06:00 »
  • Tykkää (0)

• Tänään sain liftatessani kyydin naiselta, jonka auton peräkontissa oli 6 kanaa.

Vau ja hih, kuulostaa loistokyydiltä!  ;D
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #982 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 11:58 »

Tänään lähdetään testaan meitin estoniaa ja samalla kokeilemaan tuleeko saalista :)
    Kirjattu

kodin_hengetaer

• Vieras
    « Vastaus #983 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 19:31 »

Mulla on ollu koko päivän tosi hyvä mieli! Heräsin ja mietin että vois tehä jotain muuta ku olla koneella, joten päätin että joogaanpa heti aamusta. Siihen uppos sitte reilu tunti ja mulle tuli tosi vetreä ja virkeä olo. Käytiin kämppiksen kans ostamassa paljon ruokaa kaupasta ja sitten tulin kotia treenailemaan. Sekin meni hyvin vaikka on tullut jaloille aika paljon rasitusta muutamana viime päivänä. Nyt kävin vielä metsässä ja koskella tallustelemassa ja halusin mennä kosken yli ja se onnistu hyvin. Kaikin puolin siis tänään ollu sellanen olo että keho on hyvässä kunnossa, mikä ilahutti kovasti kun eilen mulla oli vähän kiukkuinen olo kun tuntu että oon palautunut huonosti ja aika uupunut.

Tossa äskön vielä ulkoillessani törmäsin virolaisiin humalaisiin jokka naureskeli mulle. Katoin että sanookohan ne mulle jotain ilkeää (mulla ei ollu kenkiä ja jalatkin oli vähän mutaiset tuon metsän jäljiltä) mutta sitten yks niistä tuli hyväntuulisesti kysymään että voisko ne ottaa musta kuvia. No, siinä se sitte poseeras mun kans ku toinen otti kuvia. Siistiä, lienen siis kuvauksellinen. :)

Nyt mussutan iltapalaa ja jännään että kuinkahan myöhään tässä tulee valvottua, ehtiskö vielä joogata.

Kiitos tästä päivästä. <3
    Kirjattu

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #984 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 20:41 »
  • Tykkää (0)

• odottelin viestiä tai parhaimmillaan puhelua ja nyt sen sainkin. Hyvä mieli. Hällä oli kiva ääni :) Toivottavasti en kuullostanut tyhmältä
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #985 : 29. Huhtikuuta 2012 klo 20:52 »
  • Tykkää (0)

• odottelin viestiä tai parhaimmillaan puhelua ja nyt sen sainkin. Hyvä mieli. Hällä oli kiva ääni :) Toivottavasti en kuullostanut tyhmältä

Se on hauskaa kuinka teksti herää eloon kun pääsee puhumaan ihmisten kanssa... Heh, jos miettii mahtoikohan kuulostaa tyhmältä puhelimessa, silloin on tuskin syytä huoleen. ;)

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #986 : 02. Toukokuuta 2012 klo 21:36 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olin aika hämmentynyt siitä, että jos ulkona on kaunista ja paistaa aurinko, miksi sisällä tenteissä istuvilta ihmisiltä laitetaan verhot kiinni.
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Annika

• Vieras
    « Vastaus #987 : 02. Toukokuuta 2012 klo 21:44 »

Tänään pyhitin päiväni vain ja ainoastaan itselleni....piiiiiiiiiiitkästä aikaa :D
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #988 : 03. Toukokuuta 2012 klo 19:43 »
  • Tykkää (0)

• Matkahuolto petti miut joten jospa vaikka huomenna sais uutta reikää naamaan/suuhun 8) ja samalla vois vähä keskustella lisää tulevasta kuvasta :3
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #989 : 04. Toukokuuta 2012 klo 18:10 »

Pitkästä aikaan sitä on oikeasti ihan hirmuvaltavan tyytyväinen suoritukseensa.
    Muutama päivä pitää vielä jaksaa ja uurastaa, niin sitten voinkin jättää koulustressit ihan kokonaan taakseni, jonnekin näkymättömiin, kenties nurkan taakse odottamaan syksyyn.
    Kirjattu