Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 67

tuulitukka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
    • Burning in Water Drowning in Flame
Vs: Tänään
« Vastaus #990 : 05. Toukokuuta 2012 klo 17:34 »
  • Tykkää (0)

• Tänään kävin sateessa kaupungilla ja vietin pitkästä aikaa oikein pitkällisen ruokaostoskierroksen. Rakastan perusteellista ruokakaupassa haahuilua, kun on kunnolla aikaa, eikä liikaa suunitelmia.  :sydamia
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Konna

• Vieras
    « Vastaus #991 : 06. Toukokuuta 2012 klo 14:00 »

Viime yönä osittain tämän päivän puolella fiilisteltiin kaverin kanssa metsässä jättimäistä täyskuuta. Sytytettiin luolaan nuotio ja paistettiin mm. vaahtokarkkeja. :) Tarinan mukaan Buddha valaistui täydenkuun paistaessa joskus toukokuun kieppeillä. Se toi yöhön vielä tiettyä lisäfiilistä.
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #992 : 06. Toukokuuta 2012 klo 17:27 »

Tänään sai taas uusia tuttavuuksia :D
    Tuli myös ulkoiltua ja lenkkeiltyä uusien tuttavuuksien kanssa ja nyt on väsynyt mutta onnellinen fiilis :sydamia
    Kirjattu

Dada

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #993 : 06. Toukokuuta 2012 klo 18:28 »
  • Tykkää (0)

• Huh tänään on tullut vain siivottua hullun lailla, vaikka vielä eilen suunnittelin että pyhitän tämän sunnuntain joogalle heti aamusta kun kaikki vielä nukkuvat, ajattelin myös että olisin tehnyt piitkän kävely lenkin. No mutta onpahan ainakin puhdas mökki :)
    Kirjattu
    Just be yourself. Everybody else is already taken.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #994 : 06. Toukokuuta 2012 klo 19:37 »

Vastaus #1000. :)

Tänään junani pysähtyi vastaantulevaa Pendolinoa odottamaan keskelle ei-mitään. Haaveilin hyppäämisestä pois junasta tietämättä, missä olen. Lähtisin vain jonnekin. Seikkailua. :)
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #995 : 06. Toukokuuta 2012 klo 21:05 »
  • Tykkää (0)

• Tänään keskustelin elämästä yli 6 tuntia. Oivalsin monia asioita ja tajusin, mitä haluan, miksi haluan ja mitä minun täytyy tehdä saavuttaakseni hyvä elämä.
    Kirjattu

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #996 : 06. Toukokuuta 2012 klo 21:59 »

Tänään alkoi pari seuraavaa päivää kestävä suuri ja rankka uurastukseni. Tuotteliaisuuden ja hyvän jäljen saamiseksi minun onkin uhrattava suureksi harmikseni yöuneni. Tämä on ehkä syy minkä takia lapsena ja siitä eteenpäin ihmiset yrittävät iskostaa päähäni, että asioita ei kannata jättää viimehetkeen. Nyt minulla ei ole kuitenkaan sitä aikaa itkeskellä, aika pitää käyttää johonkin muuhun. Tämän takia en ajasta pidä, sitä on joko liikaa johonkin täysin turhaan tai liian vähän johonkin täysin turhaan, mutta tärkeään.
    Jos siis tänne seuraavana parina päivänä eksyn selostamaan itsestään selvyyksiä, taikka siitä kuinka pitkät varpaat minulla on tuumissa, niin ingen panik. Tiedän, että näin tulee käymään, jos tänne eksyn, joten katsoin parhaimmaksi vaihtoehdoksi varoittaa jo ajoissa, jälkikäteen anteeksipyyntelyä kun en jaksa laittaa tulemaan.
    Kirjattu

kodin_hengetaer

• Vieras
    « Vastaus #997 : 07. Toukokuuta 2012 klo 12:31 »

Opin leipomaan rieskaa. Tää on ollu jo kauan tavoitteena mutta mulle oli tärkeää että opin sen suoraan mun mummolta ja vasta nyt tuli oiva tilaisuus. :)
    Kirjattu

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #998 : 08. Toukokuuta 2012 klo 20:32 »
  • Tykkää (0)

• Eilen tai sitä edellisenä päivänä tulin klo 10 maissa kotio päin ensi-avusta.
    Ranne on täynnä nestettä ja mustelmilla eli vasen käsi on käyttö kelvoton, kyynärpäästä lihat ja ihot irti ,
    sama kyljen kanssa.
    Vähän sekava olo ollut siitä lähtien.
    Kaaduin siis lautaillessa aulangolla ala-mäkeen, housut repes ja puhelinkin hajosi  ;D
    Näkipähän kauniita puita taas ja sai muistutuksen kehon hauraudesta ^_^

Kaunis päivä silti ja uimassakin käyty jo järvessä  :sydamia
    Nyt paikkaamaan vaatteita.
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #999 : 08. Toukokuuta 2012 klo 22:17 »
  • Tykkää (0)

• ^ onneks joku muuki onnistuu tossa ittesä hajottamisessa ku vaa mie  ::) mut paranes äkkiä! ;)

mulla oli tänää tosi kiva päivä- istuttii puistossa,treenikämpän sohvilla,juteltii kunnolla,juotii,tutustuin uusii ihmisiin jne :3 happyhappy^^
    Mutta koska,mikää ei voi olla täydellistä,oli tässäkin päivässä kaks miinusta,yks jota en kirjota tähä ja sain kuulla et yks ihmine on nyt ens viikolla suomessa eli koira elää viimestä viikkoosa.
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1000 : 09. Toukokuuta 2012 klo 07:37 »
  • Tykkää (0)

• ^Newbie, jaksuja tuohon koiruuden saattamiseen  :'(.

^^Voihan alamäkeen lautailu! Tääl ois sille muutamat ehjemmät (= sopivasti kulahtaneet) housut :D 

Mä jumitan flunssaisten lasten kanssa himassa ties monettako päivää. Harmittaa kun on pitänyt lykätä yhtä tärkeää tapaamista pariinkin otteeseen ja repaleisten öiden seurauksena oon taas hapanpäänsärkyzombi, ehkä itsekin flunssassa. Mä niiiiiin tahtoisin ulos möyrimään multaan. Kasvimaankääntö on ihan vaiheessa, vois jo kylvääkin vaiks mitä ja mutrunmutrun. Mut kyl tää tästä, jospa ensi viikonloppuna oltaisiin kaikki jo kunnossa. 
    « Viimeksi muokattu: 09. Toukokuuta 2012 klo 08:27 kirjoittanut Ketoneilikka »
    Kirjattu

Dada

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1001 : 11. Toukokuuta 2012 klo 08:02 »
  • Tykkää (0)

• Tänään ajateltiin pikku neidin kanssa tehdä aurinkokeittoa ja leipoa korvapuusteja ja somistaa vielä vähän parveketta :)
    Kirjattu
    Just be yourself. Everybody else is already taken.

Annika

• Vieras
    « Vastaus #1002 : 11. Toukokuuta 2012 klo 15:04 »

tänään on vesijumpattu ja vesikävelty kovasti ja nyt odotellaan illan peliä  :D
    Kirjattu

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1003 : 11. Toukokuuta 2012 klo 18:29 »
  • Tykkää (0)

• Hih! Käytiinpä tänään hakemassa vettä suoraan lähteeltä! Lapsikii juo vettä paljon mieluummin kun saa ollu mukana veden haku reissuilla  ^-^
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #1004 : 11. Toukokuuta 2012 klo 19:24 »

Tänään ensimmäistä kertaan moneen vuoteen laitoin kunnon ponnarin hiuksiini. Jännä juttu, miten noinkin pieni asia tuntuu niin ihmeelliseltä ja uppo-oudolta
    Kirjattu