Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 70

Annika

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1035 : 18. Toukokuuta 2012 klo 18:22 »

Tänään vuorossa pikkujoulukauden avajaisbileet!!  ;D
Kirjattu

Konna

• Vieras
« Vastaus #1036 : 18. Toukokuuta 2012 klo 19:50 »

^ Oho. ;D Meidän laitoksella ne on yleensä vasta joskus syyskuussa.
Kirjattu

Annika

• Vieras
« Vastaus #1037 : 19. Toukokuuta 2012 klo 02:36 »

Meillä täällä Hämeessä aloitetaan ajoissa, jotta ehditään ;)
Mutta oli mahtavat pikkujoulut kera Reckless Love, Rudi Rok, Raskasta Joulua ja Komediens :)
Kirjattu

Colourflower

• Vieras
« Vastaus #1038 : 19. Toukokuuta 2012 klo 12:07 »

^ Hämeessä kiiruhdetaan hitaasti. Matkaan pikkujoulusta jouluun on varattava yli seitsemän kuukautta. "Hä, onko sota jo loppunut?" ;)
Tänään Pispalaan kera valkoviinipullon. :sydamia2
Kirjattu

Ankkadaami

• Vieras
« Vastaus #1039 : 19. Toukokuuta 2012 klo 17:47 »

Toista päivää mennään päänsärky seurana. Ei ainakaan ole yksinäistä, vaikka ajatukset tuppaavatkin pyörimään mielessä vähän eri tahtiin kuin aiemmin.
Tänään myös taisin virallistaa sen, että omistan jonkin sortin liiviobsession.
Kirjattu

Colourflower

• Vieras
« Vastaus #1040 : 20. Toukokuuta 2012 klo 01:59 »

Oli muuten aivan ihana ilta Pispalassa. Suosittelen tuleville vuosille. Nannaa. :sydamia
Kirjattu

Konna

• Vieras
« Vastaus #1041 : 20. Toukokuuta 2012 klo 18:54 »

^ Käväisin itsekin eilen Pispalassa. Oli tosi hyvä tunnelma, vähän kuin olisi eksynyt johonkin Röllimetsään. :)

Mielessäni pitkään kypsynyt ajatus toteutui tänään, kun otin vastaan buddhalaisen maallikkovihkimyksen eräältä huipulta nunnalta.
Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1042 : 20. Toukokuuta 2012 klo 21:07 »
  • Tykkää (0)

• Minusta tuntuu että olen jotenkin löytämässä itseäni. Toisin sanoen olen sekoamassa, mutta se tuntuu jotenkin paremmalta minältä kuin se tylsä minä, joka olen ollut viime vuodet. Nähtävästi kaksi vuorokautta on vähimmäisaika, jonka tarvitsen yksinoloon saadakseni siitä jotain hyötyä irti.
    Kirjattu

Ankkadaami

• Vieras
    « Vastaus #1043 : 21. Toukokuuta 2012 klo 00:00 »

Tänään taitaa alkaa tietokoneeton kauteni. Saa nähdä ja arvailla, että kuinkakohan kauan saan jatkumaan. Viikon pari ainakin, niin saisin tehtyä niitä asioita, joita olen suunnitellut sen vuoden tai puoli. Mielikuvitus ja suunnitelmat alkavat tunkea korvista ja silmistä ulos, niin pitää varata pitempikin aika niiden ulospäästämiseen. Se on siis minun osaltani hej då hetkiseksi, saatte tekin taukoa minun välillä liiankin turhista viesteistäni.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1044 : 21. Toukokuuta 2012 klo 00:22 »

^ Ankkadaami, viestisi eivät missään tapauksessa ole turhia. Ei silti, etteikö tietokoneeton kausi voisi tehdä hyvää itse kullekin meistä. 8)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1045 : 21. Toukokuuta 2012 klo 21:55 »
  • Tykkää (0)

• Tuntikausia rikkaruohotöissä ja liuskekiviä asentelemassa omalla pihalla, ja toiset tuntikaudet ystävän terassia pesten. Tuntuu muuten kropassa kun on kantanut satoja kiloja kiveä, kyykkinyt kukkapenkissä ja jynssännyt juuriharjalla "muutamia" neliöitä  ;)
    Kirjattu

Annika

• Vieras
    « Vastaus #1046 : 22. Toukokuuta 2012 klo 20:18 »

7 tuntia veneilemässä ja nyt näytän Intiaanilta  :D
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1047 : 22. Toukokuuta 2012 klo 21:04 »
  • Tykkää (0)

• ^ Sama meininki. Koko selkä paloi ulkohommissa tulipunaiseksi  :o
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1048 : 22. Toukokuuta 2012 klo 22:10 »
  • Tykkää (0)

• Hmh,onkoha tää jotenki ilmastonmuuteksee liittyvää? Koska mieki oon palanu rinnasta vaikka en koskaa oo palanu ,enkä ruskettunu, enkä ees ollu ku nytte tänääkin sen 9t puistossa O__o Ja ku kattoo ohikulkevia naisia,nii kaikilla on rinta palanu!

Tänää ois lähteny kyyti norjaa,mutta en menny. Vähä harmittaa,mutta toisaalta enhä mie voi hylätä omia tärkeitä/virallisia asioita yhen ihmisen takia,enhä? Mie vaa luotan et se pärjää jotenki eikä vaa sano kaikille,et kaikki on hyvi
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Annika

• Vieras
    « Vastaus #1049 : 24. Toukokuuta 2012 klo 08:59 »

lähtee katsomaan itselleen viljelypalstaa ;D
    sain kuulla, että kaupungin ainoat vapaat palstat sattuu oleen vielä tossa melkis naapurissa :)
    Kirjattu