Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 73

Annika

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1080 : 15. Kesäkuuta 2012 klo 06:54 »

Tänään mä pääsen kotiin  ;D ;D ;D ;D
Turku saa jäädä taakse toistaiseksi....
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1081 : 15. Kesäkuuta 2012 klo 12:05 »
  • Tykkää (0)

• Tänään kaupunki täyttyy Provinssijuhlijoista. Jo eilen alkoi leirintäalueilla näkyä vilinää.
    Tämä menee lapsen kanssa lähialueelle käppäilemään ja pulloja keräämään  :D
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1082 : 17. Kesäkuuta 2012 klo 20:53 »

Kotiuduin yli viikon kestäneeltä kotimaan turneelta rakkaan kanssa. Hyvin meni! Kyllä Suomi on kaunis maa. <3
    Kirjattu

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1083 : 17. Kesäkuuta 2012 klo 21:11 »
  • Tykkää (0)

• Tänään minusta tuli virallisesti kummitäti ja ihanainen kummityttöni sai nimen. Voi että miten paljon rakastankaan sitä pientä ihmettä. Pienen vauvan hymyä ei voita mikään.  :sydamia
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1084 : 18. Kesäkuuta 2012 klo 16:23 »
  • Tykkää (0)

• Tänää on muutenki kaikki menny päi... ja kaiken kruunaa posti joka toi kirjeen jossa sanottii '' Onneksi olkoon! Sinut on valittu oppilaitokseemme '' Mie oon oottanu tota kirjettä pelolla.. Mie en vaa halua tuonne,ahistaa jo valmiiks ja sinne meni sitte miun vapaus. Oisin mieluummi halunnu mennä työkkärin koulutuksee/työharjotteluun.. Tai johonki aikuiskoulutukseen,mutta tuonne...

Ja mie en tosiaan tiiä mite mie kerron tuosta muutamalle sukulaiselle,ne kun taas on ihan innoissaan. (Ne ois varmaan seonnu jos en ois päässy)
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1085 : 18. Kesäkuuta 2012 klo 20:33 »
  • Tykkää (0)

• Oisin mieluummi halunnu mennä työkkärin koulutuksee/työharjotteluun.. Tai johonki aikuiskoulutukseen,mutta tuonne...

Oletko harkinnut oppisopimuskoulutusta? Se on parempi vaihtoehto kuin aikuiskoulutus tai työharjoittelut.

Oppisopimuskoulutukseen pyrkivän täytyy olla 15 vuotta täyttänyt, eli sinähän täytät jo sen ehdon, eikö vain?
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1086 : 18. Kesäkuuta 2012 klo 22:26 »
  • Tykkää (0)

• ^ juu,on tuotaki tullu mietittyä mutta siinä on se ongelma,että sen työnantajan pitäis luvata työpaikka siitä yrityksestä. Siks noita on tosi vaikee saaha.. Ois mulla tosin yks paikka mielessä ,missä on aikasemminki tullu oltua vähä aikaa harjottelemassa, josta saatettas pystyä jopa työpaikka lupaamaa- jos vaan tilat riittäs ja niillä ois tarvetta toiselle (tai kolmannelle) tekijälle
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1087 : 21. Kesäkuuta 2012 klo 12:09 »

Tänään suuntaan kaikkine kamoineni Kouvolaan, josta jatketaan huomenna rakkaan kanssa Kotkaan. Tarkoituksena on telttailla yön yli saaristossa.

Hyvää juhannusta kaikille! Tai kesäpäivänseisausta – sehän on tänään. :)
    Kirjattu

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1088 : 21. Kesäkuuta 2012 klo 15:04 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen varmaan tuhannennen kerran haaveillut koiran ottamisesta ja jostain syystä päätin vähän googlailla myytäviä koiria ja löysin mulle täydellisen yksilön! Arvatkaapa vaan onko vielä hirveämpää kärvistellä koirakuumeen kanssa, kun ajattelen, että se olis voinu olla kohtalo, että just tänään näin sen ilmoituksen (se oli laitettu vasta eilen).
    Kirjattu

Aarrematkailija

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Maailma on kaunis
    « Vastaus #1089 : 22. Kesäkuuta 2012 klo 07:22 »
  • Tykkää (0)

• Aion viettää rauhallisen, kesäisen ja lämminhenkisen juhannuksen rakkaani kanssa! Hyvää juhannusta kaikille, pysykää pinnalla ja muistakaa tehdä juhannustaikoja!  8)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1090 : 22. Kesäkuuta 2012 klo 08:04 »
  • Tykkää (0)

• Tänään käyn pyöräilemässä ja viettämässä aikaa kaupungin puistossa, mikäli aurinko jatkaa porottamistaan.
    Mukava päivä kaiketi tulossa  :D
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1091 : 23. Kesäkuuta 2012 klo 15:07 »
  • Tykkää (0)

• Tulipa törmättyä ihan toisella foorumilla ihmiseen joka pyörii myös täällä  :D

Maailma on aika pieni  ;)

Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1092 : 23. Kesäkuuta 2012 klo 17:40 »
  • Tykkää (0)

• ^ Eikös vain aiheuta joka ikinen kerta naurun, kun huomaa kuinka ihmiset ja asiat linkittyvät toisiina kummallisia reittejä pitkin ?  ;D
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1093 : 23. Kesäkuuta 2012 klo 19:17 »
  • Tykkää (0)

• v-i-p : todellakin oon nauranu asialle   ;D

Piti oikeen tarkistaa et mitä kaikkee mä täällä oon kirjotellu - paljastanu suuria salaisuuksia ja kaivellu luurankoja kaapeista   ::)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1094 : 23. Kesäkuuta 2012 klo 20:02 »
  • Tykkää (0)

• v-i-p : todellakin oon nauranu asialle   ;D

Piti oikeen tarkistaa et mitä kaikkee mä täällä oon kirjotellu - paljastanu suuria salaisuuksia ja kaivellu luurankoja kaapeista   ::)

Nettipaniikkia  :D Sitten edittiä molemmille foorumeille kaikkiin viesteihin  ;)
    Kirjattu