Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 84

tuulitukka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
    • Burning in Water Drowning in Flame
Vs: Tänään
« Vastaus #1245 : 23. Marraskuuta 2012 klo 21:41 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olin koiran kanssa meren rannalla ja kuuntelin hiljaisuutta. Myöhemmin voisi ehkä paistaa vielä lettuja... Onni on oma koira ja koti lähellä merta. Ja lettutaikina.  ;D
    ^Oi, kuulostaa mahtavalta. Kodista meren äärellä ja lemmikeistä kotona mäkin haaveilen, sitten joskus.

Tänään kun kävelin pimeässä salilta kotiin ja katulamput kiilteli vesilätäköissä ja ihmiset kiirehti ohi autoilla ja kävellen oli yksi niitä hetkiä kun näkee kaiken ympärillä. Ja tuntee kaiken. Ja vain on. Se tekee niin onnelliseksi että tuntuu siltä kuin pakahtuisi.
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

annika

• Vieras
    « Vastaus #1246 : 24. Marraskuuta 2012 klo 22:31 »

tänään sai viettää aikaa rakkaittensa kanssa pitkästä aikaa  :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1247 : 25. Marraskuuta 2012 klo 01:07 »
  • Tykkää (0)

• Mietin niin usein että pääsenköhän koskaan minnekään täältä Suomesta. En vaan saa pakotettua itseäni lähtemään vaikka haluaisin! Haaveilen paljon siitä kuinka kiertäisin maailmaa ja kokisin kaikkea ikimuistoista. Mutten tiedä miten lähteä...
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Saabisti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1248 : 25. Marraskuuta 2012 klo 02:24 »
  • Tykkää (0)

• Samaa miettinyt minä. Kohta vuoden yrittänyt Norjaan töihin. Ei tunnu onnistuvan sitten millään. Hyvä puoli ainakin se, että on oppinut lukemaan norjankieltä.
    Kirjattu
    Joutilaisuus ei ole sitä, ettet tee mitään.
    Joutilaisuus on sitä, että voit tehdä mitä tahansa.
    -Floyd Dell

q

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1249 : 25. Marraskuuta 2012 klo 18:06 »
  • Tykkää (0)

• Minuakin kiinnostaisi muaalle suunnata, mutta on niin paljon hyviä (teko)syitä pysyä Suomessa.. Kuten myös jokseenkin epähipin viikonlopputyöpaikkani, grillin, suhteen. Toisaalta tekisi mieli lopettaa ja etsiä järkevämpää työtä, mutta (tähän kohtaan hirmuinen luettelo erilaisia syitä).

Opiskelut täytyy suorittaa loppuun, mutta jospa ensi syksynä pääsisin edes työssäoppimaan jonnekin päin Eurooppaa  :)
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1250 : 26. Marraskuuta 2012 klo 13:25 »

Huomasin, että olen alkanut toden teolla odottaa ensi kevättä. Monesti vielä alkusyksyllä ajatus keväästä tuntuu sen verran vieraalta ja etäiseltä, ettei edes muista kuinka huikeaa sen tuleminen aina on. Mutta tähän aikaan vuodesta alkaa taas muistaa.
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1251 : 26. Marraskuuta 2012 klo 13:59 »

huomasin, että asiat eivät todellakaan ole vaikeita jos niistä ei tee vaikeita  ;)
    Kyllä nuo asiat näyttävät selviävän  :sydamia
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1252 : 26. Marraskuuta 2012 klo 14:59 »
  • Tykkää (0)

• Minuakin kiinnostaisi muaalle suunnata, mutta on niin paljon hyviä (teko)syitä pysyä Suomessa.. Kuten myös jokseenkin epähipin viikonlopputyöpaikkani, grillin, suhteen. Toisaalta tekisi mieli lopettaa ja etsiä järkevämpää työtä, mutta (tähän kohtaan hirmuinen luettelo erilaisia syitä).

Opiskelut täytyy suorittaa loppuun, mutta jospa ensi syksynä pääsisin edes työssäoppimaan jonnekin päin Eurooppaa  :)

Itselläni ei ole yhtään hyvää syytä jäädä suomeen. Enköhän kuitenkin odota vielä. Olen 13
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1253 : 26. Marraskuuta 2012 klo 20:14 »

mä pääsen onneks lähtemään täältä Suomesta viimeistään tammikuussa  ;D
    Kirjattu

q

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1254 : 26. Marraskuuta 2012 klo 21:01 »
  • Tykkää (0)

• Minne suuntaat, Dreamer? :)

Mulla oli tänään tapaaminen kuntosaliohjaajan kanssa ja hän suunnitteli mulle järkevämmän kuntosalitreenin. Habahaba, tervetuloa... Viiden kilon painoilla  ^-^
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1255 : 26. Marraskuuta 2012 klo 23:32 »

Äh, älkää nyt kaikki hyvät tyypit häipykö täältä Suomesta ja jättäkö minua ja kaltaisiani kärsimään joidenkin hälvetin suomidemokraattien vallasta... :o
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1256 : 27. Marraskuuta 2012 klo 07:53 »

Mä lähden espanjaan  :D
    Ihan jo terveydellisistä syistä lähden kun terveyteni ei kestä suomen ilmastoa.
    Tuntuu ihanalta se ajatus, että reilu kuukausi enään ja sitten olen lämpöisessä ilman kipuja ja mun on hyvä olla  :sydamia
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1257 : 27. Marraskuuta 2012 klo 14:22 »
  • Tykkää (0)

• Äh, älkää nyt kaikki hyvät tyypit häipykö täältä Suomesta ja jättäkö minua ja kaltaisiani kärsimään joidenkin hälvetin suomidemokraattien vallasta... :o

Kyllähän sinä pärjät kun on netti. Eiköhän ne vielä foorumilla käy.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1258 : 27. Marraskuuta 2012 klo 14:40 »

Kyllähän sinä pärjät kun on netti. Eiköhän ne vielä foorumilla käy.

Äsch, en yhtään haluaisi muuttua joksikin nörtiksi virtuaaliolennoksi, jolla ei ole elämää IRL. :P
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1259 : 27. Marraskuuta 2012 klo 15:23 »
  • Tykkää (0)

• Äsch, en yhtään haluaisi muuttua joksikin nörtiksi virtuaaliolennoksi, jolla ei ole elämää IRL. :P

Etkö sä jo olekkin, ja minä ja muut? Kaikki meistä muuttuu semmoisiksi lopulta kun kaikki palvelut siirretään nettiin. Tästä tulee vain kuollut plneetta.
    Kirjattu