Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 92

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1365 : 21. Joulukuuta 2012 klo 00:04 »
  • Tykkää (0)

• Testissä oli tämmöisiä asioita jotka vain kuvitellaan. Tuskimpa naiset voivat tehdä useata asiaa kerralla sen paremmin kuin miehetkään.

Mun mielestä toi testi on lähinnä satiiri perinteisille sukupuolirooleille ja sen idea on kyseenalaistaa ne.

Joka tapauksessa mitään "naisellisuutta" tai "miehekkyyttä" ei ole olemassa, ne on vaan käsitteitä mitkä vaihtelee kulttuurin mukaan. Naisten ja miesten aivoissa ei ole juuri eroja. Ihmisillä on oikeastaan vain biologinen sukupuoli, persoonallisuus ei tunne sukupuolieroja. Eikä biologinen sukupuoli määrää persoonallisuutta, biologia määrää vaan ihmisen fyyisen olemuksen ja elimistön tyypin.
    « Viimeksi muokattu: 21. Joulukuuta 2012 klo 00:12 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1366 : 21. Joulukuuta 2012 klo 15:27 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää talvipäivänseisausta   :)

Huomenna mennään jo kevättä kohden   :sydamia
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1367 : 21. Joulukuuta 2012 klo 23:52 »
  • Tykkää (0)

• Keskustelu koulunkäynnin ja opiskelun tärkeydestä tai merkityksettömyydestä tuntuu sen verran kiinnostavalta, että sille voisi ehkä tehdä oman ketjunsakin?
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1368 : 22. Joulukuuta 2012 klo 00:29 »

Huomenna mennään jo kevättä kohden :sydamia

Niin mennään, jo nyt! Arvatkaa, olenko täpinöissä. :)
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1369 : 23. Joulukuuta 2012 klo 12:09 »
  • Tykkää (0)

• Sukupuolitestiin liittyen vielä, miksi on suurempi järkytys jos ei nainen pese käsiä. Jos mies ei pese käsiä, se on ihan tavis.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1370 : 23. Joulukuuta 2012 klo 13:11 »
  • Tykkää (0)

• Sukupuolitestiin liittyen vielä, miksi on suurempi järkytys jos ei nainen pese käsiä. Jos mies ei pese käsiä, se on ihan tavis.

Valitettavasti jos minun luona on käynyt joku joka ei pese käsiään tunne oloni epämukavaksi.. Tekisi mieli laittaa oviin kyltit "Pese kädet!!" koska on kestä ajatusta etteivät meihet pesisi käsiään.. Hyyii!!!

Mutta mitäs itse tänään.. Masentaa.. Olin ihan sekaisin mitä pitäisi ajatella/tehdä, olen tuhlannut aikaani ja raahaani ihmisen takia ja nyt minulla on sellainen olo että turhaan..
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1371 : 24. Joulukuuta 2012 klo 00:49 »

Ai että! Dodi dodi, meikä oottelee jo täpinöissä. :D

http://hipit.fi/foorumi/alppari/'se-oom-maa-ku-laulan-ja-soitan-'/msg18320/#msg18320 :)

IC-junastani hajosi veturi ja matka Tampereelta Ouluun vei 1 h 15 min aikataulunmukaista pidempään. Siis VR:n normipäivä.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1372 : 24. Joulukuuta 2012 klo 01:03 »
  • Tykkää (0)

• Nyt on sitten jouluaatto. Mitäs se tarkoittaa? Sitäkö että joskus 2000 tuhatta vuotta sitten syntyi joku hippi joka jälkeenpäin nimettiin Jumalan Pojaksi. Vai tarkoittaako joulu sitä että kauppiaat ja suuryritykset on tehneet vuoden isoimman tilin? Onko se sitä että loppuun kulutettu ihminen saa hetken rauhaa oravanpyörältä? Onko se sitä että lapset valittaa vanhemmilleen kun eivät saaneet oikean väristä Angry Birds-lelua?

Tuntuu surulliselta kun katsoo miten ihmiset viettävät joulua. Ennen jouluaattona rynnistetään supermarketteihin ja ostoskeskuksiin tuhlaamaan kaikki rahat kehitysmaissa tehtyyn krääsään mikä kasataan muovikuusen alle käärittynä kauniisiin papereihin. Sitten kun jouluaatto tulee, niin vedetään jouluisesti perskännit. Onko joulu joku juhla vai kenties vain kaiken pahoinvoinnin ilmentymä?

Mutta hyvää joulua vaan kaikille! Toivottavasti nautitte siitä oikeasti.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1373 : 26. Joulukuuta 2012 klo 15:18 »
  • Tykkää (0)

• Tänään vaan levätään.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

annika

• Vieras
    « Vastaus #1374 : 26. Joulukuuta 2012 klo 19:03 »

Tänään vaan levätään.
    juurikin näin
    kuumeessa makoilua..
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1375 : 26. Joulukuuta 2012 klo 20:35 »
  • Tykkää (0)

• Pilasin tänään kaiken... Menetän ystävän ja siinä samalla osan itsestäni... Olen täysi idiootti...
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1376 : 26. Joulukuuta 2012 klo 21:12 »
  • Tykkää (0)

• Pilasin tänään kaiken... Menetän ystävän ja siinä samalla osan itsestäni... Olen täysi idiootti...

Tuskinpa olet sen idiootimpi kuin kukaan muukaan.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1377 : 26. Joulukuuta 2012 klo 21:24 »
  • Tykkää (0)

• ^^ Voi itku  :(

...Mutta oletko ihan varma, ettei mitään ole tehtävissä? Jollet nyt ystävänsä luottamusta ole pettänyt tms aidosti vaikeasti korjattavaa niin uskoisin että useimmat asiat ovat anteeksipyynnöllä ja selityksellä pelastettavissa?
    Hyvät ystävät antavat myös virheesi anteeksi, todennäköisesti helpommin kuin itse pystyt antamaan itsellesi.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1378 : 26. Joulukuuta 2012 klo 21:40 »
  • Tykkää (0)

• Tuskinpa olet sen idiootimpi kuin kukaan muukaan.

No ainakin välillä on sellainen olo, että satun nyt vain olemaan maailman idiootein ihminen mitä voi olla.. Mutta joo sorrun myös yliliioittelemaan..

^^ Voi itku  :(

...Mutta oletko ihan varma, ettei mitään ole tehtävissä? Jollet nyt ystävänsä luottamusta ole pettänyt tms aidosti vaikeasti korjattavaa niin uskoisin että useimmat asiat ovat anteeksipyynnöllä ja selityksellä pelastettavissa?
    Hyvät ystävät antavat myös virheesi anteeksi, todennäköisesti helpommin kuin itse pystyt antamaan itsellesi.

No joo ja tuli tosiaankin hieman äkkinäisesti todettua tuo.. En tainnut ihan kaikkea pilata ja asia saadaan suht hyvin sovittua, mutta ovat ne silti nyt puolet vaikeampia.. Tai sitten se avasi uusia ikkunoita ja auttaa meidän selvittämään asioita hieman paremmin.
    Mutta se on minulle ainakin kamalan vaikeaa antaa itselleni anteeksi.. En vain osaa, se on kamalan vaikeaa. Osaan antaa anteeksi niille jotka ovat minua lyöneet mutten itselleni.. Hassua.. :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1379 : 27. Joulukuuta 2012 klo 00:35 »

Tuskinpa olet sen idiootimpi kuin kukaan muukaan.

Komppaan. On inhimillistä tehdä virheitä elämässä. Ilman niitä olisi kuin kone ja elämä olisi kauniisti sanoen hiton tylsää. :peukku
    Kirjattu