Istun junassa Turku-Jyväskylä välillä. Tarkoituksena päästä tän päivän sisäl viel Saarijärvelle, joka on siis Jyväskylästä tunti pohjoseen päin. Asun siellä, mutta haluisin pian päästä pois sieltä. Haluan lopettaa opiskelun Jyväskylän AMK:s, jos opiskelen agrologiaa. Se ei vaan yhtään oo mun juttu ja eläminen on tuskaa, kun poikaystäväkin Turus. Kaukosuhde hirveen rankkaa. Perhekin on Turun suunnal. Huomenna on aika sossutädille kympiltä. Siellä selvittelen sitten miten elämä tulee etenemään, että mitä teen.
Tänään mun piti lähteä jo 13.05 junal Turust, mut en kerennykään siihen, ku bussikuskina oli harjoitteleva bussikuski, joten menin moneksi tunniksi hengailemaan kaverien luo. Toisella kavereista oli huolia joten kuuntelin ja yritin piristää häntä. Näyttelin mm. hauskoja kuvia mun tietokoneelta ja kyllä sain sen sitten paljon nauramaankin. Toivottavasti hänen olonsa helpottaa.
Kello yheltätoista illalla oon Saarijärvellä. Sitten kävelen ensin valoista katulampuin valaistua tietä pitkin, kunnes tulee pilkkopimeää, kun siihen aikaan päivästä katuvalot on sammunu tietystä kohtaa. Se vähän hurjistuttaa. Pelottaa, mut ehkä selviän.