Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 102

kaller

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1515 : 24. Tammikuuta 2013 klo 16:23 »
  • Tykkää (0)

• Sain tänään käsiini Hawkwind Light Orchestran (Hawkwindin 'spin off') Stellar Variations -levyn, ja tämä on kyllä parasta, mitä Hawkwind on tehnyt sitten vuoden 1996 Love in Space -livelevyn. Kerrassaan upea levy!  :sydamia Kaiken muun mukavan lisäksi ulkona on miellyttävä ja aurinkoinen talvikeli. Olen iloisimmillani miesmuistiin!
    Kirjattu
    Master Builder, tell me how you make a temple?
    Tools and moon stones, you don't really need them, you know...
    Master Builder, tell me what the temple is made of?
    Deep inside you, you can build an invisible temple in your own imagination if you will!

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1516 : 24. Tammikuuta 2013 klo 19:03 »

Sain tänään käsiini Hawkwind Light Orchestran (Hawkwindin 'spin off') Stellar Variations -levyn

Hawkwind Light Orchestra? Kuulostaa Hawkwindin ja ELO:n risteytykseltä, joka voisi kyllä ajatuksena olla ihan käsittämättömän mahtavaa musiikkia. :)
    Kirjattu

kaller

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1517 : 24. Tammikuuta 2013 klo 19:43 »
  • Tykkää (0)

• Hawkwind Light Orchestra? Kuulostaa Hawkwindin ja ELO:n risteytykseltä, joka voisi kyllä ajatuksena olla ihan käsittämättömän mahtavaa musiikkia. :)

Eipä ELO:lla ole (valitettavasti?) mitään tekemistä tämän kanssa. En tiedä nimen taustoja, mutta musiikki on aika sellaista "90-luvun Hawkwindia", ja levyllä mukana Dave Brockin lisäksi Richard Chadwick ja Niall Hone, eli käytännössä kyseessä on Mr. Dibsistä ja Tim Blakesta karsittu Hawkwind.

Infopläjäys ja ihan pyytämättä  ;)
    Kirjattu
    Master Builder, tell me how you make a temple?
    Tools and moon stones, you don't really need them, you know...
    Master Builder, tell me what the temple is made of?
    Deep inside you, you can build an invisible temple in your own imagination if you will!

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1518 : 25. Tammikuuta 2013 klo 12:52 »
  • Tykkää (0)

• Tänä iltana nousee melkein täysikuu! Ihmissuden ja hulluuden aika >:D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1519 : 25. Tammikuuta 2013 klo 13:29 »
  • Tykkää (0)

• tänää sydänsydämme 10v keikka! :) tätä ehtiki jo oottaa
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1520 : 27. Tammikuuta 2013 klo 07:04 »
  • Tykkää (0)

• Tänä iltana nousee melkein täysikuu! Ihmissuden ja hulluuden aika >:D

Onneksi se on jo tänään tuo täysikuu. Josko sitä sais sitten taas nukuttua kunnolla, ettei näkisi mitään ihmeellisiä unia ja muuten vaan pyörisi sängyssä...  :o

Kun ei riitä et on muuten hullu, kun pitää olla vielä kuuhullukin   ;)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1521 : 30. Tammikuuta 2013 klo 11:30 »
  • Tykkää (0)

• Ihan vieraasta numerosta soitettiin aamulla, mä ajattelin et varmaan taas joku puhelinmyyjä, no ei setä sanoi olevansa haastemies Helsingin käräjäoikeudesta  :o. Jumakauta meinas tulla tyyliin syränpyssäys ja mietin ankarasti että mitähän mä oon menny mokaamaan :o :o :o. Onneksi kaipasivat minua ihan vaan todistajaksi, vuoden takaiseen pahoinpitelykeissiin. Phuuuuh  :D

Saako olla onnellinen siitä, että on raivostuttava ja ihan helvetinmoinen kusipää?

Depends. Jos olet nyt oppinut päästämään höyryt ulos ekaa kertaa elämässäsi, ehkä ollut aiemmin myös tosi huono vetämään rajoja siitä miten paljon sun niskaasi voi kaataa paskaa (esmes kiukuttelua, pahaa oloa jne) niin kyllä sitä voi olla ja saakin olla onnellinen oppimistaan. Tosin muitten "retuuttaminen", henkinenkään, ei toisaalta kuulosta kauhian hyvältä? Kiukun voi päästää ilmoille aiheuttamatta muille vahinkoa, ehkä toimitkin näin jo?
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1522 : 30. Tammikuuta 2013 klo 13:10 »
  • Tykkää (0)

• Ei oikeen mitään hommaa duunissa, tylsä istua vaan paikallaan!

Ja sitten kyllä myös mietin sitä että miksi mulla on aina niin tylsää?
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1523 : 30. Tammikuuta 2013 klo 14:07 »

Ja sitten kyllä myös mietin sitä että miksi mulla on aina niin tylsää?

En tiedä. Minulla ei melkein ikinä ole tylsää.
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1524 : 30. Tammikuuta 2013 klo 18:37 »

olen niin onnellinen :sydamia
    mulla ihana uusi kotipaikka, aivan mahtavia uusia ystäviä ja huoasin tänään että olen uudessa työssänikin hyvä  ;D
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1525 : 30. Tammikuuta 2013 klo 20:38 »
  • Tykkää (0)

• http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288536342701.html

Mitä helvettiä? Suomessa ei nähtävästi voi puhua äärioikeistosta ilman väkivallan uhkaa? Mihin tämä maa on oikein menossa? Mitä seuraavaksi, murhia?
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1526 : 30. Tammikuuta 2013 klo 22:32 »
  • Tykkää (0)

• Oksensin ruotsinluokan roskikseen. Oli niillä muilla pakkoruotsinvastaisilla kivaa. Olen kuitenkin onnellinen että sain pakollisen englannin opetuksen, koska muuten en olisi oppinut edes alkeita. Ruotsista en tiedä, koska ketään ei saisi pakottaa opettelemaan mitään. Edes sitä englantia. Lintsasin ala-asteella yhden enkun tunnin (en jäänyt kiinni koska olin hiljaa ja luin kirjaa niin ei se edes huomannut etten ollut siellä) Nyt opiskelen saksaa. En olisi uskonut että opin ruotsia ja saksaa hyvin, vaikka enkku on seiska vaikka lukisi. Englannin puhumista kammoan, paitsi ravintolassa jos on nälkä. Ruotsi yaas on mukava kieli. Ehkä englannin opiskelu voitaisiin aloitta jo heti 1. luokalla, ja kertoa ämiten sanoja luetaan. Mistä hitosta minä olisin sen kolmosella tiennyt kun piti yhtäkkiä itse älytä, että se pitää opetella ULKOA.
    « Viimeksi muokattu: 30. Tammikuuta 2013 klo 22:33 kirjoittanut JazzDj »
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1527 : 30. Tammikuuta 2013 klo 22:36 »
  • Tykkää (0)

• http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288536342701.html

Mitä helvettiä? Suomessa ei nähtävästi voi puhua äärioikeistosta ilman väkivallan uhkaa? Mihin tämä maa on oikein menossa? Mitä seuraavaksi, murhia?

Voisi ehkä lukea joskus tuon kirjan. Kiinnostaa. En ole äärioikeistolainen.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1528 : 31. Tammikuuta 2013 klo 00:19 »

Ja "vasemmistolaiset" rukoilevat suojelupoliisia apuun. Voi luoja. :-X
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1529 : 31. Tammikuuta 2013 klo 09:53 »
  • Tykkää (0)

• Ja "vasemmistolaiset" rukoilevat suojelupoliisia apuun. Voi luoja. :-X

No kyllä itsekin sellaisessa tilanteessa soittaisin poliiseille. Olen sitä mieltä että maailma on niin sekaisin että poliiseillekin on käyttöä. Maailma ei ole vielä valmis poliisittomuudelle.

Ja mitäköhän pasifistisille vasemmistolaisille kävisi väkivaltaisen äärioikeiston kanssa jos poliisit ei tulisi väliin?
    Kirjattu