Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 121

Josefiina

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1800 : 09. Kesäkuuta 2013 klo 20:05 »
  • Tykkää (0)

• Sain enkelihoidon Hariel:lta  :)

Oli melko erikoinen kokemus, mutta positiivisella tavalla  :D

Kiitos  :sydamia
    Kirjattu
    - Jos keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin. -

miehulainen

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1801 : 10. Kesäkuuta 2013 klo 10:19 »
  • Tykkää (0)

• Tänään, herätessäni siskoni sohvalta, huomasin jalkojeni olevan harvinaisen kuumat ja hikiset. Olin vielä sen verran unessa, etten heti tajunnut, mistä oli kyse. Rupesin liikuttamaan oikeaa jalkaani vasenta kohti aikomukseni tunnustella jaloillani toisiaan selvittääkseni asian. Silloin terävät kynnet upposivat jalkani ihoon vaatien sitä pysymään paikallaan ja kuulin unisen sumun läpi kevyttä kehräystä.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1802 : 10. Kesäkuuta 2013 klo 13:26 »
  • Tykkää (0)

• Onnistuin tänään tekstittämään ihastukseni kanssa ja kävi ilmi, että hän seurustelee. Nyt vituttaa.

Voi itku ja tylyys  :'(. Eipä tuohon osaa oikein muuta kuin lähettää virtuaalisia halauksia.

Täällä oli tämän kevään ja kesän rajuin ukonilma. Yleensä oon ihan fiiliksissä myrskyistä, mut nyt taivaalta kaadettiin sormenpäänkokoisia rakeita oikein urakalla ja tulikin surku mulla pienten taimien puolesta :'-(. Ja vitsi että harmittaa kun nimenomaan ukkosriskin takia lykkäsin ja lykkäsin esikasvatettujen tyyppien ulos istuttamista, tosi monta kertaa, ulkoiluttelin niitä vain. No nyt viikonloppuna sit aattelin ja kuvittelin et pahimmat rajuilmat oisivat jo menneet (en tuntenut ukkosta ilmassa) ja pöljä tyrkkäsin pienet vihreät kaverit multiin tarkistamatta forecasta tms.
    Tuskin kovin moni tuommoisesta rääkistä enää selviää…
    Joo eihän tämä maailman vakavin asia onneksi ole, mut byhyyy silti. 
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1803 : 10. Kesäkuuta 2013 klo 19:34 »
  • Tykkää (0)

• Itselläni vähän samanlainen tilanne kuin Ketoneilikalla. Tosin suurin osa taimista oli vielä turvassa räystään alla.

Eniten kuitenkin pelkäsin sinivaleunikkojen puolesta, ne kun parastaikaa kukkivat. Onneksi ne näyttivät selvinneen rakeista pelkällä säikähdyksellä (siis minun säikähdykselläni). Ehkäpä Himalajan rinteiltä kotoisin olevan kasvin täytyykin olla tottunut vaihteleviin olosuhteisiin.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1804 : 10. Kesäkuuta 2013 klo 22:20 »
  • Tykkää (0)

• Töihin on vähän vaikea herätä aamuisin vaikka paikka on vanha tuttu ja ihmiset oikein ihania. <3
    Ei vaan tunnu kodilta vaikka toisaalta pitäisi ja jalat tuntuu levottomilta.
    Vähän tekisi mieli lähteä tien päälle, jonnekin. Saa nyt nähdä.^^
    Noo,  huomenna pääsee heppailemaan pitkästä aikaa, vapautta sekin omalla laillaan.
    « Viimeksi muokattu: 10. Kesäkuuta 2013 klo 22:29 kirjoittanut tuulitukka »
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #1805 : 10. Kesäkuuta 2013 klo 23:04 »
  • Tykkää (0)

• Olin aika niukalla ravinnolla viisi päivää. Tänään hain pari kassillista ruokaa, ja AAAAH oli ihanaa, kun sai taas elämänenergiaa kasviksista yms. :)

Muuten aika tavallinen päivä. Netistä löytyi paljon mielenkiintoista.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1806 : 11. Kesäkuuta 2013 klo 11:45 »
  • Tykkää (0)

• ^^No, täällä ei käynyt ihan yhtä hyvin kuin Brooksin puutarhassa :(. Viimeyönä tuli lisää vettä todella rankasti ja näyttäisi siltä, että ananaskirsikat, basilikat (tavallinen, sitruuna ja thaikku) ja yhren hipin kessut ottivat turpiinsa ja huolella  :'(. Maissitkaan eivät näytä ihan kauhean iloisilta.
    Kessuja on sentään muutama vielä terraariossa ja pari surkeinta basilikaa ikkunalaudalla eli jotain jäi jäljelle ja saattaahan noista ees muutama toipua.
    Sanoisin että meitsin palstalla oikeastaan vain tuollaiset aidosti sitkeämmät kuten härkäpavut, perunat, vanhemmat yrtit ja tilusten mukana tulleet maatiaismansikat ottivat heittelyt paahtavasta helteestä rakeisiin vastaan melko tyynesti, muille (tomaatit, kesäkurpitsat jne) on tullut aika paha mieli. Myönnän että kyllä on itselläkin aika mieli maassa kun katselee sitä hävitystä  :(. Aika paljon hukkaanheitettyä työtä.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1807 : 11. Kesäkuuta 2013 klo 20:00 »
  • Tykkää (0)

• ^ Harmi juttu. Toki viherpeukalon elämään kuuluu, että välillä tulee menetyksiä ja pitää aloittaa uudelleen alusta, mutta kyllähän tällaiset äärimmäiset sääilmiöt, kuten raekuurot, syöksyvirtaukset tai kaatosateet, saattavat paikallisesti aiheuttaa ihan kohtuutonta tuhoa.

Ja kun sitä seuraavaa yritystä varten pitää taas kestää yksi pitkä, pimeä ja kylmä talvi.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

kaller

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1808 : 11. Kesäkuuta 2013 klo 20:43 »
  • Tykkää (0)

• Kävin parturissa ensimmäistä kertaa neljään tai viiteen vuoteen (ja olen oikeastaan aika tyytyväinen lopputulokseen! Ihan suotta olen kyseistä operaatiota pelokkaasti lykännyt kuukaudesta toiseen.).  ;D
    Kirjattu
    Master Builder, tell me how you make a temple?
    Tools and moon stones, you don't really need them, you know...
    Master Builder, tell me what the temple is made of?
    Deep inside you, you can build an invisible temple in your own imagination if you will!

huihaihiisi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1809 : 12. Kesäkuuta 2013 klo 17:57 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olin oikea kotirotta, kunnes sain raahattua itseni ulkoiluttamaan koiraa sekä uutta vanhaa hametta. Voi mikä hienous se lenkki olikaan! Sateen jälkeinen kostea, tuoksuva maa ja puhdas ilma, sekä rauhallinen hiljaisuus. Ainoa ääni oli kaukana raikaava lasten nauru ja satunnainen lintujen viserrys. Jotain niin pientä kokonaisuudessaan, mutta tuli tosi hyvä mieli.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1810 : 13. Kesäkuuta 2013 klo 08:19 »
  • Tykkää (0)

• Kävin eilen opettelemassa luonnollista hevostaitoa (nk. hevoskuiskaamista). Hiukan yllätyin ja hämmennyin kun noin puolet opetuksesta oli mediataatioharjoitetyyppistä (Qigong-tyylisiä)  :o. Ihan järkeenkäypää sinänsä, opettelin paitsi heppojen kehoviestintää myös viestimään omalla kropalla selkeämmin ja johdonmukaisemmin ja tekemään kaiken normaalia rauhallisemmin/syvemmin. Oli myös aika erikoinen ja erilainen kokemus olla heppasen kanssa ratsastuskentällä, hevonen ihan irrallaanvapaana ja minä silmät kiinni keskellä kenttää hassusti hytkymässä. Hiukan surrealistista jopa. Opettajistani ihminen oli hirmuisen mukava, rauhallinen ja sanoisinko superzen, heppaopettaja puolestaan hyvin napakka ja vaativa tamma, sellainen joka osoitti kyllä välittömästi kun menin vähääkään metsään. Hyvä kombo kylläkin ja suosittelen jokaiselle heppasten kanssa puuhaaville.
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1811 : 14. Kesäkuuta 2013 klo 06:19 »

Ketoneilikka, oli varmaan mielenkiintoinen kokemus  :D

Itse tajusin  tänään jotain mielenkiintoista.... 4.6.2007 jouduin pahoinpitelyn uhriksi ja päivälleen 6 vuotta myöhemmin 4.6.2013 puukko kurkulla ryöstön uhriksi. Sattumaako  :o
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #1812 : 14. Kesäkuuta 2013 klo 17:35 »
  • Tykkää (0)

• Itse tajusin  tänään jotain mielenkiintoista.... 4.6.2007 jouduin pahoinpitelyn uhriksi ja päivälleen 6 vuotta myöhemmin 4.6.2013 puukko kurkulla ryöstön uhriksi. Sattumaako  :o

Niinhän sitä sanotaan, että sattumaa ei ole olemassa.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #1813 : 14. Kesäkuuta 2013 klo 17:38 »
  • Tykkää (0)

• Voit pyytää arkkienkeli Mikaelin suojelusta kun liikuskelet ulkona, tai muutenkin jos on tarpeen.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1814 : 14. Kesäkuuta 2013 klo 19:50 »
  • Tykkää (0)

• Olen palannut :) enhän mä pärjää ilman tätä foorumia!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard