Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 126

Ksri

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1875 : 08. Heinäkuuta 2013 klo 20:24 »

Dreamer! Onnea opiskelupaikasta.
Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
    • Burning in Water Drowning in Flame
« Vastaus #1876 : 08. Heinäkuuta 2013 klo 22:53 »
  • Tykkää (0)

• Onnea Dreamerille!
    Itsellä päivät täyttyy töillä taas.
    Lyhimmät päivät ovat vain sen reilun 7 tunnin mittaisia, mutta kun väliin mahtuu näitä 15 tunnin päiviäkin, niin väsy meinaa iskea.
    Nyt onneksi nukkumaan. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1877 : 09. Heinäkuuta 2013 klo 21:08 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen toivonut saavani elämääni uusia tuttavia tahi ystäviä. Heitä, joiden kanssa voin puhua omana itsenäni. Sellaisen ystävän, jolle voisin soittaa ja pyytää hänet ulos katselemaan aurinkoista päivää, tai myöhemmin tulevaa syksyä ja kauniita värejä ja puhua hipisti. Toivottavasti saisin elämääni uusia tuttavuuksia pian :ow

Pian unille. Unimaailma on  :sydamia Keho lepää ja valmistautuu seuraavaan päivään, ehkäpä huominen tuo uusia ajatuksia tai inspiraatiota johonkin suuntaan.
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1878 : 11. Heinäkuuta 2013 klo 11:31 »
  • Tykkää (0)

• Radio Helsinki lopetetaan... Ei voi kyllä muuta sanoa kuin että surkeaa on. Mitäköhän tulee tilalle? Varmaan jokin NRJ:n tai Voicen kaltainen listapoppia soittava tusinakanava. Mutta kun raha päättää niin eipä siinä ole taiteella ja asiallisilla ohjelmilla paljoa merkitystä.

No eipä täydy enää radiotakaan kuunnella!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1879 : 11. Heinäkuuta 2013 klo 21:03 »

Kirjauduin parin valkkarilasin hiprakassa sisään hippifoorumille ensimmäistä kertaa melkein kuukauteen.

Ai niin, ja otin yhteyttä 40 v täyttäneeseen kaveriini ensimmäistä kertaa neljään vuoteen.
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1880 : 11. Heinäkuuta 2013 klo 21:42 »
  • Tykkää (0)

• Kävin ulkona pyöräilemässä, sellainen kesäpyöräily, pidän sellaisesta kovasti. Ei kiire minnekkään mutta silti vain soljuu eteenpäin.
     Nyt olen kotona suosikki tuolissani ja otan muutaman keskioluen, ehkä pari enemmän. Mutta en krapulaksi asti. Ainakaan en sellaista toivo. Jotenki en pidä krapulasta  ;D
    Oli kaunis päivä tänään, juuri sopivan lämmin. Puistoissa istuskeli ja makoili ihmisiä nurtsilla. Hyvin pitkälti kauniita naisia.  :sydamia

Edit: Johnny, miten ois Groovefm? Sieltä tulee mun mielestä ihan ok musiikkia. ^^ Testaa. Bob marleystä jukka-poikaan ja jazziin. Myös pari purkkateinihittiä mahtuu mukaan. hrrr.
    « Viimeksi muokattu: 11. Heinäkuuta 2013 klo 21:46 kirjoittanut Ihminen »
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

curby

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1881 : 12. Heinäkuuta 2013 klo 12:07 »
  • Tykkää (0)

• Tänään töitä, töiden jälkeen äidin luokse luonnon helmaan riippumattoon levyksi about koko viikonlopuksi  8)
    Aijon myös syödä paljon, koska äitillä on tietenkin kaappi täynnä ruokaa ja pihalla on jokapaikassa tomaattia, salaattia sunmuita herkkuja :peukku
    Eli reppuun pinkka levyjä ja mattoon ->
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1882 : 12. Heinäkuuta 2013 klo 21:44 »
  • Tykkää (0)

• Kesän ensimmäiset punaherukat oman puutarhan pensaista.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1883 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 11:47 »
  • Tykkää (0)

• Nyt saa luvan päättyä viinalla läträäminen mun osaltani! Tästä lähtien vahvin drinkki minkä otan, on musta kahvi.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

gemma

• Vieras
    « Vastaus #1884 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 15:37 »

Hyvä päätös Johnnyboy! Mä oon miettiny ihan samaa. Se setti on nähty ja en pidä siitä millaiseksi muutun alkoholin vaikutuksesta.  :(
    Koiranpoikanen oli hammashoidon jälkeen turhautunut, kun ei voinut leikkiä pallolla. Onneksi 5.päivänä operaatiosta vanhat leikit ja kujeet taas alkoi.  :)
    Kivaa tänään oli metsässä huvikseen tunnistella kasveja ja hieroa suopursun lehtiä ja haistella sen tuoksua, vaikka vähän myrkyllinen onkin.. Sepelkyyhkytkin oli syömässä porukalla mustikoita, vaikka asutusta on aika lähellä.
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1885 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 18:06 »
  • Tykkää (0)

• Nyt saa luvan päättyä viinalla läträäminen mun osaltani! Tästä lähtien vahvin drinkki minkä otan, on musta kahvi.

Respect.  Ihan pakko kysyy, et onko taustalla kenties pitkäkin pohdinta vai ihan hetken mielijohde ? Ja se kahvi on kyllä parempaa maidon kanssa...
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1886 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 18:24 »
  • Tykkää (0)

• Respect.  Ihan pakko kysyy, et onko taustalla kenties pitkäkin pohdinta vai ihan hetken mielijohde ? Ja se kahvi on kyllä parempaa maidon kanssa...

Olen aina ollut sitä mieltä että aika typerää ryypätä ja nyt tein lopullisen päätöksen. Ja välillä olin huomannut että se alkoholi maistuu liiankin hyvin. Kohtuukäyttö ei ole itselle vaihtoehto, se johtaa vaan siihen että annokset vaan kasvaa ja kasvaa.
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1887 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 20:06 »
  • Tykkää (0)

• Olen aina ollut sitä mieltä että aika typerää ryypätä ja nyt tein lopullisen päätöksen. Ja välillä olin huomannut että se alkoholi maistuu liiankin hyvin. Kohtuukäyttö ei ole itselle vaihtoehto, se johtaa vaan siihen että annokset vaan kasvaa ja kasvaa.

Jep. Itsellä ilmenee välillä samaa. Ei osaa ottaa kohtuudella. Nyt kuitenkin mennyt hetki paremmin. Ja hyvä päätös, kyllä!
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

annika

• Vieras
    « Vastaus #1888 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 21:34 »

Tänään olin mustikoita poimimassa ja hyvin niitä löytyikin  :D

Tänään myös päätin lopettaa tupakoinnin kun hölmönä sen aloitin uudestaan suomeen palattuani  :'(
    Kirjattu

maailmasen

• Vieras
    « Vastaus #1889 : 14. Heinäkuuta 2013 klo 22:02 »

Mustikat <3! Mä olen löytänyt tälle kesälle lakkoja aimo satsin, mutta mustikkametsä on jäänyt samoamatta vielä.

Tänään tein juoksulenkin paljain jaloin pitkästä aikaa.   ^-^

Tänään päätin myös kohdallani tehdä parempia valintoja ravinnon suhteen. Mulla on tavoitteena nostaa painoa, mutta tajusin taas että en voi tehdä sitä millä tahansa höttösellä mikäli hyvinvointi muuten kärsii, joten balanssia etsinnässä.
    Kirjattu