Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 134

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Tänään
« Vastaus #1995 : 16. Elokuuta 2013 klo 22:21 »
  • Tykkää (0)

• Katsoin Buddha-dokkarin ja sen jälkeen ostin muutaman oluen, tarkoitus mennä puun alle "buddhailemaan". :D Siihen tupsahtikin australialainen kaveri, joka tarjosi minulle olutta ja kävimme vielä parissa mestassa.

Erittäin hyvä päivä. :D
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1996 : 17. Elokuuta 2013 klo 11:28 »
  • Tykkää (0)

• Oon päättänyt muuttaa elämääni. Tai sitten elämä on päättänyt muutta mua :) Pois jää vanhat asiat. Ja asiat on muuttuneet paljon ihan käytännössäkin, asun toisessa paikassa ja uudet opinnot alkaa ylihuomenna.

Pois jääköön itsensä epäileminen, teeskentely ja eristäytyminen maailmasta :) Nyt en enää aio elää elämääni tehden asioita joita kadun. Enkä aio katua tein mitä tahansa :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1997 : 17. Elokuuta 2013 klo 14:36 »
  • Tykkää (0)

• ^ Ihan hienoja periaatteita sinänsä, toivottavasti niiden kautta löydät itsellesi sopivan tyylin elää.

Hyvä aamulenkki, ihana syksyinen myrskysää ja hyvä mieli. Hymyilyttää.
    Eilen oli myös kesän viimeinen työpäivä ja nyt aikaa itselle. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1998 : 19. Elokuuta 2013 klo 08:31 »
  • Tykkää (0)

• Masentava olotila ollu viimiset pari päivää. Tulee välillä sellasia ahaa elämyksiä ja tajuaa et hei mitä sä jätkä masentelet, mut sit menee hetki ja taas oon saamattomin paskiainen päällä maan. Aamu oli sellanen etten ois halunnu nousta sängystä. Mut oli 'vähän pakko' ku oon saanu unirytmin kuntoon. hajottais kahta kauheammin jos se menis päälaelleen taas.
    Kirjattu
    Kyseenalaista kaikki, myös tämä.

maailmasen

• Vieras
    « Vastaus #1999 : 19. Elokuuta 2013 klo 09:40 »

Toivottavasti saat päivärytmin tasattua ja jotain mielekästä puuhailua ja sisältöä päiviin, jotka virkistävät kokonaisfiiliksiä. Luovuus tai luovien asioiden parissa oleilu voipi auttaa, eli piirtäminen, värien kanssa puuhailu ja musiikki,, niin keskittynyt kuuntelu kuin musisointi, sekä ehottomasti liikunta, ponnistelu ja rauhoittuminen. Iltaisin eräitä parhaita kasveja, joka on ainakin mua auttanut monesti on tulsi, sitä saa haudutuspusseina ja jostain myös irtoteenä. Symppaukset syksyyn.

Lähen tänään viikoksi landen rauhaan mökkeilemään, mustikkaan ja vadelmaan,' - niin on talvi pelastettu  :)
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2000 : 19. Elokuuta 2013 klo 11:11 »
  • Tykkää (0)

• Hei kiitti!<3  Tulsi on ihan uus tuttavuus mulle, täytyypä koittaa metsästää sitä luontaistuotekaupoista.
    Jos päivärytmi on sekaisin niin silloin yleensä tuppaa mielenkiinto häviämään yleisestä puuhailusta. Liikuntaa täytyy ehdottomasti lisätä päiviin. Se piristää että rauhoittaa, liikkeelle lähteminen on vain aina oma prosessinsa kun on masentava fiilis.
    Pidä hauska viikko! Eläkä syö kaikkia mustikoita kerralla :D
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2001 : 19. Elokuuta 2013 klo 14:45 »
  • Tykkää (0)

• Aivan totta, se on täysin tottumiskysymys. Ja omasta päästä vaan kiinni. Tuleehan sitä toki liikuttua ja pidettyä ittestänsä huolta fyysisellä tasolla jotenki. Vois siinä olla parantamisen varaa. Se vaan tuppaa kulkeen käsi kädessä henkisen hyvinvoinnin kanssa. Pitää nyt yrittää saada aamut käyntiin liikkumalla, paljon parempi olo siitä tulee, kuin että alottas aamut sillä että hommailis himassa jotain.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2002 : 19. Elokuuta 2013 klo 19:06 »
  • Tykkää (0)

• Mun käytös menee yhä oudommaksi. En enää oikein pysy itseni mukana... shiit, oon sekoamassa jotenkin. Mitä teen ja minne menen?  ???
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2003 : 19. Elokuuta 2013 klo 20:03 »
  • Tykkää (0)

• Kannattaa Jhonnyboy puhua ekaks terapeutillesi, jos sulla semmonen on.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

kaller

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2004 : 19. Elokuuta 2013 klo 21:26 »
  • Tykkää (0)

• No esim. Painu ja Vittuun? Oisko mitään?

Kukkahattutätikynnykseni on tavallisesti aika korkealla ja vaikka ymmärrän, että JB:n toisinaan harrastama 'huomiohuoraus' saattaa ärsyttää, tuo oli minusta kohtuuttoman tylyä ja tarpeetonta. Mitä oikein saavutit mielestäsi viestilläsi?

:(
    Kirjattu
    Master Builder, tell me how you make a temple?
    Tools and moon stones, you don't really need them, you know...
    Master Builder, tell me what the temple is made of?
    Deep inside you, you can build an invisible temple in your own imagination if you will!

maailmasen

• Vieras
    « Vastaus #2005 : 19. Elokuuta 2013 klo 21:40 »

mene 'tähän' ja pysy 'tässä', hyvä että pystyt havainnoida ja havahtua. it's all go(o)d, sanotaan. hengitykseen suo maadoittua.
    « Viimeksi muokattu: 19. Elokuuta 2013 klo 21:45 kirjoittanut maailmasen »
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2006 : 19. Elokuuta 2013 klo 21:54 »
  • Tykkää (0)

• No esim. Painu ja Vittuun? Oisko mitään?

Aina ilo saada rehellistä palautetta!
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2007 : 19. Elokuuta 2013 klo 22:00 »
  • Tykkää (0)

• Se oli ehkä vähän kolkkoa mutta ehottoman tarpeellista.

Koitatko leikkiä jotain ankaraa japanilaistyylistä senseitä joka kurittamalla opettaa "oppilaitaan"? Kill Bill taitaa olla tuttu leffa? Sori vaan, mutta olet ihan yhtä surkea typerys kuin minäkin. Mahdollisesti jopa hiukan surkeampi kun koitat asettaa itsesi johonkin asemaan, mistä käsin jakelet muille neuvoja. Itseäni puolustaakseni täytyy sanoa, että en sentään koita asettua kenenkään yläpuolelle.
    Kirjattu

Ihminen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2008 : 20. Elokuuta 2013 klo 08:11 »
  • Tykkää (0)

• Noniin Röllit <3 peace.

Edit: Jäin miettiin tossa ku tiskailin et millä tavalla Johnny huomiohuoraa? o.o Ei mulla ainakaan itellä ole tullu mieleen hänen viesteistään sellaista koskaan.
    « Viimeksi muokattu: 20. Elokuuta 2013 klo 09:05 kirjoittanut Ihminen »
    Kirjattu

maailmasen

• Vieras
    « Vastaus #2009 : 20. Elokuuta 2013 klo 09:06 »

Peace and prospect <3 . Uu, viimeöinen kuu, luumunkokoiset mustikat, metsäsienet, oioi. Metsä ja järvet ja pellot ja sauna, nyt män puhelin säppiin, pärjäilemisiin!
    Kirjattu