Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 145

Hariel

• Hippi
  • Paikalla Paikalla
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Tänään
« Vastaus #2160 : 28. Joulukuuta 2013 klo 22:13 »
  • Tykkää (0)

• Arvostan suuresti tällaisia päiviä, jolloin ei ole juuri lainkaan "suorittavaa" tekemistä, vaan voi rauhalliseen tahtiin tehdä niitä asioita, jotka inspiroi.

"Aika on rauhaa".

Ja mikä parasta, huomenna on melkein samanlainen päivä. :) Pyykit tosin tarvitsee pestä, mutta se on vain n. tunnin homma. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2161 : 28. Joulukuuta 2013 klo 23:43 »
  • Tykkää (0)

• Arvostan suuresti tällaisia päiviä, jolloin ei ole juuri lainkaan "suorittavaa" tekemistä, vaan voi rauhalliseen tahtiin tehdä niitä asioita, jotka inspiroi.

Mulla on aika lailla päinvastaiset mietteet. Tuntuu että pää räjähtää kun vaan istuu sisällä. Mutta eipä ole mitään paikkaa minne mennä... Ei ihmisiä keitä voisi tavata, ei mitään. Haluaisin jotain tekemistä, jotain mistä voisi nauttia. Jotain muuta kuin vain paskan kirjoittamista nettiin...
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2162 : 29. Joulukuuta 2013 klo 16:40 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on aika lailla päinvastaiset mietteet. Tuntuu että pää räjähtää kun vaan istuu sisällä. Mutta eipä ole mitään paikkaa minne mennä... Ei ihmisiä keitä voisi tavata, ei mitään. Haluaisin jotain tekemistä, jotain mistä voisi nauttia. Jotain muuta kuin vain paskan kirjoittamista nettiin...
    Elä keskity siihen. Käännä katseesi muualle.
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2163 : 29. Joulukuuta 2013 klo 20:50 »

Tunnen oloni elinvoimaiseksi. Oon touhunnu vaikka mitä! Joulu on ohi ja suuntaan kohti kevättä. Sinimailaset taas purkissa itämässä ja herneet versoja varten kylvetty. Katson onnistuuko ilman kasvilamppua. Vihanneskrassia kylvän myös. Kyllä se kevät sieltä tulee!  :)  Nappasin marketista mukaan pari irtokaljatölkkien pahvilaatikkoa. Niissä on sopivan matalat reunat ja laakeutta ja kun laitoin leivinpaperia pohjalle ja sen päälle multaa, voilá, ekokasvatusalusta vaikka mille on valmis.
    Kirpputorilta löysin aiemmin pyyhepitsejä. Varmaan jostain kuolinpesästä sinne lahjoitettuja jonkun mummon käsitöitä ja ihan hassun halpaan hintaan. Nyt vaan ostan sopivan värisiä froteekankaita ja saan tehtyä helpolla nätit pyyhkeet. Pitsejä on 2 kylpypyyhkeeseen ja 4 käsipyyhkeeseen. Vanhoista käsitöistä tulee kotiin parempi "henki" kuin jossain aasialaisessa hikipajassa orjatyössä väännetyistä tuotteista. Haluan pelastaa niitä... Joku on oikeesti käyttänyt tunteja niihin ja sitten ne ei kelpaa kellekään jälkeenjääneelle... Ja toisekseen ne on uniikkeja ja usein tehty hyvistä materiaaleista..
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2164 : 30. Joulukuuta 2013 klo 01:23 »
  • Tykkää (0)

• Tänään en niinkään inspiroitunut asioiden tekemisestä. Pidin sitten monia pitkiä meditaatio- ja rentoutushetkiä. Menee se päivä niinkin.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2165 : 30. Joulukuuta 2013 klo 18:51 »
  • Tykkää (0)

• Isoisäni kuoli tänään. Jatkakoon hänen sielunsa ihmeellistä matkaa tässä ja tulevassa maailmassa...
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2166 : 31. Joulukuuta 2013 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE <3

mä aion juhlii tänään vetämäl kauheet kännit ja puhumal stadin slangii niin hyvin ku mä vaan osaan :D katotaa vetääks joku kaveri dunkkuun jossain vaihees
    « Viimeksi muokattu: 31. Joulukuuta 2013 klo 14:55 kirjoittanut Erakkorapu »
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2167 : 31. Joulukuuta 2013 klo 15:48 »
  • Tykkää (0)

• HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE <3

mä aion juhlii tänään vetämäl kauheet kännit ja puhumal stadin slangii niin hyvin ku mä vaan osaan :D katotaa vetääks joku kaveri dunkkuun jossain vaihees

Et sä snaijaa et et voi puhuu stadi slangii jos oot joku vitsin landepaukku? :D
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2168 : 31. Joulukuuta 2013 klo 15:56 »
  • Tykkää (0)

• :sydamia Hyvää uutta vuotta! :sydamia

Juhlikaa hyvin ... päihtykää hillitysti ... Lots of love ... :sydamia
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Erakkorapu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2169 : 31. Joulukuuta 2013 klo 16:14 »
  • Tykkää (0)

• Et sä snaijaa et et voi puhuu stadi slangii jos oot joku vitsin landepaukku? :D
    Sun pitäs kuulla milt mun puhe kuulostaa :D Ihan vitun vaikee ku ei riitä et yrittää käyttää oikeit sanoi vaan pitäs viel karistaa sellanen oululainen painotus sanoist myös pois.
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2170 : 31. Joulukuuta 2013 klo 17:44 »

Hyvää uutta vuotta tosiaan!  :)
    Meikäläinen on ihan kotona, kittaan teetä ja lohdutan, jos koiranpoikasta raketit pelottaa. Ei kyllä yleensä pahasti. Itse en ole koskaan ostanut yhtään rakettia..  ;) Pohdin ja kirjoittelen muistiin ajatuksia ja suunnitelmia ensi vuodesta. Kylille en lähde, kun joka paikka on täynnä yli-päihtyneitä ja tungos ja paukuttelu ei oo mun juttu.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2171 : 31. Joulukuuta 2013 klo 18:46 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää uutta vuotta :) Vaikkakin kyseessä on vain yksi päivä muiden joukossa ja päivämäärät ovat ihmisen keksintöä.

Mutta joka tapauksessa, olkoon 2014 sitten erityisen hieno vuosi. Tulevaisuutta on mahdotonta ennustaa, joten ainoa mitä voimme tehdä on toivoa ja toimia!

Itse taidan pysytellä illan ja yön himassa. Ei oikein innosta mennä minnekään kun niin monet ovat vaan hirveässä kännissä. Mielummin olen kotona, ehkä käyn kävelyllä katsomassa ilotulituksia :)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2172 : 01. Tammikuuta 2014 klo 19:35 »
  • Tykkää (0)

• Niin se vuosi sitten vaihtui.

Alkava vuosi 2014, numerologinen 7-vuosi (2+0+1+4=7), tulee olemaan henkisyyden ja tieteen vuosi.
    - 2015 (8 ) on äärettömien mahdollisuuksien ja fyysisen tason luomisen vuosi.
    - 2016 (9) on loppuunsaattamisen vuosi.
    Aiemmat vuodet:
    - 2011 (4) oli transformaation vuosi
    - 2012 (5) oli kulminaation vuosi
    - 2013 (6) oli hoitavan rakkauden vuosi

Tiedot perustuvat kanavointiini. Muista vuosista ei ole tullut tietoa.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Paikalla Paikalla
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2174 : 02. Tammikuuta 2014 klo 15:57 »
  • Tykkää (0)

• Rastat 9 vuotta. ;D
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3