Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 155

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Tänään
« Vastaus #2310 : 07. Heinäkuuta 2014 klo 14:31 »
  • Tykkää (0)

• Aloittelen tekemään uutta ambient-levyä, joten jostain tarvitsee karsia aikaa. Aion karsia netin käytöstä, joten tulen vaikuttamaan täällä toistaiseksi vähemmän...

Mutta en ole kadonnut mihinkään. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

aurakas

• Vieras
    « Vastaus #2311 : 10. Heinäkuuta 2014 klo 20:08 »

yksi internet, niin monta sivua, niin monta viestiä... yritän parhaillaan kolmelta sivulta tämä mukaanlukien deletoida sepustuksiani, ne eivät ole edes mitään salaisia tai herkkiä asioita, ja kaikki on kirjoitettu nimimerkeillä, mutta karmaisee miten paljon tietoa minusta on netissä. Pystyi sen yhdistämään oikeaan henkilöllisyyteeni tai ei, en halua nähdä sitä osoitepalkin alla enkä kyllä missään muuallakaan. Varhaisteininä koin netin tavaksi saada olemassaoloni esille, nykypäivänä vaan ahdistaa ajatus siitä että sielunelämästäni on mitään dokumenttia mustana valkoisella. Mulla on ihan sama juttu päiväkirjojen kanssa, yleensä vuoden sisällä kirjan täyttymisestä koen pakottavaa tarvetta sen tuhoamiseen.

No joo, ken nettiin ryhtyy se oman infernaalisen typeryyytensä netin kestäköön, ei auta kuin poistaa se informaatio mikä on poistettavissa ja unohtaa se jonka salasanaa ei muista  :blank:
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #2312 : 10. Heinäkuuta 2014 klo 22:03 »

The touch of Shiva.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2313 : 11. Heinäkuuta 2014 klo 10:46 »
  • Tykkää (0)

• yksi internet, niin monta sivua, niin monta viestiä... yritän parhaillaan kolmelta sivulta tämä mukaanlukien deletoida sepustuksiani, ne eivät ole edes mitään salaisia tai herkkiä asioita, ja kaikki on kirjoitettu nimimerkeillä, mutta karmaisee miten paljon tietoa minusta on netissä. Pystyi sen yhdistämään oikeaan henkilöllisyyteeni tai ei, en halua nähdä sitä osoitepalkin alla enkä kyllä missään muuallakaan. Varhaisteininä koin netin tavaksi saada olemassaoloni esille, nykypäivänä vaan ahdistaa ajatus siitä että sielunelämästäni on mitään dokumenttia mustana valkoisella. Mulla on ihan sama juttu päiväkirjojen kanssa, yleensä vuoden sisällä kirjan täyttymisestä koen pakottavaa tarvetta sen tuhoamiseen.

No joo, ken nettiin ryhtyy se oman infernaalisen typeryyytensä netin kestäköön, ei auta kuin poistaa se informaatio mikä on poistettavissa ja unohtaa se jonka salasanaa ei muista  :blank:

Mä olin jonkin aikaa sitten ihan paniikissa siitä mitä kaikkea tietoa mustakin on netissä. Mutta sitten jotenkin muutin mieleni. Syynä oli se että en joudu mihinkään vaaraan sen tiedon takia. Ja toinen syy on se että ne jotka tietoa keräävät, ovat koneita. Koneet keräävät tietoa ja suodattavat sitä. Eikä CIA:ta tai NSA:ta kiinnosta mitä minä kirjoittelen nettiin tai mitä siellä kerron itsestäni. Olen niille vain yksi IP-osoite miljardien joukossa... Mutta vastustan silti tiedustelupalveluiden toimintaa asiassa. Mutta en koe sitä henkilökohtaiseksi uhkaksi.

Ja itse olen tehnyt myös typerimmät nettipäivitykset- ja kirjoitukset varmaan siinä 14-17-vuotiaana jolloin tuli kaikenmaailman sydänsuruja vuodatettu facebookkiin ja muualle. Mutta nuorena tehdyistä päivityksistä jokainen ymmärtää että ne oli nuoruuden typeryyksiä. Ei niillä oikeasti ole mitään väliä muille kuin itselle. Kaikki on joskus nuoria ja hölmöjä, se on fakta ihan ilman nettiäkin.

Mun mielestä näissä tietoturva ja yksityisyysjutuissa on asiat tulkittu ihan väärin. Mun mielestä ongelma ei ole se että ihmisen yksityisyys olisi vähentynyt, vaan se että yksityisyys on lisääntynyt. Ihmiset tekevät netistä monesti päiväkirjan, jonne kirjoittelevat henkilökohtaisuuksia. Netissä törmää tuon tuosta kiusallisella tavalla toisten yksityiselämään, kuten vaikka parisuhdeongelmiin tai kertomuksiin perhe-elämästä. Ihmiset jotenkin luulevat että netti on yksityinen alue.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2314 : 12. Heinäkuuta 2014 klo 16:16 »
  • Tykkää (0)

• Oon ollut ihan huikean inspiroitunut miun ambient-projektista. :) Tarkoitus oli väsätä sitä arkipäivisin 1-2 tuntia/pv., mutta ne tunnit menee tosi nopeasti ja siihen vielä lisätunteja päälle. Vaikka tässä vaiheessa on ollut lähinnä mekaanista duunia: laitehommia, asentelua ja saundien etsintää...

Viikonloput pidän kuitenkin vapaata, että en ole koko aikaa musameiningeissä ja että tulee käytettyä aikaa muuhunkin (esim. chillaukseen, ihmissuhteisiin, lukemiseen).
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2315 : 16. Heinäkuuta 2014 klo 15:42 »

Huomasin, että mitä enemmän kävelen paljasjalkaballeriinoilla, sen mukavammalta se tuntuu. Ehkä jalkojen pikkulihakset on vahvistuneet? Ostin kotimaisia porkkanoita ja piimää ja jostain syystä tulin tehneeksi yhden rivin vikinglottoa. Olen viettänyt aikaa omassa päässäni (ajatuksissani) ja oikein säikähdin tupakanpummaajaa. ;) Eipä ollut, kun en itse polta.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2316 : 17. Heinäkuuta 2014 klo 09:17 »
  • Tykkää (0)

• Pori Jazz :) Saanpa nähdä vielä Bob Dylanin livenä!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2317 : 17. Heinäkuuta 2014 klo 14:27 »
  • Tykkää (0)

•  ;D älä ihan kauheen huikeeta keikkakokemusta odota. Muutama vuosi sitten kävin Harwallilla kattoon herran keikan ja oli kyllä ihan kärkipään pettymyksiä ikinä missään. Tuskin tahti ainakaan siitä on parantunut vuosien saatossa.
    Kirjattu

aurakas

• Vieras
    « Vastaus #2318 : 18. Heinäkuuta 2014 klo 07:38 »

internet voitettu! vastedes ainoa nimimerkki jota käytän on se joka lukee passissani :D

rauhaa hibs! <3
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2319 : 18. Heinäkuuta 2014 klo 11:59 »
  • Tykkää (0)

• ;D älä ihan kauheen huikeeta keikkakokemusta odota. Muutama vuosi sitten kävin Harwallilla kattoon herran keikan ja oli kyllä ihan kärkipään pettymyksiä ikinä missään. Tuskin tahti ainakaan siitä on parantunut vuosien saatossa.

Joo, ei ollu mikään maailman paras esiintyjä. Mutta toisaalta, maailmassa on vain yksi Bob Dylan...Kun kyseessä on vanha (72v) legenda, niin antaa sitä kyllä väsyneen lavaesiintymisen anteeksi.

Mutta muutenkin ihan hyvä festaripäivä. Harmi kun ei ollut rahaa/mahdollisuuksia päästä lauantaiksi. Silloin olisi ollut Patti Smith joka on mun mielestä yksi rockin historian parhaita naisartisteja.
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2320 : 18. Heinäkuuta 2014 klo 12:28 »
  • Tykkää (0)

• Juu Patti Smith on oikeen hyvä kyllä, eilisestä olis Susanne Vega ollu omalla listalla, mikäli paikalla olis ollut.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2321 : 18. Heinäkuuta 2014 klo 13:06 »
  • Tykkää (2)

• Lainasin juuri Oshon kirjan Meditaatio on. Vaikuttaa eririttäin hyvältä. 78 sivua isoa tekstiä -> helppo luettava.

Illemmalla oon menossa puistoon kirjottamaan/demottamaan räppiä.

Ihanan vapaata täälläpäin. :sydamia
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2322 : 20. Heinäkuuta 2014 klo 20:10 »
  • Tykkää (0)

• Jippii ! kuukauden kesälomat lusittu ja huomisaamuna takas töihin  :o kiinnostaa sitten ihan v.....i  >:( . Viekkaanpa, ettei oikeen mistään tuu mitään.
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #2323 : 21. Heinäkuuta 2014 klo 11:48 »

Olen ehkä perusluonteeltani melankoliaan taipuvainen ja tänään melankolia viihtyy luonani. Oikeastaan en eds kärsi; pidän tästä olotilasta jollakin tapaa. Minä ja melankolia olemme varsin tutut toisillemme, ja joskus saamme yhdessä aikaan lohduttavia runoja ja piirroksia. Melankoliassa on jotain kirkkautta, aivan kuin aistisin kaiken vahvemmin; kuin kuuntelisi oikein lohdutonta musiikkia. Surullista ja kaunista.

Miten ihmiset kykenevät sellaisiin tekoihin kuin kykenevät.. Uutinen autosta heitetystä kissanpennusta osaltaan saa miettimään ihmislajin pahuutta. Ei sillä, että itsekään olisin virheetön... Mun pitäis vaihtaa maisemaa.. tällä paikalla on huono karma. Jos eläisin yksin, olisin jo muualla..
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2324 : 21. Heinäkuuta 2014 klo 12:11 »
  • Tykkää (0)

• Olen ehkä perusluonteeltani melankoliaan taipuvainen ja tänään melankolia viihtyy luonani. Oikeastaan en eds kärsi; pidän tästä olotilasta jollakin tapaa. Minä ja melankolia olemme varsin tutut toisillemme, ja joskus saamme yhdessä aikaan lohduttavia runoja ja piirroksia. Melankoliassa on jotain kirkkautta, aivan kuin aistisin kaiken vahvemmin; kuin kuuntelisi oikein lohdutonta musiikkia. Surullista ja kaunista.

Miten ihmiset kykenevät sellaisiin tekoihin kuin kykenevät.. Uutinen autosta heitetystä kissanpennusta osaltaan saa miettimään ihmislajin pahuutta. Ei sillä, että itsekään olisin virheetön... Mun pitäis vaihtaa maisemaa.. tällä paikalla on huono karma. Jos eläisin yksin, olisin jo muualla..

Minäkin olen usein melankolinen. Joskus se toimii mulla luovuuden lähteenä, enkä oikeastaan haluaisi luopua piirteestä ja olla aina superiloinen...

No eläinten rääkkääminenhän voi olla ainakin lapsien kohdalla merkki psykopaattisesta persoonallisuudesta. Mutta itseä on viime aikoina järkyttänyt pahemmin se kansanmurha jota Israel toteuttaa Gazassa. Noin 90% uhreista on siviilejä. Ja samaan aikaan israelilaiset (en nyt sano juutalaiset, koska sitten saisin osakseni natsikortin) katsovat tuota lahtaamista ja syövät popcornia:

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/ulkomaat/3200062/israelilaiset-syovat-popcornia-ja-katselevat-kukkulalta-gazan-pommitusta
    Kirjattu