Mä en olekkaan vielä onnistunut noita Mustavuoren luolia löytämään. Ai siellä oli semmoset zembalot. Pitäs ehkä syksyn mittaa vihdoin mennä ettiin toi paikka. Entinen duunikaveri siitä joskus ohjeisti, unohtunu vaan.
Joo kannattaa käydä! Mä menin Mellunmäkeen metrolla, siit jatkoin Mellunmäentietä kävellen (pääsee dösälki) , kunnes tuli Saanavuorentien pysäkki, sen jälkeen alikulusta ja jatkoin kevyttä väylää kunnes pian lähti semmonen hiekkatie. Se hiekkatie haarautui loivasti oikealle ja meni peltojen ja puiden keskeltä kohti Itäväylää, sielt taas alikulku vei parkkipaikalle, ja sitten lähtee semmonen hiekkatie alueelle. About eka polku mikä lähtee sinne metsään, ja sitä ehk parikymmentä metriä ja siitä lähtee oikealle hautavalli, niin sitä pitkin kun lähtee niin siellä on parit luolat, joissa hieno tunnelma. Hautavalli jatkuu pitkälle myös siitä eteenpäin.
Bileet oli toises paikkaa rotkossa artistin kannattajille, kun oon tehnyt supportausdiilin joskus pienellä kuukausmaksulla.. Oli kaunis hieno konsertti luonnon keskellä, mutta aika paljon ehti mennä ohi ennenkuin löysin oikean rotkon

myöhästyin opastuksesta.
Musta on ihanaa että on syksy, löytyy sieniä ja saa käyttää hupparia olematta ihan friikki! Sadepäivät loihtii kans semmost mukavaa tunnelmaa ja kuivan kesän jälkeen sitä osaa arvostaa vieläkin enemmän