Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tatuoinnit & lävistykset - 8

Nyyti

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Tatuoinnit & lävistykset
« Vastaus #105 : 10. Heinäkuuta 2012 klo 18:24 »
  • Tykkää (0)

• Ei ole kumpiakaan.

Korvissa on ollut parhaimmillaan yhteensä yhdeksän reikää, joista yksi oli venytetty. Vähän reilu vuosi sitten kyllästyin siihen, että koruja meni jatkuvasti hukkaan ja hiukset takertuivat niihin, joten otin kaikki pois. Laitoin suurimman osan takaisin hetkeksi viime talvena, mutta totesin viihtyväni paremmin ilman, joten tällä hetkellä ei ole ainuttakaan korua korvissa. Varsinaisia lävistyksiä ei ole, sillä vaikka lävistykset näyttävätkin kivoilta muilla ihmisillä, tuntuu siltä ettei omaan pärstään oikein sopisi mikään. Bridge ja kielikoru kyllä houkuttaisivat, jälkimmäisen saatan hyvinkin hankkia jossain vaiheessa.

Tatuointejakaan ei ole, enkä usko että tuleekaan. Vaikken itse niitä haluakkaan, on ne silti mielestäni kauniita ja tykkään kyllä todella paljon kuulla muiden tarinoita omista tatuoinneistaan.
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #106 : 11. Heinäkuuta 2012 klo 23:56 »
  • Tykkää (0)

• Tänää tuli vähä yllättäen kuvaa käteen,rakastan tuota ♥
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Rastas

• Vieras
    « Vastaus #107 : 17. Heinäkuuta 2012 klo 09:07 »

Te ihmiset, joilla on kokemusta kieliläväreistä! :)
    Sattuuko laittaminen paljonkin enemmän kuin esim. kulmakoru? Ja jääkö arpi tosi pahannäköiseksi, jos ottaa joskus pysyvästi pois?
    Haluisin kulma- ja kielilävistyksen... Vanhemmat jarruttelee ideaa. Kuulemma vuoden päästä puhuvat asiasta. Kielilävistystä en saisi ottaa ennen kuin muutan kotoa ;D
    No, 16-vuotiaana, kun vanhempien lupaa ei enää tarvita...  >:D
    Itselläni on yhteensä viisi reikää korvissa, mutta muita lävistyksiä ei ole.
    Kirjattu

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #108 : 17. Heinäkuuta 2012 klo 17:58 »
  • Tykkää (0)

• Hei oiskohan täällä hyviä piirtäjiä jotka ois kiinnostuneita piirtää mulle tatuoinnin? Haluaisin yläselkään kolibrin suoraan selkäpuolelta joka näyttäis et on just lähteny oksalta lentoon. Katse kohotettuna ylös ja siivet suhteellisen alhaalla ensimmäisestä siiven iskuista ja pyrstössä sais olla pitkät lyyrat. Piirrustus sais olla vaikka aivan yksinkertainenkin. Toivottavasti joku edes ymmärsi mitä tarkoitan  ;D
    Laittakaa yksäriä ketä kiinnostaa piirrellä tai haluu vähän lisätietoja  ;)
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

outolintu

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #109 : 06. Elokuuta 2012 klo 19:25 »
  • Tykkää (0)

• Mulla oli ennen kulmakoru ja 12mm venytykset korvissa, mutta nykyään mulla ei ole kuin napakoru.Septumin haluaisin, ja sen myös käyn varmasti vielä joskus ottamassa. Tatuointeja löytyy kaksi, toinen niskassa oleva risti, toinen sääressä oleva old school tyylinen kolbri, joka kantaa usko-toivo-rakkaus symbolia ja ympärillä viisi tähteä. Tarkoitus olisi mennä seuraavaksi ottamaan käsivarteen Vishnu. :)
    Kirjattu

peikkovauva

• kämminkäinen
    • Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #110 : 10. Elokuuta 2012 klo 00:39 »
  • Tykkää (0)

• Meikäläsellä löytyy lävistyksiä 12 kappaletta joista vaan kaksi on korvissa :D

Kielessä on 2 ja loput: molemmissa kulmissa 1, huulissa neljä joista yks lävistetty huulen läpi nenästä löytyy vielä ns. sonnin renkaan kohdalla hevosen kenkä:)

juu tiedän etten osaa nitten oikeita nimityksiä, muttei mua haittaa ollenkaa=)
    Kirjattu
    Muista että jokainen meistä on vain ihminen eikä enempää...

Liljankukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #111 : 11. Elokuuta 2012 klo 21:44 »
  • Tykkää (0)

•  Aiemmin ollut huulessa lävistys mutta söi mun hampaita :P Nyt vain korvissa vain reiät.. Tatuointeja on.. ööö... kahdeksan! Osa ei niin rakkaita mutta kuitenkin sellaisia etten koskaan luopuisi <3

hirveästi ihailen kuitenkin luonnollista ihmisen ruumista joka on kaunis sellaisenaan ilman mitään kuvitusta ^_^
    No mutta kyllä toisinkinpäin! Hitsi me ollaan niin kauniita <3
    Kirjattu

Morrighan

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #112 : 11. Elokuuta 2012 klo 22:11 »
  • Tykkää (0)

• Suomen kielellä on minulle erityismerkitys, joten ranteissani on lainausmerkit. Samalla kukin saa itse määritellä merkkien välin miten haluaa..  :P Ei niin helppo tehtävä.
    Kirjattu

Morrighan

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #113 : 11. Elokuuta 2012 klo 22:12 »
  • Tykkää (0)

• Kuluttaako muuten myovinen smiley hampaita ihan oikeasti?
    Kirjattu

q

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #114 : 25. Marraskuuta 2012 klo 20:12 »
  • Tykkää (0)

• Mulla ei oo koskaan ollut kuin yhteensä neljä reikää korvissa, tällä hetkellä koru vain yhdessä. Sellainen söpö kaksimillinen venytys, enkä aio isompaa laittaakaan, toi on niin nätti.

Oon haaveillut vaikka mistä lävistyksistä, mutta leipuri-kondiittoriksi kun opiskelen, ei paranis pahemmin naamaan ottaa... Kielikoru houkuttais, ja se ois silleensä mahdollinenkin, kun vähä piilossa pittäis, mutta en ehkä kouluaikana silti sitä uskalla ottaa. Täytyy käyttää oveluuttaan ja tatuoida koruja naamaan, haha.

Täksi talveks, kun tulee ikä täyteen, oon kaavaillu nännikorua. Sattuu varmaankin ihan hirveesti ja paraneekin pirun pitkään, mutta jospa tuon uskaltaisi ottaa..  :) Niskaläväri on myös ollut mielessä.

Pienen tatuoinnin niskan-kaulan alueelle tai lapaluun päälle voisin joskus tulevaisuudessa ottaa, jos keksin persoonallisen, merkityksellisen, itse tai kaverin suunnitteleman kuvan. Ihan vain leimaamisen innosta en tahdo ottaa.
    Kirjattu
    "Maapallo on iso ja pyöreä ja keltainen ja vihreä ja juovikas. Vähän niinkuin seepra!"

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #115 : 25. Marraskuuta 2012 klo 20:31 »
  • Tykkää (0)

• Itsellä ei ole mitään, eikä tulekkaan.
    Kirjattu

Homotiainen

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #116 : 12. Joulukuuta 2012 klo 16:27 »
  • Tykkää (0)

• Onhan näitä, oikeassa korvassa 4normia 2,5mm ja 12mm venytykset. Vasemmassa 2normia ja 26mm venytys.
    Naamataulusta löytyy kolme alahuulesta, vertical medusa, bridge ja kulmakoru.
    Nilkkaan on tatuoitu rauhanmerkki sydämmen keskelle n.n

Suurimman osan korviksista sekä alahuulen lävistykset olen itse tuikannut 1,6neulalla, lävistyspihtejä apunakäyttäen. Kulmakorun taas kaveri laitto hieman humalassa (humalaisen tuuria kun kohalleen osu... En suosittele kyllä minkäänlaisen lävistyksen laittamista itse [ellei vaihtoehtoina ole korviin ampuminen tai itse laitto... Ampuminen on hirveintä mitä korville voi tehä]).

Nyt olisi tarkoitus ruveta tatuointeja hankkimaan lisää kun suurinta osaa olen sen 5vuotta suunnitellut n.n
    Ja ensi kesänä olisi tarkoitus kieli halkasta 8) Ja ehkä microdermaili tuohon keskelle ottaa.. Pitää kahtua vähän rahatilanteita :D
    Kirjattu
    Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.

Tinka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • Twitter
    « Vastaus #117 : 05. Syyskuuta 2013 klo 13:29 »
  • Tykkää (0)

• Korvista löytyy normaalit reiät, toinen sattuneesta syystä melkein 3mm alempana kuin toinen (kun venytin korvia toisen korvan reikä palautui liian alas). Napakoru oli, mutta kolhin sitä joka paikkaan ja se oli aina aamulla paidan reunassa kiinni ja lopulta pääsi hyvästä hoidosta huolimatta tulehtumaan. Välillä sitä on ikävä, mutta jos sen kanssa ei osaa olla niin ei sille voi mitään.

Septumista olen haaveillut pitkään, mutta ympärivuotisen allergianuhan vuoksi sen hankinnan suunnitteleminenkin on ollut kyseenalaista. Kesällä vegaanijakson aikana kuitenkin nuha katosi kokonaan ja elättelen toivoa lävistyksen hankkimisesta kun ryhdyn kokonaan vegaaniksi. Lisäksi tahtoisin third eye/bindi microdermalin. Kuulin lävistyksestä vasta hiljattain ja olen vasta ottamassa selvää asiasta. Tässä on se hyvä puoli, että jos siitä sitten joskus jää hirveä arpi niin olen ollut suurimman osan elämästäni otsatukkatyttöjä eikä sen piilottaminen olisi siis mikään ongelma.

Tatuointeja löytyy kaksi pientä. Toinen omalla paikkakunnallani otettu musta silhouettitassu ja toinen Turkissa otettu musta silhouettikani. En minä isoa tatuointia ole koskaan halunnut, mutta vielä kiinnostaisi lisätä jotakin niskaan ja vasempaan ranteeseen jotain tassun vastapainoksi (joka on oikeassa ranteessa). Kenties ottaisin vasempaankin ranteeseen ihan samanlaisen tassun, ehkä värillisenä.
    Kirjattu

2sks

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #118 : 07. Syyskuuta 2013 klo 18:20 »
  • Tykkää (0)

• Kaksi tatuointia löytyy, olen kummatkin ottanut vuosi sitten ollessani 16-vuotias kertomatta vanhemmille...  ;D tarkoituksena olisi seitsemännentoista elinvuoden aikana hankkia vielä kolmas, mutta kattoo nyt miten saan salattua aikaisemmatkaan vanhemmilta. Moni varmaan ihmettelee miks oli pakko ottaa 16-vuotiaana mutta kun vsain sen päähäni halusin tatuoinnin heti. Ekan ja tokan välillä oli aikaa huimat kuukausi :) On silti semi pieniä ja piilossa, ettei sitten 50-vuotiaana tarvi mennä laserleikkauksiin  ;)
    Kirjattu

Tinka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • Twitter
    « Vastaus #119 : 17. Syyskuuta 2013 klo 22:17 »
  • Tykkää (0)

• Eilen tuli sitten otettua tuo septumi. Teki ihan sairaan kipeetä, mutta selvittiin hengissä. Sanoin lävistäjälle, että meinaan ottaa ehkä myöhemmin syksyllä microdermalin otsaan kolmantena silmänä, mutta hän ei suositellut. Sanoi että se haava ei parane kunnolla ja tasku johon levy laitetaan jää auki. Eikö kaikki haavat kuitenkin mene umpeen, niin miksi tuo ei menisi? Taisi lävistäjä puhua omiaan?

Harmittaa muutenkin se, että Larypiercingissä jonne olen menossa sen ottamaan (jos siis otan) niin ei ole värikarttaa kristallien väreistä vaan se väri valitaan liikkeessä ollessa. Taidan mennä paikalle hyvissä ajoin ja varata värien ja sävyjen tutkiskeluun sen pari tuntia...
    Kirjattu