Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tatuoinnit & lävistykset - 2

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tatuoinnit & lävistykset
« Vastaus #15 : 14. Heinäkuuta 2010 klo 22:16 »
  • Tykkää (0)

• Ostin sellaisen hevosenkengän mallisen korun, jossa on pallot päissä. Tai se on enemmän rengas kuin hevosenkenkä, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan  ;)
    En ollut valmis luopumaan tuosta niin piti koruttaa uudestaan. Sen verta paljon sattui sen laittaminen (ja maksoi) että pidetään vielä jonkun aikaa..
    Hauska juttu muuten, kun laitoin kieleen korun joku aika sitten usean kuukauden koruttomuuden jälkeen, läpi meni ilman mitään ongelmia sekin. Onkohan meikäläisessä joku valuvirhe kun nuo ei umpeudu ollenkaan  :o Varmaan jossain tuolla päälaellakin on reikä josta järkevät ajatukset valuu pois..
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 15. Heinäkuuta 2010 klo 00:38 »
  • Tykkää (0)

• Jep, meitsi tajuu :D

Järkevien ajatuksien valuminen riippuu varmaan siitä että ootko ottanut lävärin päälakeesikin ;) heh. En tiedä, mulla ainakin korvareiät tuuppaa meneen alle viikossa siihen kuntoon että todella sattuu jos ne uusiks haluu laittaa. Että oo onnellinen vaan :)

Onko kukaan muuten hipeistä tehnyt itse itsellensä lävistyksiä?

Mä oon tehnyt korvalävärini isolla neulalla, ihan hyvät tuli ja säästyi rahaa.
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 15. Heinäkuuta 2010 klo 08:17 »
  • Tykkää (0)

• Yläasteella laitoin jonkun neulan ihon läpi "napakoruksi". Tarkoitus oli vain hetkiseksi laittaa se, eihän pojilla napakoruja ole mutta kun muualle en uskaltanut  :D Sai kavereille elvistellä sitten.
    Nuorten kanssa töitä paljon tehneenä oon huomannut että itse lävärien teko on todella suosittua. Suun ympäristön, korvien ja silmäkulman lävärit onnistuu käden käänteessä.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #18 : 15. Heinäkuuta 2010 klo 09:00 »
  • Tykkää (0)

• Hrr, en kyl itseäni piikittelemään rupea :D

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 18. Heinäkuuta 2010 klo 19:13 »
  • Tykkää (0)

• kävinpä tuossa jokin aika sitten ottamassa sen kahdeksannen lävärin.. ja voi että mä rakastan sitä! :P
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 18. Heinäkuuta 2010 klo 20:49 »
  • Tykkää (0)

• kävinpä tuossa jokin aika sitten ottamassa sen kahdeksannen lävärin.. ja voi että mä rakastan sitä! :P
    Kerro toki mihin! Vai onko sensuroitua :)
    Kirjattu

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 19. Heinäkuuta 2010 klo 12:58 »
  • Tykkää (1)

• haha! otin silmien väliin :D :D ihmiset eivät ole edes huomanneet sitä, koska se kuulema sopii mun pärstään niin hyvin, ettei siihen kiinnitä mitään huomiota! ja btw, on mulla läväri tuolla sensuroidulla osastollakin ;)
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Tiksu

• Vieras
    « Vastaus #22 : 21. Heinäkuuta 2010 klo 17:02 »

Mulla on huulessa lävistys ja kunhan rahaa tulee kerättyä niin sitten korvissakin :)
    Tatuoinnin suunnittelu on kesken, vaikea keksiä jotain mitä jaksaa katsella vielä 50 vuoden päästäkin :P
    Kirjattu

spiritofharmony

• Vieras
    « Vastaus #23 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 15:26 »

Yläselkääni peittää kiinalaiseen tyyliin tehty kuva, jossa on taiji-merkki, tiikeri ja lohikäärme sekä vanha puu, vuoristoa ja temppeli. Kuinka ollakaan, idea kehkeytyi ajatusmaailmastani. Aloitin taiji-merkillä mutta se hieman paisuikin. Olen ollut tyytyväinen kuvaan ja pelkkiä kehuja olen saanut. Kiitokset tietenkin tatuoijalle kivusta ja hyvästä tuloksesta sekä sattumalle, että osasin valita taidokkaan tatuoijan joka oli aihepiiriin kaiken lisäksi erikoistunut. Myös varma olen, ettei toista samanlaista vastaan tule. Tatuoijan kanssa suunnittelimme. Minä toin suuntaa antavat kuvat ja kerroin mitä halusin ja lopun annoin hänen käsiinsä.

Korvakoruja ei varmaan lävistyksiksi lasketa, mutta sellaisia omasin parhaimmillaan 4 kappaletta. Tätä nykyä enää kaksi reikää merkkinä korvakoruista. Ehkä sitä innostuu uudestaan käyttämään taas joku päivä. Muuten lävistykset eivät innosta. Joskus meinasin ottaa nenänsivuun renkaan tai tapin, mutta se jäi. Liian epäkäytännöllisiä mielestäni. Mieluummin aiheutan sydäreitä mummoille tatuoinneilla.   :D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 16:30 »
  • Tykkää (1)

• Korvakoruja ei varmaan lävistyksiksi lasketa, mutta sellaisia omasin parhaimmillaan 4 kappaletta. Tätä nykyä enää kaksi reikää merkkinä korvakoruista. Ehkä sitä innostuu uudestaan käyttämään taas joku päivä. Muuten lävistykset eivät innosta. Joskus meinasin ottaa nenänsivuun renkaan tai tapin, mutta se jäi. Liian epäkäytännöllisiä mielestäni. Mieluummin aiheutan sydäreitä mummoille tatuoinneilla.   :D

Kyllä mä ainakin lasken ne lävistyksiksi, monilla kun ei ole korviksia ja lävistyksiähän nekin on niinkuin muutkin kehossa olevat lävärit. :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #25 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 18:53 »

Kolme lävistystä, toinen puolisko nenää ja molemmat nännykkäiset. Kulmassakin oli, mutta siinä kehittyi allergisen oloinen reaktio, joten otin sen jo vuosia sitten pois.
    Kirjattu

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #26 : 01. Elokuuta 2010 klo 20:25 »
  • Tykkää (0)

• tällä hetkellä on 26mm venytykset kummassakin korvassa,huulikoru(pitäisi alkaa venyttää).vasemassa poskessa(pitäisi ottaa toiseeenkin, Septum 3,8mm(pitäisi vielä venyttää) sitten silmien välissä kauheasti haluaisin lisää seuraavaksi ton posken otan sitten takasin 2 kielikorua taas. kuvia on 1 kunnolla tehty Anarkismi A oikeassa pohkeessa ja todella paskasti tehdyt rystyset jossa pitäisi lukea Punx 1986 mutta ei. kaikkea olen suunitellut mutta maksaa niin paljon että ei köyhällä ole varaa
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #27 : 01. Elokuuta 2010 klo 22:34 »
  • Tykkää (0)

• virallisesti lävistykseksi lasketaan kai lävistysneulalla tehty lävistys. mutta virallisuus nyt onkin ihan yliarvostettua.  ;D

mulla on nenässä kaks, kummallakin puolella pienet somat kivet. sit on alahuulessa, tai oikeastaan huulen alapuolella toisella sivulla vähän isompi nappi.
    joskus oli vertical labret, se oli musta tosi nätti. pystysuorassa alahuulessa pieni käyrä tappi, jossa oli molemmissa päissä pallot. Mut se oli tosi helposti tulehtuva lävistys ja lopulta se kasvoi ulos. (On semmoiselle lävistykselle tosi tavallista).
    nännilävistyskin oli, mutta se piti imetyksen takia ottaa pois, enkä varmaan uutta aio hankkia. oli sen laittaminen sen verran hurjaa touhua! mut kivaa että on semmonenkin ollut hurjassa nuoruudessa.
    korvissa on paljonkin reikiä, mut nyt ei oo taas pitkiin aikoihin tullut pidettyä niissä mitään. ensimmäisistä rei'istä ehkä vois koru mennäkin vielä läpi.

Tatuoinnista haaveilen, mutta sen aika on sitten joskus kun ajatukset selkiävät.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 01. Elokuuta 2010 klo 22:57 »
  • Tykkää (0)

• virallisesti lävistykseksi lasketaan kai lävistysneulalla tehty lävistys. mutta virallisuus nyt onkin ihan yliarvostettua.  ;D

Miksikä korvalävistyksiä sitten pitäisi kutsua? ???
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #29 : 02. Elokuuta 2010 klo 01:19 »
  • Tykkää (0)

• Mulla ei ole kuin korvissa. Ja korvatkin tuli rei'itettyä pakosta kun kaveri osti mulle 20v-synttärilahjaksi korvien rei'ityksen. Korviksia oon pitänyt silloin kun muistan mut nyt taitaa olla ummessa. Eikä se mua oikeastaan haittaa. Mä en tykännyt siitä tunteesta. Tuntui aina että korvissa on jotain ylimääräistä. ;)

Kulmakarvaläväri olis kiva mut sit taas kun käytän enimmäkseen rillejä niin sekin olis aina piilossa.

Tatskoja en halua mutta en niitä tuomitsekaan. Jotku kuvat on sikamakeita mut joitakin en sitten vaan tajua.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....