Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tunnustan, ennustan, ja pahempaa on luvassa!! Eli syntienpäästöketju --> - 8

Auringonkukka

• Vieras

Hmm.. mä en kyllä tarkoittanut kommenttejani mitenkään neuvoina. Kunhan höpisen.  ;)
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

BB 24/7. Jep. Koukussa.
Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
  • Poissa Poissa

^ Kjäh kjäh. :D Mä sentään seuraan vaan noi iltalähetykset.
Kirjattu
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa

^Televisio on saatanalta peräisin selvästi.  :o
Kirjattu
"When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

^ Tein hankinnan tänään. Ällistyin kun löysin itseni katsomasta kalsareilla ihmisiä, jotka olivat kalsareilla. Itsellä oli tylsää, ja täytin sen tylsyyden katsomalla ihmisiä joilla on tylsää. Voi kiva  ???
No juu, toisaalta en olisi jaksanut tehdä mitään muutakaan. Laskin tänään että teen viikossa kahden viikon tuntimäärän töitä. No, pian on maanantaiaamu jolloin työputki loppuu, tiistaina vapaa  ;D
Kirjattu

Aliisa

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa

Jotkut noista turhake-ohjelmista on siitä hyviä et kun haluaa nollata päänsä helposti niin telkku auki...Tänä vuonna en oo viel BB koukussa, iik!
Kirjattu
"I am the master of my fate:
 I am the captain of my soul."

Colourflower

• Vieras

Televisio on saatanalta peräisin selvästi.

Ei ole, mutta sitä käytetään saatanallisiin tarkoituksiin... ::)
Kirjattu

milli

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Mun suurin ja painavin synti on kyllä se, että lennän. Ja se on aika paha, sillä se saastuttaa niin himskutisti... Välillä oon matkannut Eurooppaan junallakin, mutta kun aina ei ole niin paljon aikaa eikä malttia ja se tulee sitä paitsi aika paljon kalliimmaksikin.

En oo keksinyt synnille parannusta, kun kumminkin halu päästä etelämpään on niin kova. Ja kavereitakin haluaa päästä moikkaamaan. Lentämisestä luopuminen tuntuu kohtuuttomalta henkilökohtaiselta uhraukselta enkä voi olla ajattelematta, ettei se edes mitään auta kun kaikki muut lentää. Mutta huono omatunto painaa!
Kirjattu

peaceana

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • me, kitara ja maailma.

Mäkin rakastan juustoja, senpä takia yhäkin lakto-ovovege.. Ja mä sorruin kuukausi sitten H&M:n rätteihin ja ostin sieltä villapaidan, kun se oli niin halpa.. :( Ja mä pidän talvellakin ikkunaa auki. Nyyh.
Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa

Tällä hetkellä olen kyyninen ja vihaan ihmisiä. Erakkona olis jees olla nyt. (Lienee synti, koska hipinhän pitäisi kai huokua universaalia rakkautta kanssaihmisiä ja koko maailmaa kohtaan..? ;) )
Kirjattu
"When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

moonbow

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa

Tällä hetkellä olen kyyninen ja vihaan ihmisiä. Erakkona olis jees olla nyt. (Lienee synti, koska hipinhän pitäisi kai huokua universaalia rakkautta kanssaihmisiä ja koko maailmaa kohtaan..? ;) )

Nääh, erakkous on hyvästä ja sosiaalisuus yliarvostettua  :)
Kirjattu
näen kaikessa hengen
kasvavia ja kuihtuvia

Colourflower

• Vieras
Vs: Tunnustan, ennustan, ja pahempaa on luvassa!! Eli syntienpäästöketju -->
« Vastaus #116 : 06. Tammikuuta 2011 klo 01:42 »

(Lienee synti, koska hipinhän pitäisi kai huokua universaalia rakkautta kanssaihmisiä ja koko maailmaa kohtaan..? ;) )
Nääh, erakkous on hyvästä ja sosiaalisuus yliarvostettua :)

Olenko minä jotenkin kumma, kun minusta nuo yllä olevat näkökulmat eivät ole ristiriidassa toisiaan kohtaan? Jos on sopivasti antisosiaalinen, ei sosiaalistu sellaiseen yhteisöön josta universaali rakkaus puuttuu ihan täysin. 8)

Kyynisyyttä ja ihmisvihaa en tietenkään kannata tai suosittele. Omaa aika ajoin pulpahtelevaa kyynisyyttäni inhoan sangen kyynisesti. :P
Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa

Syön lihaa, enkä osta usein luomua, koska ei ole varaa, käyn kirppiksillä liian usein, tupakoin ja tuuletan talvella. :P Pääasia kuitenkin mielestäni, että jotain tekee maapallon hyväksi.
Kirjattu
Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

peaceana

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • me, kitara ja maailma.

Syön lihaa, enkä osta usein luomua, koska ei ole varaa, käyn kirppiksillä liian usein, tupakoin ja tuuletan talvella. :P Pääasia kuitenkin mielestäni, että jotain tekee maapallon hyväksi.
Onhan se. Mutta kirppareilla ei voi käydä liian usein!!  :D Ellet sitten oikeesti tosissas raahaa sieltä kamaa kotiin.
Colourflower ja moonbow, ootte oikeessa. Tosin ehken täyttä erakoitumista kannata.
« Viimeksi muokattu: 06. Tammikuuta 2011 klo 16:36 kirjoittanut peaceana »
Kirjattu

Jushka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa

No. Kirppikset on kai aika pieni pahe, kun en tosiaan raahaa kassikaupalla kamaa kotiin.
Oletteko kuulleet, että H&M on ainoa Tampereen suosituimmista vaateliikkeistä/ketjuista, jotka eivät käytä lapsityövoimaa. Niitä on painostettu sen verran, että ovat muuttaneet näköjään linjaansa. Jossain lehdessä oli juttu aiheesta.
Kirjattu
Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.