Tällaisen puutteen havaitsin. Vaihdoin jokin aika sitten oman käyttäjätunnukseni, kun olin muuttanut enkä kokenut yhteyttä vanhassa tunnuksessa mainittuun entiseen asuinpaikkaan millään lailla mielekkääksi. Olin koko ajan sisäänkirjautuneena yhdellä nettiselaimella. Siinä alkoi kuitenkin ilmetä bugeja, ja niinpä vaihdoin toisen selaimen käyttöön. Luonnollisesti minun piti kirjautua yksi toisensa jälkeen sisään käyttämilleni sivustoille. Yritin sitten syöttää Hipit.fi-foorumin sisäänkirjautumiseen omaa tunnustani. Tuli ilmoitus, ettei tunnusta ole olemassa. Luulin sisäänkirjautumisen olevan sen verran tyhmä, ettei se tunnista vian olevan tunnuksen sijaan salasanassa, ja kokeilin kaikkia mahdollisia viime vuosina käyttämiäni salasanoja. Mikään ei tärpännyt. Lopulta kokeilin sitä vanhaa, kuukausia sitten hylättyä tunnusta. Ja sivustohan päästi sisälle! Miksi ja kuinka tämän on oltava näin, että minun täytyy kirjautua hylätyllä tunnuksella niin pitkään kuin tämä tili on käytössä? Voisiko asialle tehdä jotain? Kiitos.