Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kimppakyydit Rainbow Gathering 2010 - 2

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa

hei jengi, tuleeko matkafiilis jo ------------->>> hipit puistossa / hair: aquarius

No JOO!!! Kutkuttais jo päästä tonne, nyt vaan kyytiä etsiskellään..!! :)
Kirjattu
"When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Ielmoere

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Pitkätukka opiskelija etsii kyytiä tapahtumaan, mieluusti lähtö pk-seudulta. Jos takaisinkin päin pääsisi niin olisi aivan mahtavaa. Osallistun toki bensakuluihin.
Kirjattu

Ykseyden lapsi

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Onko kukaan lähössä Helsingistä käsin omalla autolla Paukarlahteen? Jos on vapaa paikka kyydissä, lähden mielelläni mukaan. Osallistun bensoihin.
Kirjattu

apa

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Ei tommosii kemuja useesti tuu etee näillä seuduil.Sinne suunnataan.
Jos jollai o jotai hajuu kyydistä, Hesasta sinne ja vaik takas,  ni kertokaa ihmeessä.Miul o kortti ja bensa rahaa löytyy kans.

Aurinkoa!

Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa

JESJESJESJES!!!!!!!!11

Meitsi menee tonne lauantaina hyvässä seurassa ja kyytikin järjestyi erään ystävällisen hipin toimesta.  :-*
Mahtavaa! Hypin seinille innostuksesta ja innostun kaikkien niidenkin puolesta jotka kertovat menevänsä...! (Siksi en varmaan pääse tästä koneelta yhtään mihinkään kun vaan selaan tätä foorumia ;) )
Kirjattu
"When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

memmutin

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Hei, Olisin kiinnostunut lähtemään tapahtumaan  :D
Olen lähdössä Kokkolasta ajelemaan, kyselisinkin nyt matkaseuraa itselleni? löytyykö täältä ketään joka olisi menossa jos et satu ihan matkan varrelle niin toki voin pienen koukkauksen tehdä  ;D Ilmoitelkaa rohkeasti :)

Itse olen 28-vuotias nainen, ja siis vailla matkaseuraa :)
Kirjattu

Jade

• Hipahtava
  • Poissa Poissa

Täällä olisi yksi, joka olisi mielellään lähdössä Tampereelta (ja takaisin myös) jonkun kyytiin bensakustannuksiin osallistumalla. Tarvittaessa voin matkustaa jonnekin lähipaikkakunnalle junalla/bussilla (esim. Jyväskylä), jos helpommin järjestyisi. Nyt tänä viikonloppuna voisin lähteä esim. lauantaina ja takaisin minun pitäisi olla tiistaina 27.7 tai lähtö 29.7 iltapäivällä ja takaisin su 1.8 tai lähtö 4.8 iltapäivästä ja takaisin 10.8. Myöskin lyhyemmät rupeamat noilla väleillä käyvät hyvin.

Olen 42-v nainen ja "syntymähippi" eli kokenut hengenheimolaisuutta jo tosi nuoresta hippiliikettä kohtaan, joskaan en sen päihdeaspektiin. Löysin tälle palstalle, kun näin lehdestä tapahtumasta ja innostuin... Vihdoinkin olisi mahdollisuus kokea välähdys siitä jostakin... Eli olisin tosi onnellinen, jos kyyti löytyy, kun olen autoton ja kimppakyydillä tutustuu uusiin hengenheimolaisiin. Valitettavasti kannan ympäristössäni ainoana "hippisoihtua", joten sieltä saralta ei ole apua tulossa...
Ainiin....tätimäisyydestä ei ole pelkoa eli nuorempikin porukka uskaltaa ottaa minut kyytiin  ;)
Yksityisviestillä tai tästä ketjusta tavoittaa.
Kirjattu
Se, mitä etsit, on.
Se on jo.
Nykyhetki on.
Todellisuus on.
        Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

keiupien

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Helsinkiläinen 26-vuotias neito tahtois lähteä juhlimaan täyttä kuuta joten olisiko ketään lähdössä pääkaupunkiseudulta huomenna ajamaan ja mahtuisiko kyytiin? =) Voin auttaa bensakuluissa, ja tarvitsen vain menomatkalle kyydin koska jatkan myöhemmin matkaa toisille metsäfestareille.
Kirjattu

Miija

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Hei kaikki Rainbow Gatheringiin suuntaavat!

Olisin lähdössä tuonne päin mielellään nyt sunnuntaina 25 pvä tai maanantaina 26 pvä. Jos kyytiin mahtuu 2 henkilöä (bensakuluihin voidaan osallistua!) niin olisi mahtava juttu!  Toki muutkin päivät saattavat käydä. Ja kyytiin hypättäis mielellään pk-seudulta.

Ilmotelkaahan !

Kirjattu

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria

Onko Oulun suunnalta lähtijöitä? Mua kiinnostaa mutta en vielä osaa sanoa minä päivänä lähden. Todennäköisesti la tai su. Mun kyytiin pääsee tai sitten paljon mielummin hyppäisin jonkun muun kyytiin. :)
Kirjattu
Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

keiupien

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Huijuijui pelkään ettei kukaan huomaa edellistä viestiäni eli kaipaisin autokyytiä Helsingistä/pääkaupunkiseudulta! Huomenna olisin valmis lähtemään =)
Kirjattu

Altsi

• Vieras
Vs: Vs: Euroopan Rainbow Gathering 2010 Suomessa [Viimeisin päivitys 1.7]
« Vastaus #26 : 22. Heinäkuuta 2010 klo 20:29 »

-
« Viimeksi muokattu: 26. Heinäkuuta 2010 klo 17:19 kirjoittanut Altsi »
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Tilannepäivitystä-- Veljeni perui tyttöystävänsä tulon, menevät jazzailemaan. Lyhyellä matikalla laskettuna tilaa siis on.
Golfin kyydissä tällä hetkellä:

- v-i-p
- quaaarwa
- vihreäkaupunki
- (keiupien jos varmistaa perjantaina ajoissa) ?
- (tässä kohtaa voisi lukea sinun nimi)

Tilanteesta riippuen (taas  ;)) mukaan pääsisi vielä siis 1-2 ihmistä Tampereelta määränpäähän Kotiin  :). Jyväskylässä varusteostokset, tarpeen mukaan muita pysähtymisiä. Lauantaina, uskaltaisinko sanoa puolen päivän aikaan (tarkka aika kerrotaan varmaankin ehkä toivottavasti) siis meno, ja samalla kyydillä pääsee takaisin maanantaina aamupäivän aikana mutta vain Jyväskylään asti. En mene enää Tampereelle silloin.
Jos tulee kyydissä menomatkalla, ei ole pakko tulla paluumatkalla, ja päinvastoin.

Ilmoittautua sopii yksityisviestillä tai sähköpostilla, ei tänne foorumille. Nopeat syövät hitaat  ;D
Kirjattu

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa

Tilannepäivitys:
Lähdössä--->
- v-i-p
- quaaarwa
- vihreäkaupunki
- brooks

Otankin nyt huomioon, että meillä kaikilla tulee olemaan kamaa kivasti joukossa. Jätetään kolmas takapenkin paikka harkinnanvaraiseksi, ilmoitan sitten taas tilanteen kun olen selvittänyt tavaramäärän ja tilan yhtälön  :o

Kiitos ja kumarrus!
Huomenna ilmoitan myös mistä meikäläisen tunnistaa, jos joku haluaa vaikka ruokailuun seuraa. Tai uimaan. Tai muuten vaan.  :P
Kirjattu

reikai

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa

Voivoi, kun haluaisin mukaan. Mutta minä voisin tulla päivällä käymään jos joku kuskaisi sinne ja takaisin samana päivänä ettei koira jäisi heitteille eli jos Kuopiosta menossa joku joka voisi samana päivänä kuskata ees taas niin olisin maailman onnellisin hippiäinen!
Kirjattu
"If I had a world of my own, everything will be nonsense"