Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kimppakyydit Rainbow Gathering 2010 - 5

Takru

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Kimppakyydit Rainbow Gathering 2010
« Vastaus #60 : 26. Heinäkuuta 2010 klo 18:46 »
  • Tykkää (0)

• Oiskos kukaan lähdössä Tampereelta/ ajamassa tästä läpi ensi viikon alusta tiistaina 3.8. (myös maanantai-ilta kävis)? Täältä olis tulossa yksi hippiäinen mieluusti mukaan (mahdollisesti näillä näkymin myös lisäksi 1-2 muutakin =) Bensoihin osallistutaan tietysti. Olisin kovin tyytyväinen kyytilöisestä, kun aiemmat pari päivää mitä Kotona olin ei ollut lähellekään tarpeeksi =)

muoks. myös kyyti takaisinpäin loppuviikosta, viimeistään lauantaina 7.8. olisi mukavaa, kun velvollisuudet taas kutsuu...

« Viimeksi muokattu: 28. Heinäkuuta 2010 klo 17:47 kirjoittanut Takru »
    Kirjattu

Anelina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #61 : 26. Heinäkuuta 2010 klo 22:35 »
  • Tykkää (0)

• Hei,
    Huomenna 27. tiistaina Helsingistä matkaan lähdössä on 1 luotettava auto ja 2 erinomaista kuskia.. autossa olisi tilaa yhdelle. Olisi kiva jos joku kortin omaava ja muutenkin bensoihin osallistuva tarvitsisi kyytiä, otettaisiin mielellään mukaan ! Lähdettäisiin päivällä klo 15 aikoihin, mutta tämä voi olla hieman suuntaan jos toiseenkin venyvä käsite.

piis

..eikä se kortti niin välttämätön ole, mutta ihan mukava lisä  ;D
    ..ei ole kauaa aikaa lähtöön mutta tulen aamulla kurkkaamaan jos joku ehtii mukaan.
    « Viimeksi muokattu: 26. Heinäkuuta 2010 klo 22:44 kirjoittanut Anelina »
    Kirjattu

giraffe

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Kyyti tarjolla Helsingistä to 28.7
    « Vastaus #62 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 08:43 »
  • Tykkää (0)

• Jos tarvitset kyytiä Rainbowhun huomenna (torstaina), olen tod näk lähdössä autolla. Auto on vielä tyhjä, sillä mun tylsät Helsinkiläiset kaverit ei ole kiinnostunu hippeilystä.
    Kirjattu

Sirpadamus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa

Hei kaikki, olen ihan tuore tällä sivustolla ja asiani on, että olen tänään suuntaamassa Helsingistä lähtien aluksi yöksi Suonenjoelle ja huomenna jatkan matkaa Leppävirralle. Mulla on kesäautona farmari Lada, jonka kyytiin mahtuisi pari lähtijää. Mistä löydän linkit hippien kimppakyyteihin? Kertoisiko joku ystävällisesti.

Sirpadamus
    Kirjattu

ryövärintytär

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #64 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 12:12 »
  • Tykkää (0)

• Hei,
    Vihdoin sitten rekisteröidyin sisään, vaikka sivuilla oon käyny lueskelemassa pitkään :)
    Oisin ystäväni kanssa lähdössä rainbowhun 2.8 tai 3.8 ja kyytiä kovasti kaipailtaisiin. Helsingistä oltais lähdössä ja toki bensoihin osallistua. Ystävällä on kortti ja on kyllä valmis myös ajamaan osan matkasta, itse voin lähinnä pitää kuskit hereillä :D
    Kirjattu

Aurora

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #65 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 14:50 »
  • Tykkää (0)

• Heippa!

Satutteko tietämään, miten koiriin suhtaudutaan tapahtumassa? Mulla on pieni shetlanninlammaskoira, joka ei voi vihastuttaa vaan pelkästään ihastuttaa.

Täältä Tampereelta siis kolme hippiä tarvitsisi kyydin perjantaina (mielellään illemmalla, koska yksi hipeistämme on työssäkäyvä) paikanpäälle, ja tosiaan mielellään myös koiralle, joka tosin matkustaa vaikka sylissä. Lauantaiksi viimeistään olisi päästävä, sillä tämä neiti täyttää vuosia juuri silloin. (:
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #66 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 15:06 »
  • Tykkää (0)

• Yritetään pitää tämän alueen keskustelu ainoastaan kimppakyydeissä, jotta jokainen kyydistä kiinnostunut löytää hakemansa helposti. :) Siirsin v-i-p:n vastauksen tapahtumasta, kuin myös kirjoitin oman vastaukseni.

Viestit löytyvät täältä:
    http://hipit.fi/tapahtumat-ja-menovinkit/euroopan-rainbow-gathering-2010-suomessa/msg1374/#msg1374
    « Viimeksi muokattu: 28. Heinäkuuta 2010 klo 15:15 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

spiritofharmony

• Vieras
    « Vastaus #67 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 16:40 »

Moi,

jos on joku joka on Hyvinkäältä tai lähistöltä tai läpiajona menossa to 5.8 ja palaamassa  su 8.8 Rainbowhun, pistäkää viestiä. Lähtöni ei ole vielä varmaa, mutta selviää tällä viikolla.

Otan osaa totta kai menovedestä koituviin kuluihin.

Olen sisäsiisti.  ;D
    Kirjattu

Error

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #68 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 10:01 »
  • Tykkää (0)

• No, mielestäni laittanut tämän saman viestin tänne aikusemmin mutta en vain löydä sitä tai sitten en ole edes lähettänyt mukamasten, vaan vaan, Kannuksesta, Kokkolan läheltä olisi yksi pieni tyttö innokas lähtemään Paukarlahteen ihan näinä päivinä? Jos joku menisi ohi tai tästä läheltä, ja kyytiin mahtuisi niin olisi kyllä tosi kiva. Miksipä en voisi liikuttautua vähän kauemmaskin kotikonnuilta että ei tarvi kamalaa lenkkiä tehdä.  ::)

Matkakuluihin tottakai osallistun! Viestiä vain jos seurakaveri autohon kiinnostaa :)
    Kirjattu

HippiMake

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #69 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 13:09 »
  • Tykkää (0)

• Hei olen mies Tampereelta joka haluais lähteä perjantaina eli huomena illalla tai iltapäivällä tai lauantaina leppävirralle. Mahtuisiko yksi ihminen kimppaan. Terveisin Marko
    Kirjattu

rundi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #70 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 14:47 »
  • Tykkää (0)

• Moikka!

Löytyisikö kyytiä perjantaina iltapäivästä kohti Rainbowta? Olen rauhaa rakastava 24v mies :) Bensakuluihin osallistun.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #71 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 16:42 »
  • Tykkää (0)

• Moikka!

Löytyisikö kyytiä perjantaina iltapäivästä kohti Rainbowta? Olen rauhaa rakastava 24v mies :) Bensakuluihin osallistun.

Kannattaa ilmoittaa, mistä päin kyydin haluaisi ja ehkä paluupäivä jos sellainen on tiedossa. :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

thach

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #72 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 21:01 »
  • Tykkää (0)

• Moi!

Ollaan lähdössä vaimon kaa huomenna pe iltapäivällä tai illalla Hesasta (Ruoholahdesta). Mukaan mahtuu vielä 2-3 hlöä kun on farmari käytössä.

Thach
    Kirjattu

myrddin

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #73 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 08:57 »
  • Tykkää (0)

• Hello,

Porvoosta olisi lähdössä yksi iloinen pakettiauto lauantai aamupäivä / päivällä Kotiin. Voisin ottaa kyytiin 1-2 hippiä sektorillta Loviisa / Itä-helsinki.
    Kirjattu

Kuopionpoika

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #74 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 09:35 »
  • Tykkää (0)

• En osallistu itse tapahtumaan, mutta ajelen Kuopiosta Hämeenlinnaan perjantaina 30.7. noin 17:00 lähtö kuopiosta.

Laittakaa viestiä jos kaipaatte kyytä kotiin. Voin tulla ihan paikankin päältä hakemaan kyytiin, olisihan se mielenkiintoista nähdä itse leiri edes hetkellisesti. 5 tien varrelta kyytiin nappaaminen onnistuu tietenkin, mutta sitten pitää olla melko hyvin paikka sovittuna.. Heitin eilen paikalle pari liftaria ja totesin että 5-tien varrella oleva parkkipaikka on varmasti helpoin paikka napata ihmisiä kyytiin. Käyn itse tutustumassa leiriin aikaisemmin jos ehdin.

Reitti:
    Kuopio - Paukarlahti - Varkaus - Juva - Mikkeli - Heinola - Lahti - Hämeenlinna
    googlemapsin tekemä reittiehdotus, joka on mielestäni passeli: http://tinyurl.com/3a629g4

Vielä on 4 paikkaa vapaana..

Lähden siis tänään ajelemaan Kuopiosta etelään, kotiin menijöitä ei ole ilmaantunut. Nappaan liftarit kyllä kyytiin, mutta en usko ehtiväni enään tänään tarkastaa tätä forumia. Ja lähtö on noin 16:00.
    Kirjattu
    “My hope still is to leave the world a bit better than when I got here.” Jim Henson