Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kokemuksia Aasiasta - 1

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Kokemuksia Aasiasta
« : 22. Heinäkuuta 2011 klo 21:55 »
  • Tykkää (0)

• En nyt tiedä vinkeistä, mutta omakohtaisia kokemuksia muutaman kuukauden Aasian reissulta jonkun vuoden takaa vuodatin matkapäiväkirjaan täällä.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Kokemuksia Aasiasta
    « Vastaus #1 : 23. Heinäkuuta 2011 klo 01:53 »
  • Tykkää (0)

• Samoilta kulmilta toinen mielenkiintoinen ja omaperäinenkin matkakertomus löytyy täältä:
    maailmanpuu.blogspot.com/
    Bonuksena paljon hienoja valokuvia!
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

S.s112

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 12. Huhtikuuta 2012 klo 08:49 »
  • Tykkää (0)

• Senkuin lähtee ja elelee sen mukaan :) itse lähdin kaverin kanssa kiertää Aasiaa puoleksi vuodeksi. Toski siihen oli säästetty rahaa, mutta kuitenking :) Käytiin mm. Intiassa, Nepalissa, Thaimaassa jne. Oli kyllä mieletön kokemus.  O0
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #3 : 25. Maaliskuuta 2013 klo 13:12 »

^Tuo on alkanut itseäkin houkuttaa. Jotenkin tänä talvena vasta olen tajunnut, että eihän tästä kylmästä olisi pakko kärsiä. Voisi ihan hyvin laittaa kesällä vähän rahaa sivuun ja elellä sitten talvi jossakin maailmalla. Etenkin Intia ja Kaakkois-Aasia kiinnostavat. Ensi talvi ei välttämättä vielä ole ajankohtainen, sillä voisin ensin käydä koulut loppuun (ammatti kun helpottaisi myös sitä matkakassan keräämistä), mutta ehkä jo sitä seuraavana!

Matkakuumetta ei helpota yhtään tämä nihkeän hidas kevät, Madventuresin katselu samaa ajatusta pyörittelevien kavereiden kanssa eikä koko talven joka paikassa soinut Raappanan "Kauas pois"... 8)

Raappana - Kauas pois (Official video) - TUULIAJOLLA-ALBUMI NYT ULKONA!
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #4 : 25. Maaliskuuta 2013 klo 14:13 »

^ Ei ole soinut koko talvea joka paikassa, sillä kun nyt kuuntelin pätkän tuosta biisistä, totesin etten ollut kuullut sitä koskaan ennen. 8)

Minä olen rakastanut tätä maaliskuuta. Aurinkoa, aurinkoa vain päivästä toiseen. Kunpa me muistaisimme, että kun varjossa on muutama pakkasaste ja aurinko paistaa täydeltä terältä, ei auringossa todellakaan ole pakkasasteita. Eikähän nyt ainakaan Tampereella ole pakkasta, vaan useampi lämpöaste. Tämäntapaista säätä on tiettävästi aika usein ja paljon Sisä-Aasiassa... :)
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #5 : 25. Maaliskuuta 2013 klo 18:14 »

^Jep, kyllä nyt alkaa jo vähän helpottaa! Mutta jokainen talvi merkitsee silti itselleni lähinnä kesän odotusta (ja toki joitakin kivoja talvijuttuja, kuten avantouintia)...

Ei ole soinut koko talvea joka paikassa, sillä kun nyt kuuntelin pätkän tuosta biisistä, totesin etten ollut kuullut sitä koskaan ennen. 8)
    Taidan olla itsekin osittain vastuussa siitä, että tuo on soinut joka paikassa, missä olen ollut. :D
    Kirjattu