Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Energiakenttien ja energiavirtojen tunteminen - 3

Napu

• Vieras
Vs: Energiakenttien ja energiavirtojen tunteminen
« Vastaus #30 : 27. Marraskuuta 2019 klo 09:21 »

Kirjattu

Babylon post

• Vieras
« Vastaus #31 : 25. Tammikuuta 2020 klo 12:57 »

Matemaattisesti ajateltuna kenttä on jotain jolla on arvo kaikissa avaruuden pisteissä.
Mä voisin uskoa että aistit avaa painovoimakenttään luotuun sähkömagneettiseen energiakenttään heikon ja vahvan vuorovaikutuksen(ydinvoiman) kentistä manifestoituvan illuusion, joka on erillinen kaikista muista.

Ensiksi voisin pitää mahdollisena että kyseessä on mustan aukon tapahtumahorisonttiin kiinni jääneistä "sieluista" jotka ovat ikään kuin pakenemaan kykenemättömän älykkään valon pisaroita. Eli jonkilaisesta holografisesta periaatteesta on kyse.
Näkökokemuksesi rajoittavan seinän takainen universumi on tässä tapauksessa planckin mittaan pakkautunutta informaatiota, josta uusi kokemus aukeaa vasta kun menet seinän taakse katsomaan.

Samassa holografissa liikkuu eri kokijoita, joista yksikään ei voi liikkua suhteessa valon nopeuteen, koska kaikki projisoituu siitä kentästä. Toinen mahdollisuus on että havainnoimamme universumi on kyberavaruus, tietokoneen sisään kehitetty vankimielisairaala hulluille ja mielisairaille "sieluille".

Kirjattu

Lalalalunanana

• Vieras
« Vastaus #32 : 20. Maaliskuuta 2020 klo 18:29 »

Update: Jonnekin landelle muutto ilmennyt välttämättömäksi.
Kirjattu

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
« Vastaus #33 : 30. Elokuuta 2020 klo 14:25 »
  • Tykkää (0)

• Vinkkejä oman energian puhdistamiseen ja suojaamiseen?

Käytännön tasolla oon tässä siivonnut kotia ja kerännyt kamaa uffiboksiin, poistin pari kuormittavaksi kokemaani sosiaalisen median sovellusta puhelimesta ja mutetin yli puolet mun yhteystiedoista (ketun terapialinja ei palvele enää 247). Kohta varmaan metsään uudistumaan. Mutta kaipaan vielä jotain hihhulimpaa vähän kuin kirsikaksi kakun päälle!

Kokeile etsiä netistä (esim. YouTube) hakusanoilla clearing meditation, sieltä saattaisi löytyä jotain. Tai sitten Googlella ohjeita.

Tuollainen kurssikin on, mutta hintaa on aika paljon (120 €). Ei ole myöskään tietoa siitä milloin kurssi järjestetään seuraavan kerran: https://www.valossa.fi/uncategorized/meditaatio-i-henkisen-kasvun-peruskurssi/
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #34 : 30. Elokuuta 2020 klo 14:26 »
  • Tykkää (1)

• Tai hanki orgoniitti tai jokin sopiva kivi/kristalli. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Lalalalunanana

• Vieras
    « Vastaus #35 : 30. Elokuuta 2020 klo 17:33 »

Lisäksi tuli vielä mieleen energiasiteiden korjaaminen. Joskus se, että jonkun poistaa pelkistä yhteystiedoista ei nimittäin riitä. Jotkut puhuu myös niiden katkaisemisesta, mutta olen lukenut ettei se olisi hyvä vaihtoehto ja että siihen liittyy jotain riskejä. En ole itse vielä perehtynyt tähän kunnolla, mutta jos jollakin on tietoa tai näkemyksiä tästä niin jakakaa ihmeessä. Mutta itse olen siis kyllä katkonutkin näitä. Lisäksi ho'oponoponoa on tullut tehtyä ja se tuntuu auttavan.
    « Viimeksi muokattu: 01. Syyskuuta 2020 klo 14:48 kirjoittanut Lalalalunanana »
    Kirjattu

Lalalalunanana

• Vieras
    « Vastaus #36 : 30. Elokuuta 2020 klo 23:33 »

Viikko sitten vedin kyllä allnighterin, ehkä alkoholinkäyttö avas sit jotain demonisia väyliä tms.

Spirits... :D

Ps. Jajoo tarkotin ite että energioiden sössiytyminen on tavallaan sitä luonnollista elämää vaikkei ehkä tunnu ideaaliselta, mutta niin ne vain sössiytyy välillä eläessä elämää ja se jo helpottaa kun kelaa että se on ihan ok että niin käy joskus... Esim. et joskus sitä just päätyy juomaan alkoholia. Ja joskus voi oikeesti olla joku ulkopuolinen vaikuttimena joko suoraan tai siihen miksi itse päätyy tekemään valinnan mitä kautta omat energiat sössiytyy (voi olla pitkäkin juttu tai lyhyt kaava, esim. lapsuudesta tai nuoruudesta jäänyt trauma tai joku malli, tai et tapahtuu yhtäkkiä jotain tosi triggeröivää). Ja ne spirits.

En tiiä miten avaava ja ymmärrettävä selitys oli kun pitäisi jo olla nukkumassa töttöröö... :D
    « Viimeksi muokattu: 30. Elokuuta 2020 klo 23:41 kirjoittanut Lalalalunanana »
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #37 : 09. Lokakuuta 2020 klo 12:25 »
  • Tykkää (1)

• Jos Mikaelia kysyy apuun, niin hän osaa kyllä tehdä poiston oikein, oli se sitten katkomista tai kitkemistä.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Napu

• Vieras
    « Vastaus #38 : 11. Lokakuuta 2020 klo 19:16 »

Must se on niin omituista miten välillä mä olen niin herkillä että mitä tahansa negatiivista sävyy näen jonkun viestinnässä, niin  otan sen itseeni. Ja joskus mulle saa sylkee mitä tahansa eteen ja oon ihan fine, se vaan kohisee ohi. Tänään on ihan hyvä päivä sen suhteen. Ehkä joku terve itsetunto ja hyvä verkosto tai yhteys vahvoihin tyyppeihin auttaa. Joskus ailahtelen jokaisen pienen tuulenpuuskan mukaan, ja se on todella kuluttavaa. En kuitenkaan näe asiaa niin että olis kitkettävä yhteyttä toiseen, vaan ennemmin jotenki harjoittaa omaa rauhaa ja mahdollisesti sitä kasvattamalla vois parantaa myös sitä yhteyttä. Se johtuu ehkä sitten omasta vastuusta, etenkin jos on kyse esim. ystävyydestä joka vaan on myös(etenkin?) omaa syytä kulkeutunut ikäviin sävyihin.
    Kirjattu

Lalalalunanana

• Vieras
    « Vastaus #39 : 27. Lokakuuta 2020 klo 07:20 »

Aiheeseen liittyvä lyhyt video https://youtu.be/P3FxXxmsT1o Are You Energy Sensitive?

Avautuu kyllä ihan uusi maailma, kun oikeasti ymmärtää oman herkkyytensä ja opettelee elämään asian kanssa. Moni asia käy järkeen ja tavallaan palaset loksahtaa kohdalleen, kun ymmärtää mistä monessa asiassa on ollut kyse ja miksi nykyäänkin on välillä semmoista kuin on, ja ylipäätään miksi asiat ovat niinkuin ne ovat. Vielä on paljon oppimista, mutta kokoajan sitä saa paremmin kiinni asioista. Ja se tuntuu hyvältä.

Mietin, onko kellään kokemusta EMF-tarroista, käyttääkö joku ja onko suositella jotain hyviä? Ilmeisesti vastaavia suojaavia shungiittikiekkoja on myös tarjolla.
    Kirjattu