Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Ennustaminen - 1

Satakieli

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Ennustaminen
« : 06. Joulukuuta 2014 klo 22:27 »
  • Tykkää (0)

• Hei! En löytänyt aihetta ennustamisesta (linkatkaa jos olen väärässä!) Joten ajattelin että pistetään täällä asiasta keskustelu pystyyn, eli tänne voi siis laittaa omia kokemuksia, kysymyksiä, vastauksia ja muuta aiheeseen liittyvää. Tässä olisi oma kysymykseni: Eli suunnittelin itse kokeilevani heilurista ennustamista (ja tulevaisuudessa kristallipallosta), Heilurin olenkin jo hankkinut, sellaisen omasta mielestäni todella kauniin messinkisen jossa on pieni kivi sisällä. Ongelmani on se, etten tiedä miten aloittaa. Pidin siis sitä kolme päivää merisuola astiaan  haudattuna vieraiden energioiden puhdistamiseksi, jonka jälkeen käärin sen palaan mustaa silkkiä ja laitoin pieneen rasiaan. Pitäisikö teidän mielestä sitä pitää vielä salvian savussa ennen ennustamisen harjoittelua vai riittääkö tuo? Miten sitten  aloitan heilurin kanssa seurustelun? Olen lukenut asiasta mm. valkeasta korpista, mutta en saanut asiasta oikein tolkkua. Ystäväni kertoi, että ennen ennustamista pitää aina pyytää joku suojaus. Mikä ihmeen suojaus? Ollisin todella kiintollinen vastauksista ja tänne saa siis laittaa itsekkin kysymyksiä :) Kiitos jos autatte!
    Kirjattu
    Et voi estää sitä, että murheen ja huolen linnut lentelevät pääsi ylä puolella. Mutta voit estää niitä rakentamasta pesää hiuksiisi.