Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Jännä juttu, vähän spooky - 2

Anu-akka

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Jännä juttu, vähän spooky
« Vastaus #15 : 08. Elokuuta 2010 klo 21:08 »
  • Tykkää (0)

• Mä näin eilen ystävän kanssa kummituksia eka kertaa elämässäni, tai mitä henkiä nyt olivatkaan. Kaksi hahmoa seisoi sillalla katselemassa alas, toisella oli selvästi vauva sylissään. Kun kävelimme paikasta sitten ohi kotimatkalla, emme tietenkään enää nähneet mitään, mutta selvästi kylmä ilmavirta siinä kohdassa oli.

Lisäksi välillä pieniä valopalloja lenteli nopeasti puissa.

Oli aika hieno kokemus, pitää lähteä joku ilta takaisin katselemaan.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #16 : 08. Elokuuta 2010 klo 21:10 »
  • Tykkää (0)

• Mun yksi kaveri on kokenut myös tollasen että on nähnyt unta jossa on katsonut itseään nukkumassa. Ja jollain tietoisuuden tasolla tietänyt että se ei ole unta... Ja tää tyyppi on kans viimeisenpäälle en-usko-mihinkään-huuhaajuttuihin -tyyppi.

Toi ikkunastakatsomisjuttu on jäätävä!
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #17 : 23. Elokuuta 2010 klo 16:23 »
  • Tykkää (0)

• Ja taas spooky juttu. Mä kuulin vähän aikaa sitten aika järisyttävän jutun joka vaikuttaa mun elämään aika tavalla. Tänään kun juttelin mutsin kanssa niin keskustelu alkoi niin että mutsi kysyi: No kerro mulle jo uutisia! Ja hän ei kertakaikkiaan millään voinut tietää mitään etukäteen koska en ole puhunut kenellekään ja mutsi ei tiedä tästä jutusta mitään!

Kun kysyin mistä tiesi kysyä niin sanoi että oli vain sellainen vahva tunne. :)

Hieno homma! :D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---

repukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 23. Elokuuta 2010 klo 18:42 »
  • Tykkää (0)

• Mun äitillä rupee yleensä käsiä kolottamaan silloin kun on tulossa sade, johtuu varmaan matalapaineesta tai jostain sellaisesta ehkä. Tänään mietin että onkohan mulla sama, nukuin 12 tuntia tai oikeastaan kolme viimeistä tuntia vaan makasin sängyssä kun en saanut itseäni ylös. :( Mutta sitten kun nousin, täällä alkoi ihan hirveä ukonilma, pelkästään käydessäni parvekkeella röökillä näin jonku 20 salamaa. Ehkä matalapaine oirehtii mussa väsymyksenä..? Onko muilla kokemuksia vastaavasta.

Ukkosessa on kyllä jotain, jonka moni tuntee fyysisinä oireina. Mulla tulee tietyntyyppinen päänsärky, jonka tunnistaa ukkoseksi. En tiedä liittyykö sähköön. Voisi viitata siihen sillä, mulla tuntuu oudolta päässä kun seison käynnissä olevan mikron vieressä, joka meillä on pään korkeudella. Mieheni aina nauraa, ettei voi olla totta, että muka mikro tuntuis päässä.
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #19 : 23. Elokuuta 2010 klo 19:45 »

Mä oireilen jos oleilen huoneessa missä on kauhean paljon sähkölaitteita.

Mut tänään oli kans aika spooky. Ainakin sain sellaset sävärit ettei taas hetkeen ole ollutkaan. Mä olen nähnyt useasti unessa erään paikan joka on kauhean kammottava. Tänään avasin netin ja en tiedä mistä se sivu siihen bongahti, mutta siinä oli valokuva joka oli aivan täsmälleen samanlainen kuin se niissä mun unissa. Se tuli niin yllättäen. Mun ihan päästä huimasi ja tuntui kuin sisuskalut olisi heittäneet volttia. Siis niin inhottava tunne tuli. huh  ???

se mun unen paikka näyttää ihan täsmälleen samalta, kuin tämä kuvan paikka, sukeltajineen kaikkineen.

Tuollaisenaan katsottuna ehkä jopa aika houkuttelevan näköinen. Mutta siinä unessa on se kauhistunut tunnelma. Ja kun katson kuvaa, se sama tunne tulee uudelleen ja uudelleen.
    Enkä käsitä miten toi kuva voi niin tulla mun koneelle tuosta vaan.  :o
    « Viimeksi muokattu: 23. Elokuuta 2010 klo 20:38 kirjoittanut Auringonkukka »
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 23. Elokuuta 2010 klo 22:16 »
  • Tykkää (0)

• Onko siinä sivulla mitenkään selitetty mikä paikka toi on?

Todella spookya joka tapauksessa...
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #21 : 23. Elokuuta 2010 klo 22:17 »
  • Tykkää (0)

• En ymmärrä, mulle tuli aika karmiva olo tosta kuvasta...

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #22 : 23. Elokuuta 2010 klo 22:18 »
  • Tykkää (0)

• En ymmärrä, mulle tuli aika karmiva olo tosta kuvasta...

Mulle myös! Menin ihan kananlihalle kun näin ton. :o
    Kirjattu

---

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #23 : 24. Elokuuta 2010 klo 07:24 »

Ei siinä sivulla ollut mitään tekstiä, pelkästään toi kuva. Onneks tajusin siinä säikähdyksen keskellä kuitenkin tallentaa ton omalle koneelle. Normaalisti kun avaan netin, aukee vaan googlen etusivu. Eilen tuli toi kuva.

Voitte kuvitella mun ilmeen 
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #24 : 24. Elokuuta 2010 klo 07:25 »
  • Tykkää (0)

• Ihan kummaa ja pelottavaa ja vaikkamitä! :o
    Kirjattu

---

hippu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #25 : 24. Elokuuta 2010 klo 15:47 »
  • Tykkää (0)

• Vanhempani olivat aikoinaan muuttaneet uuteen asuntoon enkä ollut käynyt siellä asunnossa vielä kun näin unta heidän uudesta kodistaan. Jostain syystä laskin siinä unessa kaikki kellot, taulut ja valokuvat jotka olivat seinällä. Kun menin heillä käymään ja tein samoin, niin tuli aika vinha tunne kun niitä oli tismalleen sama määrä mitä unessanikin oli ollut. En mitenkään voinut tietää kun esim. taulut olivat ihan eri lailla; joitain oli jätetty pois, uusia oli tilalla ja valokuvatkin olivat aivan eri lailla kuin aiemmassa asunnossa. Siis niitä oli eri määrä kuin ennen oli ollut, enkä minä todellakaan olisi tiennyt montako niitä yhteensä aiemmassa oli vaikka olin ne kymmeniä kertoja nähnyt.
    Kirjattu
    Joka aamu on armo uus.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #26 : 24. Elokuuta 2010 klo 17:22 »
  • Tykkää (0)

• ^ Tuo hipun juttu muistutti vähän yhdestä unesta jonka näin vuosia sitten. (Enkö muka ole tätäkään kirjoittanut tänne vielä  :o)
    Unessa olin kirjastossa kaverini kanssa. Etsin tiettyä kirjaa, ja menin tietyn hyllyn luo ja löysinkin sen heti, otin vain summissa jostain kohtaa kirjan ja se oli oikea. Tuosta kirjasta tiesin ainoastaan nimen, en ulkonäköä. Uni oli elävä ja yksityiskohtainen, mutta tavallinen.
    Siihen aikaan kävin paljon kirjastossa, eli ei ollut mitenkään ihmeellistä.
    Seuraavana päivänä soitin kaverilleni. Puhelun aikana muistin edellisen yön unen, ja siitä sain päähäni pyytää kaverini kirjastoon. Hän yllätyksekseni suostuikin, ihminen joka ei tosiaan käytä ko. laitosta. No, unesta innostuneena menin sen hyllyn kohtaan jossa olin ollut, laitoin käteni siihen kohtaan josta olin kirjan ottanut, ja jumantsuikka se kirja oli siinä! En ollut koskaan nähnyt sitä ennemmin, aina oli ollut lainassa kun olisin sitä halunnut. Kaiken lisäksi liian moni muukin asia oli samoin kuin unessa, ihmiset siellä jne.

Jännä juttu, mutta ei niinkään spooky kuin mielekäs  ;D
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #27 : 24. Elokuuta 2010 klo 20:12 »

Ei tämä nyt kovin spuuki ole, mutta mainitaanpas. Heräsin eräänä aamuna unesta, jossa oli soinut muuan biisi, joka löytyy kokoelmastani mutta jota en ollut vähään aikaan kuunnellut. Laitoin sitten levyn soimaan – ja kas: biisi meni täsmälleen samalta sävelkorkeudelta kuin unessa. Olisin siis voinut herätessäni laulaa sitä ja laittaa kesken kaiken levyn taustalle säestämään. :)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 25. Elokuuta 2010 klo 01:04 »
  • Tykkää (0)

• Ei tämä nyt kovin spuuki ole, mutta mainitaanpas. Heräsin eräänä aamuna unesta, jossa oli soinut muuan biisi, joka löytyy kokoelmastani mutta jota en ollut vähään aikaan kuunnellut. Laitoin sitten levyn soimaan – ja kas: biisi meni täsmälleen samalta sävelkorkeudelta kuin unessa. Olisin siis voinut herätessäni laulaa sitä ja laittaa kesken kaiken levyn taustalle säestämään. :)

Jei :) Sulla on sit ilmeisesti aika hyvä sävelmuisti. Tai ainakin tässä tapauksessa, itsellä tuuppaa noi laulumelodiat aina muistuun hieman liian alhaalta.
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #29 : 25. Elokuuta 2010 klo 11:50 »

Sulla on sit ilmeisesti aika hyvä sävelmuisti.

Onhan se juu, mutta tuo tapaus oli silti täysin poikkeuksellinen. Jos täysin valveilla ollessani muistelen, miltä korkeudelta jokin menee, se ei takuulla osu ihan kohdalleen (itse asiassa lähellekin vain, jos koetan hyräillä, huomioin oman äänialani ja suhteutan sen siihen). Se, että nimenomaan unen jäljiltä oli toisin, oli minusta jännää: alitajunta tietää jotain mitä valveymmärrys ei...
    Kirjattu