Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Jännä juttu, vähän spooky - 3

pörde

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Jännä juttu, vähän spooky
« Vastaus #30 : 26. Elokuuta 2010 klo 19:01 »
  • Tykkää (0)

• Tiesin, että veljen tyttökaveri on raskaana. En pidä veljeen juurikaan yhteyttä ja sen tyttökaveria olen nähnyt viimeksi noin kolme vuotta sitten. En tajua mistä mä aina tiedän nää asiat. :S

Toinen todella spooooky juttu tapahtui viime viikolla. Näin yhtenä yönä hirveitä painajaisia ja heräsin kylmän hiessä. Koko seuraavan päivän kaikki mitä tein, meni ihan täysin pieleen. Mun mahaan sattui ja mulla oli koko ajan tunne, että jotain kauheeta on tapahtunut/tapahtuu. Soittelin läheisiä läpi ja kyselin kuulumisia, mutta kaikilla oli kaikki hyvin. Tänään sain tietää, että sinä yönä (kun näin painajaisia), oli entisen parhaimman kaverin isoveli tappanut itsensä. En tiedä oliko sattumaa vai mitä, mutta karmiva tunne siitä jäi. Mieluummin aavistelen uuden elämän syntymisen kuin kuoleman. :(
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #31 : 28. Elokuuta 2010 klo 22:18 »
  • Tykkää (0)

• Jokin aika sitten lapsi katseli pitkään yhteen talomme huoneeseen. Lopulta tuumasi että hän pelkää kun setä katselee sieltä huoneesta. Silloin tällöin olin huomannut sellaisen epämukavan olon, juuri sellaisen että joku tarkkailee. No, pisti vähän miettimään kun lapsikin noin sanoi. Tehtiin sitten vähän "energiaremonttia" talossa, minä omalla tavallani ja ulkopuolinen taho jolle en kertonut että mitä/miksi, kunhan pistää mukavuutta tänne päin  :D
    No, pari päivää sitten lapsi katseli pitkään siihen samaan huoneeseen taas. Totesi lopulta että "kummitus on mennyt pois, se ei ole täällä enää"..  :o
    Kirjattu

keiupien

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #32 : 30. Elokuuta 2010 klo 15:42 »
  • Tykkää (0)

• Juttelin äitini kanssa puhelimessa pitkästä aikaa ja tuli puheeksi uneni keltatakkisesta pojasta. Äitini kertoi Estonia-enneunestaan ja muutamasta muusta kunnes tuli puheeksi hänen muutaman kuukauden takainen uni jossa oli Edmonton-tiekyltti lähellä peltoa ja tietä pitkin juoksi ~keski-ikäinen nainen kirvestä heiluttavaa miestä pakoon huudon, itkun ja kirkunan saattelemana.
    Ensin mietittiin missäs päin tämä Edmonton sijaitsee ja päätin samalla googlettaa hakusanat Edmonton, woman ja news ja lopputulos oli tämä: http://www.cbc.ca/canada/edmonton/story/2010/07/22/edmonton-missing-melanie-jerome-husband-reaction.html
    How creepy is that???  :o

Edit: "Help Locate Melanie Jerome!!"-niminen group on perustettu, äitiä ei ole edelleenkään löydetty...

Edit2: Äidiltä tuli tekstari: Löysin sen uutisen, sama mies! Mutta jotain tapahtui jo kuukausia sitten kun se juoksi sitä pakoon. Nyt on tapahtunut jotain muuta. Silloin aikaisemmin naisella oli eri vaatteet ja tukka oli kiharampi ja kiinni mutta sama nainen se on."
    Kylmät väreet ihan tulee.  ???
    « Viimeksi muokattu: 30. Elokuuta 2010 klo 16:34 kirjoittanut keiupien »
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #33 : 03. Syyskuuta 2010 klo 16:44 »
  • Tykkää (0)

• Äsken olin parvekkeella ja tuuli kovasti. Aloin kuulla vasemmalla korvallani, että puhelimeni soisi. Puhelin oli kuitenkin sisällä ja en millään olisi voinut kuulla sitä parvekkeelle.
    Tulin takaisin sisälle, puhelimeni ei ollut soinut sillä aikaa. Alanko vain kuulemaan ääniä päässäni?  :o
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #34 : 03. Syyskuuta 2010 klo 17:00 »

Minulle sattuu tuo puhelinjuttu vähän väliä. Epäilen, että se on psykologista vaikutusta, joka palautuu siihen aikaan kun eräs henkilö soitti neuroottisesti minulle vähän väliä tilanteissa, joissa olisin halunnut olla omassa rauhassa. Aloin sitten pitää puhelintani kiinni (mitä oli hänelle vähän epämiellyttävää selittää)... ja edelleen kuulin puhelimen soivan. :o
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #35 : 03. Syyskuuta 2010 klo 20:57 »
  • Tykkää (0)

• ^^ Joo, tuota on psykologiassa selitetty, terminologiaa on täältä turha kuitenkaan odottaa. En nimittäin muista  :)  Ihmisen aivot pyrkii selittämään erilaisia ärsykkeitä niille tutuilla selityksillä. Moderni ilmiö on esimerkiksi puhelimen värinähälytyksestä; Pyörällä ajaessa, jos puhelin on housujen tai takin taskussa, ei soittoääntä välttämättä kuule. Tärinän sen sijaan tuntee. No, jostain pienestä, täysin irrallisesta ärsykkeestä aivot saattavat reagoida ja antaa ajatukselle selityksen, että nyt se puhelin tärisee. Kun luurin kaivaa esiin niin eihän siihen mitään ole tullut. Tämä on itselle käynyt lukemattomia kertoja. Jännä juttu  ;D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #36 : 04. Syyskuuta 2010 klo 00:10 »
  • Tykkää (0)

• Joo, toi pyöräillessä tärinän tunteminen on alkanut muodostua jo tavaksi ;D

Kävin taas parvekkeella ja sama homma.  :o Ehkä vaan lopetan tupakoimisen...tuulisella säällä. ;) Ihmettelen kun kuuluu se soittari vaan vasemmalla korvalla, ehkä oikeesti kärsinkin jostain tinnituksesta jota en vaan muuten huomaa..?
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #37 : 04. Syyskuuta 2010 klo 11:34 »
  • Tykkää (0)

• ^ *alkaa markkinoimaan tinnitus-soittareita

Miksi kuunnella tyhmää piipausta, valitse tästä soittari! ;D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Arska

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #38 : 04. Syyskuuta 2010 klo 11:36 »
  • Tykkää (0)

• Vaan milläpä selitätte sen, että mun tyynystä on kuulunut pianomusiikkia?  ;D
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #39 : 04. Syyskuuta 2010 klo 11:40 »
  • Tykkää (0)

• Oot hakenut sen kierrätyskeskuksesta ja se on jotenkin kulkeutunut sinne halki vuosisatojen ja onkin oikeasti Mozartin vanha tyyny?
    Musiikki on jäänyt sinne tyynyyn muhimaan. ;D
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #40 : 04. Syyskuuta 2010 klo 18:35 »

Vaan milläpä selitätte sen, että mun tyynystä on kuulunut pianomusiikkia? ;D

Minun "tyynystäni" kuuluu usein pianomusiikkia, koska suoraan alapuolellani asuu pianisti. Hän soittaa yleensä ehkä noin tunnin päivässä. Kaikki kuuluu minun asuntooni kuin viereisestä huoneesta. On eri kiva, kun pianisti etsii etsimällä oikeaa sointua joistain sävelasteikosta, eikä osu kohdalleen... :)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #41 : 18. Syyskuuta 2010 klo 19:13 »
  • Tykkää (0)

• Lapsi näki taas jotain. Yhden sillan alta menee hiekkatie joen vieressä, jota pitkin kävellessä muksu katsoi vastarannalle (siellä ei mitään ole heinikon/puuston lisäksi) ja sanoi että tuolla on kummitus, mennään pois  :o Sanoi vielä että se on mies joka siellä on.
    Kirjattu

Aamuruuhka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #42 : 19. Syyskuuta 2010 klo 00:02 »
  • Tykkää (0)

• Huii, ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua tähän aikaan :D Pidän tällaisia asioita normaaleina ja luonnollisina, varsinkin telepatiaa, mutta silti pelkään näitä hirveästi :D. Kaikkia henkijuttuja eniten... Itsellä se johtuu luultavasti siitä, että vietän todella suuren osan ajastani yksin ja olen tottunut olemaan yksikseni kotona.. Ja siitä että talossa olisi joku muu, tulee epämiellyttävä olo, sillä olen tottunut olemaan yksin aina kun haluan. Vaikka henget olisivatkin kilttejä, jonkin läsnäolosta tulee outo olo.

Juuri nyt en muista mitään itselleni sattuneita "outoja" asioita, mutta niitä on kyllä jonkinverran. Varsinkin erikoisia unia, ei niinkään henkien näkemisiä. Niin, ja muistan todella vanhoja asioita, joista en ole ikinä jälkeenpäin kuullut.. Ja hyvinkin tarkasti, saatan esimerkiksi muistaa  todella tarkasti keskusteluja ajalta kun olen 2-vuotias. Tästä on kyllä hyötyä koulussa, kun muistan tarkasti kaiken mitä opettaja on puhunut :D.

Hyvä ystäväni asuu 40-luvulla rakennetussa talossa, joka on toiminut eläinsairaalana. Ja hän on kertonut kummia juttuja, mitä talossa tapahtuu...

Ystävälläni on paljon lemmikkejä, ja kerran kun hän tuli kotiin, toinen hänen kaneistaan oli pissannut lattialle. Ystäväni raivosi kanille, ja kun hän kääntyi selkä päin huonetta, jossa kaninhäkki oli, jostain lensi vessapaperirulla häntä päin. Ei mitään tietoa mistä.

Talossa asuu ilmeisesti kummituskani, kummituskoira, ja kerran hän on myös kuullut aikuisen miehen puhuvan. Todella pelottavaa!
    Kirjattu
    Hei, elämäs on taistelun arvoinen,
    oi rakas veljeni muistathan sen?
    Jokainen polku ja jokainen tie,
    kivinen olkoon, mutta eteenpäin vie
    Hei, se on taistelun arvoinen,
    oi rakas siskoni muistathan sen?
    Jokainen hetki on lahja,
    olipa kansi tai pohja.
    Nyt sun on oltava vahva!

Suoviitta

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Olkoon ilo kanssasi.
      • Sarkasmi
    « Vastaus #43 : 01. Lokakuuta 2010 klo 20:35 »
  • Tykkää (0)

• Oi nämä ovat kivoja! Itsehän pääsin juuri eilen aamulla ajattelemasta tapaavani sinä päivänä kaupunkireissulla erään ystäväni ja kas, kohtasimmekin uimahallissa ja juttelimme pitkät tovit suunnitellen kaikkea hauskaa. Tänäaamuna ajattelin jonkun kavereistani tulevan mustassa baskerissa kouluun ja tottahan toki eräällä heistä sitten olikin musta neulebaskeri päässään. Minulle sattuu näitä useinkin, muttei ehkä normisti ihan näin peräkkäin. No joo, nämä ovat hauskoja. Olen myös nähnyt kummituksen (saman, jonka äiti ja täti ja mummukin ovat nähneet eri aikoina) joskus pienempänä. Äiti kertoi myös sellaista legendaa notta hän olisi joskus ajatellut isäänsä (hänen kuolemastaan oli tuolloin parisen vuotta aikaa, sillä meikäläinen oli niin pieni että osasin just ja just puhua), kun olin tsiigaillut jotakin kohtaa huonetta ja sanonut kai montakin kertaa jotakin papasta. Ja kerran haistoimme kaksissa naisin hänen partavetensä mennessämme laittamaan puita keskusuuniimme (meillä on sellainen hauska viiskytluvun puulämmitteinen pytinki). Kaipa pappavainaa sitten vierailee talossa aina silloin tällöin yhäti. Ei kai siinä, hieno mies, jonka hattua minäkin tapaan usein nykyisin käyttää.

Olen ennustanut myös unista ja korteista ja vain tiennyt asioita. Kerran kun olin penskana lähdössä leirille ja ajoimme ohi naapuristamme, ajattelin että sitten kun tulen takaisin, on tuosta talosta kuollut isäntä. Näin kävikin. Isäntä oli ollut jo pitempään sairaana, mutta minä luulin että hänellä meni jo paremmin sairautensa kanssa mutta ennakkoaavistus vain oli niin vahva että oli uskottava. Sitten palatessani kyselin isältäni, oliko kylällä tapahtunut mitään erikoisempaa ja sain tietää olleeni oikeassa. Ellen olisi tottunut noihin penskasta lähtien, tuntuisi varmasti creepyltä. Mummulle näitä on sattunut ihan tuhottomasti ja se on nähnyt vaikka minkämoisia aaveita elämänsä varrella, eritoten koska hän on ammattinsa puolesta kuljeskellut paljon ja yöpynyt erilaisissa vanhoissa taloissa (maatalouslomittajien tapa seitkyt-kaheksankytluvulla).

Universumi on hyvin kiintoisa paikka.
    Kirjattu
    Don't dream it, be it!

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #44 : 23. Helmikuuta 2011 klo 23:28 »
  • Tykkää (0)

• Olin tapaamassa erästä tuttua ihmistä ehkä kuukausi takaperin. Olin pihalla tupakalla, kun mieleeni tuli keskustelu jonka käyn hänen kanssaan. Kun menin sisälle, tämä ihminen aloitti juuri saman keskustelun jonka pihalla ollessani kävin. Tähän jouduin toteamaan että tiedän jo mistä on kyse. Keskustelu koski saunan lämmittämistä ja sitä, että minulla ei ollut enää eteeristä eukalyptus-tuoksua, jota hänellä oli, ja jota saisin pullollisen itselleni kun illalla lämmitän saunan  ??? Näille etiäisille isän kanssa monesti naurettu, ne kun tuppaa olla mahdollisimman vähän merkityksellisiä silloin kun niitä tulee  ;D
    Kirjattu