Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kanavointi - 2

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Kanavointi
« Vastaus #15 : 27. Toukokuuta 2014 klo 15:59 »
  • Tykkää (0)

• YouTubesta löytyy paljon manifestointi- ja vetovoiman laki -aiheisia kanavointeja hakusanalla Abraham Hicks. Puheet ovat n. 5-15 min pitkiä. Ite oon kuunnellut aika paljon ja tykkäillyt. Puheita vaan pitää kuunnella jonkun verran, että pääsee sanastosta perille.

Kotisivu: http://www.abraham-hicks.com/lawofattractionsource/index.php

Omat kanavoinnit on olleet pitemmän aikaa tauolla väsymyksen takia, mutta jatkan hommia kunhan tästä paranen.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #16 : 07. Elokuuta 2014 klo 13:08 »
  • Tykkää (0)

• Täytyy täälläkin mainita Liisa Lehvolan kirja Soilin kirjeet pilven takaa. Kirjassa on automaattikirjoituksella vastaanotettuja kirjeitä henkimaailmasta, kuolleelta tyttäreltä äidille.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #17 : 15. Elokuuta 2014 klo 22:48 »
  • Tykkää (0)

• Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #18 : 15. Elokuuta 2014 klo 23:04 »
  • Tykkää (0)

• Pari suomenkielistä kanavointiaiheista blogia:

http://www.adonai.fi/
    http://tahtisilma.blogspot.fi/

Täältäkin voi löytyä mielenkiintoista luettavaa:
    - http://yhdenlaki.wordpress.com/

EDIT: Toivomus olisi, ettei tähän topiciin aloitettaisi väittelyä. Näkemyksensä voi ilmaista muillakin tavoin.
    « Viimeksi muokattu: 16. Elokuuta 2014 klo 17:55 kirjoittanut Hariel »
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 16. Elokuuta 2014 klo 19:49 »
  • Tykkää (1)

• Minä olen kanavointeja jo muutaman vuoden lukenut, lähinnä juuri Adonaista. Yhden Laki-blogi oli yksi niistä paikoista, joka herätti minut. Nimim. vaeltaja. Aisha Northin kanavointeja tulee myös tuonne Adonaihin ja niistä olen pitänyt, olen huomannut, että vain tietyt kanavoinnit tuntuvat oikeilta minulle ja loput fantasialta. Luotan aika paljon intuitiooni sekä logiikkaani ja punnitsen niillä sitten eri asioiden paikkansapitävyyttä ja sanoisin, että se on kohtalaisen hyvin toiminut tähän mennessä. Ihmeiden oppikurssi olisi tarkoitus jossain vaiheessa lukea, kunhan saan sellaisen käsiini.
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 17. Elokuuta 2014 klo 12:02 »
  • Tykkää (1)

• Mielenkiintoista settiä. Luen myös melko paljon kanavointeja, mutta lähinnä pidän niitä 98% viihteenä. Ja tuota 2% värittää sitten kanavoijan ego, josta en usko, että voi täysin koskaan päästä 3D olomuodossa eroon. Mutta silti luen, koska uskon, että siellä rivien välissä on totuutta, jonka pyrin siivilöimään esiin intuitiollani.

Niin ja kerran olen saanut automaattikirjoitusviestin itse. Se tuli kun olin hyvin rentoutuneessa mielentilassa lomalla etelässä. Makasin uima-altaalla ja yht'äkkiä koin suurta pyyteetöntä rakkautta kaikkia ihmisiä kohtaan ja aloin vain kirjoittamaan.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #21 : 16. Joulukuuta 2014 klo 21:34 »
  • Tykkää (0)

• Basharia muuten löytyy jonkun verran torrentina. (Tekijänoikeuden suojaaman materiaalin torrent-lataaminen on laitonta, joten omalla vastuulla)

Edit: Pari hyvää torrent-hakukonetta: http://metasearch.torrentproject.com/ , https://torrentz.eu/ . Noilta sivuilta haetaan torrent-tiedosto, joka tarvitsee avata sopivalla ohjelmalla (esim. ABC, uTorrent), jolloin ohjelma lataa itse ladattavan tiedoston muiden käyttäjien verkostosta.
    « Viimeksi muokattu: 09. Huhtikuuta 2015 klo 23:37 kirjoittanut Hariel »
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #22 : 09. Huhtikuuta 2015 klo 23:26 »
  • Tykkää (0)

• Päädyin pitkästä aikaa tälle sivulle ja ajattelin, että olisi hyvä juttu postata linkki tänne. Sivun nimi on "Joshuan kanavoinnit".

http://www.jeshua.net/fi/

Sivulla on kanavointeja Joshua ben Josephilta (Jeesukselta). En ole tutustunut sivuun kovinkaan tarkasti, mutta vaikuttaa erittäin hyvältä.

Tällä sivustolla esitämme hengen viestejä sisäisestä kasvusta, kristusmaisesta energiasta, valotyöntekijöistä, uudesta Maasta sekä siirtymisestä egopohjaisesta tietoisuudesta sydänpohjaiseen tietoisuuteen. Viestit on saatu sisäisestä yhteydestä Joshuaan. "Joshua ben Joseph” on Jeesuksen alkuperäinen arameankielinen nimi. Hän oli kristusmaisen energian henkilöitymä Maan päällä. Näissä kanavoinneissa hän esittelee itsensä Joshuaksi, meidän veljeksemme ja ystäväksemme pikemminkin kuin jumaloiduksi auktoriteetiksi, joksi perinne on hänet muovannut. Hänen energiansa on yhä käytettävissämme. Ei niinkään kaavamaisina ajatuksina tai sääntöinä, vaan tienviittana, joka näyttää meille suunnan sisimmässämme olevaan Kristukseen.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Maria

• Vieras
    « Vastaus #23 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 10:39 »

Voisko joku vähän avata tätä asiaa et mitä kanavoiminen tarkemmin on? Tai eniten mua kiinnostaa että miten se tapahtuu? Onko kaikilla potentiaalia siihen? Miksi niin tapahtuu? Miten joku saa päähäsä jotain sellaista? Onko tätä harjoitettu kauankin kautta historian vai onks tää joku uus juttu? Miten voi ite saada yhteyden henkimaailmaan? Pieni kysymystulva, mutta olen utelias ja hämmentynyt.  ;D
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #24 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 10:43 »

YouTubesta löytyy paljon manifestointi- ja vetovoiman laki -aiheisia kanavointeja hakusanalla Abraham Hicks. Puheet ovat n. 5-15 min pitkiä. Ite oon kuunnellut aika paljon ja tykkäillyt. Puheita vaan pitää kuunnella jonkun verran, että pääsee sanastosta perille.

Kotisivu: http://www.abraham-hicks.com/lawofattractionsource/index.php

Omat kanavoinnit on olleet pitemmän aikaa tauolla väsymyksen takia, mutta jatkan hommia kunhan tästä paranen.

Tuli tästä mieleen, et onko kukaan täällä lukenut Pam Groutin kirjaa nimeltä E2 - Yhdeksän energiatestiä jotka todistavat, että ajatuksesi luovat todellisuutesi?
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #25 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 13:22 »
  • Tykkää (1)

• Voisko joku vähän avata tätä asiaa et mitä kanavoiminen tarkemmin on? Tai eniten mua kiinnostaa että miten se tapahtuu? Onko kaikilla potentiaalia siihen? Miksi niin tapahtuu? Miten joku saa päähäsä jotain sellaista? Onko tätä harjoitettu kauankin kautta historian vai onks tää joku uus juttu? Miten voi ite saada yhteyden henkimaailmaan? Pieni kysymystulva, mutta olen utelias ja hämmentynyt.  ;D

Nää on kysymyksiä, joihin on vaikea vastata lyhyesti. Mutta katso vaikka dokumentti Tuning In - Spirit Channelers in America (https://www.youtube.com/watch?v=Z9gHAOSY_H0). Pääosa dokumentista on kanavoijien viestejä, mutta he myös kertovat miten heillä aktivoitui nämä kyvyt ja miten he päätyivät kanavoinnin pariin. Dokkarista näet myös miten puhekanavointi tapahtuu.

Itse olen selväkuuloinen, ts. minulla on kyky viestiä henki- yms. olentojen kanssa mieleni avulla (telepaattisesti). Nykyisin minulla on yhteys opasenkeliin, suojelusenkeliin, korkeampaan minääni (yksilösielu/sieluenergia) ja Kaikkeen mikä on (Jumalaan), myös pariin muuhun olentoon. Osaan myös automaattikirjoittaa, siinä pidän kynää muistivihkon yläpuolella ja kättäni liikutetaan ja sieltä tulee tekstiä, joskus myös yksinkertaisia kuvia. Tämä toimii myös tietokoneen näppäimistöllä. Käytän näitä kykyjä nykyisin henkilökohtaisessa elämässäni, mutta olen aiemmin kokeillut viestien välittämistä muille sekä puhumalla että kirjoittamalla. Ns. kuolleiden kanssa en kommunikoi, mutta olen sitäkin kyllä kokenut.

Vastaan vielä yksittäisiin kysymyksiin.

Lainaus
    Voisko joku vähän avata tätä asiaa et mitä kanavoiminen tarkemmin on? Tai eniten mua kiinnostaa että miten se tapahtuu?

Selvisi varmaan jo alkuviestistä. Sen lisäksi ketjun aiempiakin postauksia voi tutkia.

Lainaus
    Onko kaikilla potentiaalia siihen?

Uskoisin että on, kunhan tekee oikeat jutut.

Edit: Kaikki ihmiset kanavoivat jo tietoa itselleen, mutta he eivät vain ole prosessista tietoisia.

Lainaus
    Miksi niin tapahtuu? Miten joku saa päähäsä jotain sellaista?

Henkimaailmaan, toisille planeetoille jne. ei ole vielä puhelinyhteyttä :) , joten kommunikoidakseen täytyy käyttää näitä muita keinoja. Joskus myös aloite kommunikaatioyhteyteen ei tule ihmiseltä vaan yhteyden toisesta päästä.

Lainaus
    Onko tätä harjoitettu kauankin kautta historian vai onks tää joku uus juttu?

Varmaan todella kauan, mutta ei kovin laajamittaisesti. Tietääkseni ilmiö on viime vuosikymmeninä laajentunut aika paljon, erityisesti netin aikana, kun tieto asioista leviää vähän paremmin. Planeetalla on myös sellainen henkisen heräämisen aikakausi alkanut, sekin selittänee osan siitä että kanavointia tehdään niin paljon nykyisin.

Lainaus
    Miten voi ite saada yhteyden henkimaailmaan?

Esim. Doreen Virtuen kirjassa 'Kuiskauksia: enkelten kertomaa' on ohjeet selväkuuloisuuden (ja selvänäköisyyden) aktivoimiseksi. Nyt ei tule mieleen missä olisi valmiit ohjeet automaattikirjoitukseen, mutta voin itse antaa ohjeita jos joku oikeasti haluaa kokeilla sitä.

Edit: Kanavointitapoja on muitakin, mutta tässä viestissä käsitellään puhe- ja kirjoituskanavointia.
    « Viimeksi muokattu: 21. Huhtikuuta 2017 klo 13:28 kirjoittanut Hariel »
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #26 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 13:35 »
  • Tykkää (0)

• En ole vissiin Luxoniaa vielä linkannut tähän ketjuun. Sivulta löytyy paljon suomenkielisiä kanavointeja, osa teksteistä saattaa olla ihmisten itsensä kirjoittamia myös. Mutta enimmäkseen kanavointeja.

http://www.luxonia.com/suomeksi
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Maria

• Vieras
    « Vastaus #27 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 15:41 »

Kiitos paljon vastauksista, Hariel! Täytyykin vaik ettii kirjastosta toi Doreen Virtuen kirja. Onko niin, et jos on valmiiks taipuvainen näkemään (tai no pari kertaa nähnyt) ns. enneunia ja aavistamaan juttuja, niin liittyykö ne siis tähän samaan aiheeseen tavallaan? Oisin ite kiinnostunu kehittämään noita unennäkölahjoja ja herkkyyttä ylipäätään.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #28 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 15:51 »
  • Tykkää (0)

• Onko niin, et jos on valmiiks taipuvainen näkemään (tai no pari kertaa nähnyt) ns. enneunia ja aavistamaan juttuja, niin liittyykö ne siis tähän samaan aiheeseen tavallaan? Oisin ite kiinnostunu kehittämään noita unennäkölahjoja ja herkkyyttä ylipäätään.

Kyllä ne vähän samaan aihepiiriin kuuluu. Käyttäisin ehkä sanoja intuitiiviset / psyykkiset kyvyt.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Maria

• Vieras
    « Vastaus #29 : 21. Huhtikuuta 2017 klo 16:18 »

Hmm nää on kyl mielenkiintosia juttuja ja ois kiva jos ne joku päivä avautuis paremmin mulle.  ;D
    Kirjattu