Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Keijut, haltiat, peikot ja muu luonnonväki - 3

Varjotar

• Vieras
Vs: Keijut, haltiat, peikot ja muu luonnonväki
« Vastaus #30 : 26. Maaliskuuta 2015 klo 21:51 »

Virvatuli on tullut tavattua melko läheltä kerran. Oli oikein miellyttävä kokemus.
Kirjattu

Marge

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 08. Huhtikuuta 2015 klo 13:59 »
  • Tykkää (0)

• Todellakin uskon että niitä on olemassa. Joskus esimerkiksi ulkoillessani saatan aistia jonkun yliluonnollisen olevan läsnä ja etten ole yksin. Kuka tietää, kuinkahan paljon minulla itse asiassa onkaan seuraa ulkona ollessani! Keijuihin uskon kaikkein vahvimmin. Uskon että niitä on joka puolella, mutta ne eivät vain näyttäydy. Olen saanut kuulla olevani täysi kahjo ja tärähtänyt, ja että kärsin skitsofreniasta, mutta jotenkin vain aistin niiden läsnäolon.  ^-^
    Kirjattu

LittleSun

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • I'm enough.
    « Vastaus #32 : 31. Heinäkuuta 2015 klo 20:44 »
  • Tykkää (0)

• Uskon että niitä on olemassa (:
    Metsässä liikkuessa, jos oikein rauhotun ja pysähdyn, tuntuu kun kuulisin ja tuntisin kaikenlaista. Se on salaperäinen, ihana ja jännä tunne :D mun lapsuudenkodin vieressä on metsiä, ja aina ennen kun astuin "sisään", pyysin luvan. Jos käytin kännykkää, sain tuntee voimakkaasti etten ollu tervetullu. Ja kunnioitin sitä tunnetta, joten en menny sinne tai poistuin. Metsässä saa myös parhaan maadoittumisen tunteen ja ihanan rauhan <3
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #33 : 31. Heinäkuuta 2015 klo 23:15 »
  • Tykkää (0)

• Olin tänä kesänä taas jonkun aikaa kesämökillä ja siellä on kyllä pakko olla jotain hyviä henkiä :) Kun istuu hiljaisen järven rannalla ja kuuntelee metsän ääniä, niin voi oikeasti miltei tuntea "jonkin" läsnäolon :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard