Eilen nukkumaan mennessäni, jostain syystä mieleeni tuli halata koko maailmaa. Yleensä tällaisia harjoituksia itsekseni en tee. Se onnistui suhteellisen vaivattomasti, mutta jokin hämäsi. Ymmärsin että koko maailman halaaminen oli helpompaa, sisällyttäen siihen kaikki ihmiset jotka pitää epämiellyttävinä ja miellyttävinä. Ikään kuin halata käsitettä, joka neutraloi kaikki siihen kuuluvat ihmiset.
Päätin kokeilla erästä minulle vaikeasti kohdattavaa henkilöä, ja halasin häntä. Vaikka mielessäni hänen suhtautumisensa minuun ei muuttunut, eikä hän osoittanut minulle lämpöä, sisimmässäni todella halasin häntä ja tiesin että se riittää. Hymyilin.
Ajattelin kokeilla rajojani, ja asettaa halaukseni kohteeksi kuvitteellisen, erittäin vaikean henkilön, jonka kuvaaminen mielestäni tässä on tarpeetonta. Onnistuin mielestäni häntäkin halaamaan joten kuten.
Tämän kaiken keskellä, huomasin jossain vaiheessa otsan kohdalla voimakasta painetta. Olin tuntenut tällaista joskus aiemminkin, silloin kun tein energiaharjoituksia enemmän. Tiesin että kyseessä on kolmas silmä. Kun kolmas silmä aukeaa, tällaisia tuntemuksia luultavasti tulee etukäteen. Annoin itselleni luvan pitää kolmannen silmän edelleen ummessa, osasin suhtautua asiaan koska se ei ollut täysin uutta. Syvennyin otsan alueelle.
Tunne tuntui todella voimakkaasti, jollen olisi tiennyt mistä on kyse, olisin ollut varma että joku painaa otsaani sormellaan, todella voimakkaasti. Mutta siinä oli jotakin muutakin kuin painallus... Paine ei loppunut ikään kuin otsan ihoon, vaan se painoi jollain tavalla hieman siitä lävitse. Tätä en osaa hyvin sanoin kuvata.
Onko muilla kokemuksia kolmannen silmän aukeamisesta, tai paineen tuntemisesta kolmannen silmän alueella?