Kyllä, on yksi ydinpersoona mutta sen ympärille kehittyy sitten muita sovelluksia toisesta ihmisestä riippuen

AIKUINEN
Pikkusiskon kanssa (meillä 4 vuotta ikäeroa) oon aina ollu se joka pitää huolta, on itsenäinen ja tekee asiat ensin. Ilman pikkusiskooni en vielä 16-vuotiaanakaan uskaltanu käydä yksin kaupassa tai kirjastossa.. tein sen kyllä, mutta olin paljon itsevarmempi siskon kanssa. Mulla ja siskolla kuitenkin osat vaihtu mun onnettomuuden ja aivovamman jälkeen.. Mutta nyt oon jo saanu oman asemani takasin. Vasta kuuden vuoden jälkeen tosin..
Sama mun parhaan ystävän kanssa, joka varsinkin yläasteella ja lukiossakin oli hyvin arka ja epävarma, ja monesti kaupassa maksoin hänen ostokset
ELÄIN
Joskus tunnen olevani kissa

venyttelen, nau'un, puren (jep, äitiä varsinkin), hyppelen sohvalta lattialle tai kiipeilen huonekaluilla.. ja pyörin aurinkoläikissä ja hakeudun lämpimään!
Koira oon sillon kun oon innoissani tai oon tehny jotain tosi hyvin. Heilutan lantiota kun siinä olis häntä ja joskus läähätän. Tässä koira jutussa mukana on koko mun elämäni ollu mun ystävä, joka heittää mulle "keksin" kun teen jotain hyvin

joten hänkin on vaistonnu jotakin.
Myös odottaessani jotakin tai tarkkaillessani ikkunasta, tuntuu että korvat kasvaa ja nousee pystyyn tarkkaavaisina..
LAPSI
Tätä oon usein, varsinkin kun oon yksin. Pehmolelut <3
Mutta myös ihmisten ilmoilla; kävelen vesilätäköistä ja NÄYTÄN onnelliselta, näytän ihmetykseni asioista jotka ihmettää, ja uskallan esittää muiden mielestä ehkä typeriä kysymyksiä.
KEIJU
Ehkä paras vaikkei oikee sana kuvata tätä.. mua on monesti sanottu keijuks, ulkonäköni ja varmaan liikkumistapani takia. Ja sillä miten kosketan.
Metsässä ollessani kuulen ja tunnen paljon - hyvin hyvin paljon. Se on jotain äärettömän maagista. Samoin tunnen energioita kasveista, ympäröivästä maailmasta, osaan lukea eläimiä, tunnen ihmisten mielentilat.
Luonto on yks tärkeimpiä elementtejä <3
VITSINIEKKA
Tätä oon harvoin, ja vaan tiettyjen seurassa. Sillon tilannetaju on kohdallaan, osaan olla tosi hauska

ja ymmärrän mitä mulle vitsaillaan ja osaan vastata nasevasti, sarkastisesti tmv.
ARTISTI/TAITEILIJA
Tätä oon musiikin suhteen eniten yksin ollessani, mutta osaan myös esiintyä. Käsitöitä tai muuta taiteillessani oon usein ensin vaatimaton, mutta nautin siitä huomiosta mitä taidoillani saan.
PIENI
Tää on sillon kun oon kaikkein surkeimmillani, pieni ihmisriepu joka haluaa äitin halattavaks. Sillon vuoraudun kaikkien rakkaimpien pehmolelujeni kanssa peittojen alle ja itken, joskus myös soitan äidille.
OPETTAJA
Tätä oon lapsille, jos joku kysyy neuvoo tai tiedän jonkun asian tai miten joku toimii ja kerron sen muille. Siinä tunnen ehkä parhaiten miten mun koko habitus muuttuu, koska musta tulee niin rauhallinen ja seesteinen ja puhun hitaammin ja selkeemmin. Ja yritän tosi tarkasti olla neuvomatta liikaa ja alistamasta toista. Ehkä lasken tässä oman (jo aika mitättömän) egoni ihan alas, ja tarkkailen sitä toista joka solullani, miten voisin parhaiten neuvoo..
Ydinminä on tarkkailija, suvaitsevainen ja erittäin ystävällinen persoona.
Hyvin kiinnostava aihe! En oo koskaan näin perusteellisesti miettiny näitä