Moikka kaikki!
Olen 21-vuotias tyttöolento Suomen Turusta.
Opiskelen sosiaali- ja terveysalaa ja valmistuttuani aikomuksena on aloittaa saman tien uusi koulutus, josta valmistuisin luontaisterapeutiksi. Kaikki mahdolliset "hippihoidot" ovat suurimpia kiinnostukseni kohteita ja haluaisin opiskella kaikkea mahdollista kuppauksesta energiahoitoihin, aromaterapiasta yrtteihin. Mahdollisimman suppeasti kuvailtuna mielenkiinnon kohteekseni voisi sanoa "ihmiset". Haaveena olisi tulevaisuudessa niin työskennellä ihmisten kanssa, kuin viettää aikaa myös vapaalla eri ikäisten, eri taustaisten ja kaikilla tavoilla erilaisten ihmisten kanssa oppien heiltä ja he mahdollisesti minulta

Olen muutenkin mielelläni kaikessa mahdollisessa mielenkiintoisessa mukana ja mut saa aika pienellä maanittelulla lähtemään melkein minne tahansa

Olen ajatuksissani ja teoissani ekohenkinen, mutta kohtuus kuitenkin tässäkin - en oikein suostu taipumaan minkään ismin alle. Kuitenkin perustallaajaan verrattuna olen kyllä suht pesunkestävä hippi...
Kasvissyöjä (lakto-ovo), poliittisesti vasemmalla, uskonnollisesti määrittelemätön mutta luonnonuskontoihin kallellaan. Arvostan ihmisissä keskustelukykyä (väitteleminen ja asioiden kyseenalaistaminen on ihanaa), suvaitsevaisuutta ja maalaisjärkeä - pyrin myös itsessäni tuomaan näitä ominaisuuksia esiin!
Jos jäi jotain kysyttävää, kysykää ihmeessä! Aina yhtä vaikeaa yrittää esitellä itseään kattavasti yhdellä viestillä.
Aurinkoa,
awena