Moi, kirjoitan tässä ekaa kertaa tänne.. Kuulin Rainbow Gatheringissa että on tällainen hippisivu olemassa ja toki kirjauduin mukaan heti kunhan palasin Babyloniin.

Olen onnellinen hippi ja merenneito Helsingistä. No okei laitetaan ikäkin, 28v.

Teen monenlaisia taide- ja käsityöjuttuja (mm. askartelua, ompelua, D.I.Y.-meininkiä, nikkarointia, lavastusta, kasvomaalausta/bodypeinttausta, improteatteria, luovaa vastarintaa, dekoja, maalausta, valokuvaa, lyhytelokuvaa, vastamainontaa, puvustusta, tulipoita, kuvitusta, performanssihäröilyä jne) sekä vähän jotain kivoja aktivistihommia lähinnä luonnonsuojeluun, mutta muuhunkin tärkeään liittyen. Pidän mielenosoituksista ja vallatuista tai hylätyistä taloista. Dyykkaan pääosan ruoastani (vege) sun muusta tarvitsemastani (tai huvikseen haluamastani), koska se nyt vaan on tolkutonta miten paljon käyttökelpoista kamaa syydetään maailmassa roskiin. Osan ruoasta myös poimin metsästä jos mahdollista.
Ulkoilen päivittäin vapaana varttuneen hippikoirani kanssa, emmekä tykkää ulkoiluttaa hihnaa jollei ole pakko.
Tänä kesänä ihana kultani (hippi hänkin) perehdytti minut liftaamisen ihanuuteen. Koirakin pääsi kokeilemaan liftaamista, ja ihanasti meni!
Tykkään uimisesta ja herkuttelusta ja fillaroinnista.. Ja tanssimisesta, mutta biletän kai keskivertoa harvemmin, koska inhoan baareja ja humalaista jengiä. En silti ole streittari enkä vegaanikaan, koska kokemukseni vapaudesta kaihtaa ehdottomuuksia.
Lukion jälkeen olen tehnyt kivoja hippiduuneja, kuten feissannut ja pitänyt askartelukerhoa sun muuta kivaa lapsille ja nuorille. Olen kuitenkin onneksi viimein oppinut olemaan määrittelemättä itseäni työn tai koulutuksen kautta, enkä nykyään käykään töissä enkä koulussa. En silti myöskään sossussa tai työkkärissä, vaan koitan tehdä lyhyitä (mieluiten eettisiä ja kivoja, ei helppo löytää!) palkkatöitä juuri sen verran että tulen toimeen. Enempää rahaa en kaipaa, oma aika ja elämä ovat sitä monin verroin arvokkaampia.
Vaikka asun kerrostalolähiössä, pidän asuntoni vihreänä erilaisilla huone- ja hyötykasveilla. (Kasvatan silloin tällöin myös ituja - lienen siis myös ns. ituhippi!)
Ja toivon maailmaan kaikkea hyvää, solidaarisuutta ja ymmärrystä ja rauhaa, rakkautta, tasapainoa, luonnollisuutta ja kauneutta ja iloa. <3