Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 10

Tinde

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #135 : 10. Elokuuta 2010 klo 10:09 »
  • Tykkää (0)

• Tervehdys!
    Kuten niin moni muu, minäkin löysin tieni tänne Rainbow-uutisoinnin opastamana, kiitos siitä medialle :) Rainbowhun en päässyt, vaikka se kovin lähelle tulikin, ehkä joskus tulevaisuudessa. Niin, minä olen 32 vuotias savolainen perheenäiti. Olen kiinnostunut kaikesta henkisestä, luontaishoidoista, käsitöistä, puutarhanhoidosta- erityisesti oman ruuan kasvattelusta itse. Mukava päästä nyt keskusteluihinne mukaan :)
    « Viimeksi muokattu: 21. Toukokuuta 2012 klo 18:10 kirjoittanut Tinde »
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #136 : 10. Elokuuta 2010 klo 10:15 »
  • Tykkää (0)

• Hei Tinde! Ja kaikki muutkin! Millään ei ehdi kaikkia henk.koht. tervehtimään..  :(
    Mukavaa kun tulit! Huomaat ehkä, että foorumille kun tulee niin kello kannattaa unohtaa, täällä saa kaikessa rauhassa tutkia ja hutkia  ;D
    « Viimeksi muokattu: 10. Elokuuta 2010 klo 10:28 kirjoittanut v-i-p »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #137 : 10. Elokuuta 2010 klo 10:21 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa tintti, elwiira, Hippa, Mimosa ja Tinde! Hauska että tulitte :)

skombinaat

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #138 : 12. Elokuuta 2010 klo 09:51 »
  • Tykkää (0)

• Hello kaikille.

Olen 42 vuotias kolmen lapsen isä Itä-Suomesta. Olen punk-ajan lapsi jolle tosin läpi elon polun on jonkinlaisena ohjenuorana ollut tuo kieltämättä kliseinen, ja osin inflaationkin kokenut lause; peace and love. Mutta jotenkin tuntuu että ennen kaikkea näinä hektisinä markkinatalouden ja pinnallisen kertakäyttö kulttuurin aikoina tuon ajatuksen soisi nousevan enemmän ihmisten korvien väliin ja mikä tärkeintä, sydämiin.

Duunissa joutuu olosuhteiden pakosta käymään, mutta onneksi elämää on tuon kahdeksan tuntisen vankeuden ulkopuolellakin.
    Ns. vapaa-aika sujuukin sitten muksujen kanssa kikkaillessa, vaimon kanssa kinaillessa  ;), jatkuvaa taloremonttia väkertäessä, sekä ihan liian harvoin kitaraa ja bassoa rämpytellessä.

Vaan eipä nyt muuta; elellään. 
    Kirjattu
    *kaikki tahtoo elää*

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #139 : 12. Elokuuta 2010 klo 12:11 »
  • Tykkää (0)

• Hei skombinaat ja Salka! Hauska nähdä että näin eri-ikäistä porukkaa, se on ehdottomasti rikkaus! Lämpimästi tervetuloa molemmille. :)

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #140 : 12. Elokuuta 2010 klo 12:12 »

Kivaa että tänne tulee lisää porukkaa!  :)
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #141 : 12. Elokuuta 2010 klo 13:05 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa kaikki! :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #142 : 12. Elokuuta 2010 klo 19:49 »
  • Tykkää (0)

• juu tervetuloa mukin puolesta uudet
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

Lily

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #143 : 14. Elokuuta 2010 klo 22:23 »
  • Tykkää (0)

• Hei vain kaikille!

Minunkin tieni kulki tänne Rainbow Gatheringin uutisoinnin kautta. Olisin muuten hirmuisesti halunnut sinne, mutta en valitettavasti päässyt. Mutta takuulla vielä joskus!

Olen tällainen lukion aloittava tytön tylleröinen itäisen suomen maaseudulta. Olen hipihtävä ja tykkään kaulassani kantaa peace-korua, mikä herättää kummaksuntaa tuttujeni piirissä. Ihanaa tulla tänne Kotiin, jossa ei uskoakseni katsota minua vinoon. :)

Luonto on minulle tärkeä, enkä pidä ollenkaan tästä kaikesta nykyajan ylikulutuksesta. On kauheaa liikkua roskaisella rannalla tai metsässä, jonne on hylätty vanhoja kodinkoneita tai mitä ikinä keksitäänkään. Välttääkseni luonnon kulutusta, ostan nykyään pääasiassa kaikki vaattet kirpputorilta. Ruoassani suosin kasviksia ja luomua. Vapaa-aikani menee vanhojen ja käytettyjen vaatteiden tuunaamisessa ja korjaamisessa. Kaikesta turhasta hilpetööristä teen koruja. Rakastan käsitöitä; niitä tehdessä unohtuu kaikki huolet ja murheet.

Minulla olisi vielä paljon sanottavaa, mutta riittäköön tämä tällä kertaa. Peace.

Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #144 : 14. Elokuuta 2010 klo 22:59 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa Lily 

Tule toki jatkamaan tarinointia tuonne keskustelun puolelle  :)
    Kirjattu

Ulpukan kukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #145 : 14. Elokuuta 2010 klo 23:40 »
  • Tykkää (0)

• Moi, kirjoitan tässä ekaa kertaa tänne.. Kuulin Rainbow Gatheringissa että on tällainen hippisivu olemassa ja toki kirjauduin mukaan heti kunhan palasin Babyloniin. :)

Olen onnellinen hippi ja merenneito Helsingistä. No okei laitetaan ikäkin, 28v. :)
    Teen monenlaisia taide- ja käsityöjuttuja (mm. askartelua, ompelua, D.I.Y.-meininkiä, nikkarointia, lavastusta, kasvomaalausta/bodypeinttausta, improteatteria, luovaa vastarintaa, dekoja, maalausta, valokuvaa, lyhytelokuvaa, vastamainontaa, puvustusta, tulipoita, kuvitusta, performanssihäröilyä jne) sekä vähän jotain kivoja aktivistihommia lähinnä luonnonsuojeluun, mutta muuhunkin tärkeään liittyen. Pidän mielenosoituksista ja vallatuista tai hylätyistä taloista. Dyykkaan pääosan ruoastani (vege) sun muusta tarvitsemastani (tai huvikseen haluamastani), koska se nyt vaan on tolkutonta miten paljon käyttökelpoista kamaa syydetään maailmassa roskiin. Osan ruoasta myös poimin metsästä jos mahdollista.
    Ulkoilen päivittäin vapaana varttuneen hippikoirani kanssa, emmekä tykkää ulkoiluttaa hihnaa jollei ole pakko. 
    Tänä kesänä ihana kultani (hippi hänkin) perehdytti minut liftaamisen ihanuuteen. Koirakin pääsi kokeilemaan liftaamista, ja ihanasti meni!
    Tykkään uimisesta ja herkuttelusta ja fillaroinnista.. Ja tanssimisesta, mutta biletän kai keskivertoa harvemmin, koska inhoan baareja ja humalaista jengiä. En silti ole streittari enkä vegaanikaan, koska kokemukseni vapaudesta kaihtaa ehdottomuuksia.
    Lukion jälkeen olen tehnyt kivoja hippiduuneja, kuten feissannut ja pitänyt askartelukerhoa sun muuta kivaa lapsille ja nuorille. Olen kuitenkin onneksi viimein oppinut olemaan määrittelemättä itseäni työn tai koulutuksen kautta, enkä nykyään käykään töissä enkä koulussa. En silti myöskään sossussa tai työkkärissä, vaan koitan tehdä lyhyitä (mieluiten eettisiä ja kivoja, ei helppo löytää!) palkkatöitä juuri sen verran että tulen toimeen. Enempää rahaa en kaipaa, oma aika ja elämä ovat sitä monin verroin arvokkaampia.
    Vaikka asun kerrostalolähiössä, pidän asuntoni vihreänä erilaisilla huone- ja hyötykasveilla. (Kasvatan silloin tällöin myös ituja - lienen siis myös ns. ituhippi!)
    Ja toivon maailmaan kaikkea hyvää, solidaarisuutta ja ymmärrystä ja rauhaa, rakkautta, tasapainoa, luonnollisuutta ja kauneutta ja iloa. <3
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #146 : 14. Elokuuta 2010 klo 23:49 »
  • Tykkää (0)

• Jea, peremmälle vain Lily ja Ulpukan kukka, olkaa kuin kotonanne! Lämpimästi tervetuloa. Ai että, ai että, oikein kutkuttaa kun tulee näin mukavan oloista porukkaa vain lisää ja lisää. :)
    « Viimeksi muokattu: 14. Elokuuta 2010 klo 23:51 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Ulpukan kukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #147 : 14. Elokuuta 2010 klo 23:52 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos, heti tuli kotoisa olo kun toivotettiin tervetulleeksi! *hali*
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #148 : 14. Elokuuta 2010 klo 23:53 »
  • Tykkää (0)

• Aw. Ihana, *hali* <3

7star

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #149 : 15. Elokuuta 2010 klo 04:37 »
  • Tykkää (0)

• Jep.. kerron itsestäni huomenna.. mutta hyvää kannattaa aina odottaa..
    Kirjattu