Terve kaverit! Olen uusi jäsen, vaikkakin enemmän ja vähemmän ollut hippiäisten asialla ikäni. Maaseudun luonnonhelmassa lähes 20 vuotta asuneena ja muutenkin "pieneen tyytyväisen" elämäntavan omaksuneena (noin materiaalisella tasolla) ,on aina löytynyt empatiaa ja huolta maailmanmenolle. Muutama vuosi sitten heräsin (nyt olen 27v vaikkei numerolla merkitystä) ihan konkreettisesti mitä se Babylon merkitsee ja miten aivopesty ihmiskunta on ollut jo ajat. "Ei ollut oikees pukumies vaan hippi", niin kuin nuori, oiva räppärimme Jujukin laulaa. Niin minusta tuli niin sanottu toisinajattelija, joku ymmärtämättömämpi voisi sanoa foliopääkin. Aloin huhkimaan ihmisten tietoisuuden herättämisen parissa ja teen sitä vieläkin esim blogin muodossa (juttuja julkaistaan toisinaan Verkkomediassa), toimimalla eri facebook-ryhmissä ym. Olen saanut paljon aivan mahtavia tuttuja ja ystäviäkin tätä kautta ja todennut etten todellakaan ole yksin asioiden kanssa. Toisinajattelijoista kehittyy vielä uusi hippien nousu, sillä "sienten kasvu" on kuin sateella!
Hopi-intiaanien ennustus "Maailma sellaisena kuin olemme oppineet sen tuntemaan, lakkaa olemasta", on juurikin tätä universaalia heräämistä, joka on nyt vauhdilla tapahtumassa:) Sitä kautta itsekin olen yhä enenemässä määrin hippeytynyt. Piilevä hippi minussa on aina ollut, en ole ikinäkään jaksanut murehtia yhteiskunnan perusnormistoista ja vaateista uraputkineen ja velkataakkoineen. Ravitsemukselliset asiat olen näinä varsinaisina heräämisen vuosina saattanut hyvään kuosiin, syön paljon luomua, superfoodia ym toisin sanoen annan itselleni sen arvon, jonka kaikkienkin pitäisi itselleen suoda. Värikkäitä vaatteita käytän itseni ja ympäristöni piristämiseen ja kotonani on paljon kasveja. En saarnaa, mutta mielelläni kerron esim superfoodeista ihmisille, jotka niihin osoittavat kiinnostusta. Ajat ovat jänskät, mutta valo on voittamassa<3!