Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

[Vanha esittelyketju] - 16

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #225 : 20. Tammikuuta 2011 klo 17:56 »
  • Tykkää (0)

• Lyhyt ja ytimekäs! Tervetuloa stone Juihis! :)

stone cold Juihis

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #226 : 20. Tammikuuta 2011 klo 18:39 »
  • Tykkää (0)

• Kiitti. Haleja kaikille!
    Kirjattu
    Älä luota hippiin, just joo....

trollish

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #227 : 25. Tammikuuta 2011 klo 19:04 »
  • Tykkää (0)

• Moikka vaan kaikille! Olen kohta parikymppinen nuori nainen tampereelta, tosin toivottavasti pääkaupunkiseudulle muuttamassa koulun perässä. Minulla on kissa ja suunnitteilla hankkia sille kaveri. Olen ollut reilun 2 vuotta kasvissyöjänä, alussa olin vegaani, mutta sitten itsekurini petti. Pidän luonnosta, kuvataiteesta, liikunnasta, käsitöistä ja musiikin elämyksistä. Tosin usein laiskuus vie voiton. Tavoitteenani on kehittää parempi itsetunto ja päästä perille omasta persoonastani, jonka seurauksena (toivon niin) olisin onnellinen.

Oli kiva löytää tämä foorumi, tästä on varmasti paljon iloa ja hyötyä! :)
    « Viimeksi muokattu: 02. Helmikuuta 2011 klo 22:54 kirjoittanut trollish »
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #228 : 25. Tammikuuta 2011 klo 19:40 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa Juihis ja trollish!  ;D
    Kirjattu

Miffy

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • so mothafuckin' zen
    « Vastaus #229 : 01. Helmikuuta 2011 klo 03:12 »
  • Tykkää (0)

• Moi vaan. Tulin tänne kun sain hamppunatsifoorumilla yksityisviestissä kehoituksen liittyä joukkoon.

Olen tämmöinen kahta vuotta vaille kolmikymppinen naaraspuolinen ihmiseläin joka muisti todellisen itsensä kolme vuotta sitten (näillä paikkeilla taitaa olla jälleensyntymisen vuosipäivä mutta en muista tarkkaa päivämäärää koska se ei ole tuntunut tärkeältä). Moni varmaan tietää mut muualtakin.
    Asustelen maaseutua matkivassa lähiökylässä Lammilla, Hämeenlinnan kupeessa. Tänne päädyin kun ahdistuin riittävästi Vantaan valo-, melu- ja muuhun saasteeseen.

Elän parisuhteessa ihmisen kanssa joka oli monta vuotta paras kaverini kunnes muuttui puolisokseni. Naimisissakin ollaan. Oli mielettömän mahtavat hippihäät. Saa kysyä yksityiskohtia jos vaikka haluaisi matkia. Olisin imarreltu sellaisesta.

Harrastan .........okei, harrastan irkkaamista, lähinnä. Käytännössä. Olen kuitenkin kiinnostunut villivihannesten ja yrttien keräilystä, luonnonmukaisesta
     maanviljelystä, yhteisöelämisestä, valaistumisen tyrkyttämisestä kanssaeläjille, todellisen minuuden hehkusta medioissa (mukaanlukien esim. musiikki, sarjakuvat, leffat yms.), järjellisen yhteiskuntamallin rakentamisesta, paikallistalousjärjestelmien kehittämisestä, kosmologiasta, kvanttimekaniikasta, arkeologiasta, kotikoulusta, lapsentahtisesta vauvanhoidosta... Oikeastaan kaikesta siitä mikä tekee hipistä hipin noin niinkuin määritelmällisesti. Vaikea purkaa sanoiksi kun kaikki kiinnostaa. Kaikki paitsi oman edun tavoittelu ja materian kasaaminen itselle.

Olen elämäni aikana käynyt läpi kaikenlaista koulukiusaamismasennuksesta narsistiseen "minä olen parhaus"-ylimielisyyteen ja päätynyt lopulta siihen hämmentävän itsestäänselvään ymmärrykseen että olemme kaikki yksi ja sama tyyppi kokemassa itseään skitsofreenisesti sirpaloituneessa maailmankaikkeudessa. Yritän kovasti muistaa aktiivisesti kuka olen mutta inhimmillinen irrationaalisuus, epäloogisuus, epäempaattisuus ja välipitämättömyys kanssaeläjistä vetää päivittäin takaisin ahdistavaan erillisyyden kokemukseen. Kaipaan suunnattomasti sellaisten entiteettien seuraa jotka muistavat kuka syvällisimmillään tätä maailmaa katselee näiden lukemattomien silmien läpi. Toivon että täältä löytyy muita jotka jakavat saman fiiliksen ja kaipaavat yhtä palavasti maailmaa jossa universaali rakkaus hallitsee ja jokainen pyrkii aktiivisesti yhteiseen hyvään.

Amen.
    Kirjattu
    meditoi mun kaa, beibe

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #230 : 01. Helmikuuta 2011 klo 13:15 »
  • Tykkää (0)

• Hei Miffy!
    Olet tullut oikeaan paikkaan  ;D Tervetuloa!
    Sen verran mielenkiintoinen esittelysi oli, että toivon että jaat mielipiteitäsi laajemminkin  :D
    Kirjattu

simeoni

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #231 : 01. Helmikuuta 2011 klo 22:26 »
  • Tykkää (0)

• Tervehdys kaikille!

Vaikuttaa siltä että olen löytänyt juuri oikean sivuston, loistavaa!!!  :) Olen tällainen 24-vuotias luonnolapsi, vaikka helsingissä asunkin... ;D Harrastan purjehdusta, mökkeilyä, matkustelua. Elämäntyyliini kuuluu paljon liikuntaa mm, uinti ja kiipeily.  Suuri intohimoni on ruoan laitto. En ole kasvissyöjä mutta näyttää siltä että se on kuitenkin suuntana  ;) En oikeastaan muista milloin olisin ostanut lihaa viimeksi...  Luen paljon. Tällähetkellä Michel Foucaultin Seksuaalisuuden historia ja Ryokan Suuri Hupsu ( Japanilaisen erakko Buddhalaismunkin runoja (heh joita hän ei itse pitänyt runoina lainkaan ja ihmetteli miksi ihmiset niitä niin paljon halusi)) Olen myös aloittamassa joogan Nathassa, ehkä joku muukin täältä käy joogaamassa siellä?   Jokatapauksessa voisin jatkaa listaa vielä pitempään mutta ehkä on hyvä jättää jotain myöhemmäksi  :D

Aikomuksenani on elää hyvää, tasapainoista ja mielenkiintoista elämää  välillä on tää outo tunne että ihmiset pitävät vähän "erikoisena" siinä onkin syy miksi lähdin etsimään itselleni uusia tuttavuuksia matkustelun ja uusien harrastuksien parista  ja nyt tämän hienon sivuston kautta. Suuret odotukset...Heh  ;D Toivottavasti tämä antoi jonkinlaista kuvaa meikäläisestä?? Odotan innolla tutustumista hengenheimolaisiin!!! Rakkautta ja hyvää uuttavuotta kaikille!!

-Simeoni
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #232 : 01. Helmikuuta 2011 klo 23:39 »
  • Tykkää (0)

• Heippa ja tervetuloa myös simeonille  ;D
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #233 : 02. Helmikuuta 2011 klo 07:47 »
  • Tykkää (0)

• Jeje, tervetuloa Miffy ja simeoni! Hauskaa että samanhenkisiä ihmisiä löytää tiensä tänne!

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #234 : 02. Helmikuuta 2011 klo 23:31 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa taas kaikki! :) Ihanasti aktivoitunut tämä foorumi pitkän hiljaisehkon kauden jälkeen.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #235 : 09. Helmikuuta 2011 klo 07:42 »
  • Tykkää (0)

• Voi mitä ihmettä! Olen pahatumaisillani onnesta kun tämän sivuston löysin! Ja höpsön hassuinta on etten ole tästä kuullut ennen kuin edellisellä viikolla. Ihanaa, jotain tällaista olen kaivannutkin!

Esittelen itseäni nyt.

Musiikista elävä, värejä rakastava, elämän positiivisuutta etsivä, kesäöinä tanssiva, pesueesta uneksiva, rakkautta toivova, itseään kohti suuntaava, sekasorrossa kahlaava, aivan tavallinen nuori Vilijaana.

Olen vuoden alusta muuttanut uuteen kaupunkiin, suloiseen oranssiin luukkuuni (ehkä jopa liiankin oranssiin, uusi seinäkangas mietteissä). Kovasti en ole vielä ihmisiin tutustunut, mutta hymyilen silti. Tammikuun aikana aloitin ja lopetin koulun, nyt suunnitteilla, haaveissa, jossain inspiraation lähteenä olisi tarkoitus hakea Hämeenkyröön mielenkiintoiselta kuulostavaan kouluun. Täytynee tunnustaa etten ole ymmärtänyt oikein vieläkään miksi Tampereelle muutin, olen yrittänyt vakuutella että täytyy kaupunkiasua ennen kuin voin haaveilla rauhasta ja hiljaisuudesta jossain missä voisin puutarhaani hoidella. Jos sen taidon sitten oppisin! Kotoisin olen kouvostoliitosta.

Voimaeläimeni on norsu, suosikkivuodenaikani on syksy ja ensirakkauteni Beatles. Pääsääntöisesti kuuntelen 60-70-luvun rokkia ja suomalaista 70-luvun musiikkia. Levaria en omista, sillä en osaa säästää rahaa tai sijoittaa sitä mihinkään järkevään. Kovasti moisen tahtoisin kyllä.
    En ole penaalin terävin kynä ja toisekseen melko hidas aatteissani.
    Mutta sen sijaan rakastan hetkeä kun aurinko paistaa ikkunasta sisään, koti tuoksuu suitukkeelta, Pekka Streng laulaa minulle kauneudesta ja savu pyörii ilmassa tehden kuvioita...

Olen rauhan lapsi, joskus tuntuu kuinka epäreilua oli syntyä tuhon aikaan. Mutta en tahdo nähdä kaikkea sitä rumaa, vaan elää tässä, nyt ja niin onnellisena kuin vain mahdollista. Maailma on niin kaunis <3

Haleja teille!
    (irkkaan myös samalla nickillä, höpöttelijöitä arvostan!)
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #236 : 09. Helmikuuta 2011 klo 09:16 »
  • Tykkää (0)

• Hahaa, tuntuu että olet oikeassa paikassa tuon kuvauksen perusteella! :) Lämpimästi tervetuloa Nefi-!

trollish

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #237 : 09. Helmikuuta 2011 klo 09:31 »
  • Tykkää (0)

• Tervetuloa tampereelle ja foorumille! :) Tre on kiva kaupunki.
    Kirjattu

Ihanuus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #238 : 09. Helmikuuta 2011 klo 18:27 »
  • Tykkää (0)

• Nefi- iiiiiii..tervetuloa munkin puolesta :))) peace änd Löööv =)
    Kirjattu
    Come close your eyes at last and wake yourself from evil dreams
    Come drown with me in love’s deep and shoreless sea
    Together we’ll escape so take my hand and let us fly to Shpongleland
    Together we will float away away
    Float away

Li

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #239 : 09. Helmikuuta 2011 klo 20:48 »
  • Tykkää (0)

• Moi, olen yli 30-vuotias nainen Tampereelta. Näytän tavikselta, tai varmaan lähinnä hissukalta, en siis lainkaan hipiltä. Elantoni tienaan näpyttelemällä tietokonetta ja yrittämällä sulautua melko keskiluokkaiseen työyhteisööni. Haluan jatkaa normaalia toimistotyötä, mutta samalla kyseenalaistan monet asiat.

Olen kiinnostunut itämaisista lajeista ja liikkumisesta järkevästi luonnon ehdoilla. Yritän kulkea mahdollisuuksien mukaan kaikki lyhyehköt matkat kävellen tai pyörällä. Uskon siihen, että ihminen on onnellisin eläessään luonnon, vuodenaikojen ja sään kanssa sopusoinnussa. Ajan takaa sellaista vähän taolaista filosofiaa noudattelevaa ajatusta ja uskon, että kaupunkilainenkin voisi elää luonnon mukaan. En siis kaipaa täydellistä irtautumista oravanpyörästä vaan toiveeni on voida yhdistää hipit ja itämaiset/taolaiset ajatukset "normaaliin" kaupunkilaisarkeen.

Voisin haluta elää yhteisössä, jossa jokaisella perheellä/pienyksiköllä olisi oma koti, mutta tämän lisäksi olisi paljon yhteistä tilaa ja yhteisiä välineitä ja laitteita.

Rauha ja rakkaus nyt on omassa ajatusmaailmassa itsestäänselvyyksiä. En käsitä sellaista "Oma perhe/rakas ensin, muilla ei ole väliä" -asennetta. Haluan tehdä ihmisille hyvää riippumatta siitä, paljonko siitä itse hyödyn tai riippumatta siitä, kuinka läheisiä he minulle ovat.

Haluan tulla paremmaksi ihmiseksi monin tavoin. :)
    Kirjattu