Okei mää just nyt kirjotan ekaa kertaa mihinkään foorumiin eli ei välttämättä mikään paras kirjotus:) Oon tsi nuori varmasti verrattuna teihin muihin mutta mä oon aina halunnut olla hippi ja no nyt viime aikoina oon tajunnut että mää oon muuttunut tosi paljo hippiin päin. Oon siis naispuolinen ja en ees kirjoita nimeeni tähän välttis en tiedä suhtautuukohan kukaan enään silloin muhun tosissaan muhun. Oon saanut kokeen vähän kaikenlaista mua esim pilkataan kokoajan ,koska oon erillainen. On mulla kyllä muutama ihana ystävä mut niillekkin nauretaan vaan koska ne juttelee mull. Ja joo oon vasta ylä-asteella ja rekisteröidyin tänne äsken. Ajatukseni hipeistä on aina ollut että te hipit ootte hyviä ihmisiä jotka pitävät lunnosta ja ovat kasvissyöjiä ja teillä on aivan uskomaton tyyli! Toivon että musta tulee aikuisena samanlainen kuin te jotka tätä luette! Toivon ettette pidä minua pikkukakarana joka luulee olevansa hippi sillä vaikka olen nuori tunnen sisälläni että olen hippi vaikkakin olenkin nuori. Toivon ,että joku edes ymmärtäisi minua siellä jossain