Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hei kaikki olennot! - 2

M-H

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Hei kaikki olennot!
« Vastaus #15 : 02. Tammikuuta 2015 klo 16:50 »
  • Tykkää (0)

• Mun eka on vasemmassa ranteessa. Koko ranteen ympäri kiertää viikinki riimuilla perheen jäsenten nimet. Kivuton paikka ekaks tatskaks :) Toinen ois tulossa jalkaterään 8(

Taiteilioista tuon Michael Hussarin tiedänkin! Aivan mahtava maalaaja, mutta tuossa tulee juuri ero minun makuuni, hänen työnsä ovat rumia, siis kamalia, missä tietty piilee se hienous! Mutta itse taas pyrin siihen että ensivaikutelma on hieno, mutta sitten tajutaankin että oho onpas siellä... Mutta mitä sinun ig kuvia katselin niin huomasin kyllä heti, että juuri tuollaisesta tyylistä pidät :)

Onpas ihanaa kuulla, että löytyi samantien joku toinen inpf! Testin jälkeen aloin heti miettimään, että tuho tuli, en tunne ketään toista :D Mutta kyllä nyt kun miettii niin varmaan aika moni jo tällä sivustolla voisi kuulua tuohon :)

Viittasit siihen, että olet hiljainen. Oletko loppupelissä miten hiljainen? Jutteletko sitten ihmisille kun olet heihin tutustunut paremmin :)
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #16 : 02. Tammikuuta 2015 klo 18:00 »
  • Tykkää (1)

• Okei, rannetta olenkin vähän mietiskellyt että vois olla hyvä paikka!  :peukku

Haha aivan, joku niissä on niin rumaa että se tekeekin niistä hienoja! Tuollainen taide jakaa kyllä paljon mielipiteitä, joko toinen rakastaa niitä tai sitten vihaa.

Hippiäisissä joo taitaa olla aika paljon näitä infp-tyyppejä :) Mitä on netistä tästä opiskellut ja lueskellut niin hirmu monet taitelijat kuuluvat tähän, mm. John lennon ( tämä asia tekee miut hyvin iloiseksi hahah)

Mutta niin, olen juuri sellainen että en aluksi tuntemattomampien ihmisten kanssa oikein osaa puhua ja saatan vaikuttaa hirmu hiljaiselta, (netissä nyt hieman eri asia tämä) mutta sellaisten kanssa jotka tunnen, höpötän kyllä vaikka kuinka ja uskallan tehdä kaikkea hölmöä ja pelleillä. Niin tuolla uudenvuodenlupaukset-keskustelussa, sanoin että haluaisin tästä turhasta jännittämisestä eroon, minulla on jonkun sortin sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistushäiriö. Haluisin olla rohkeampi ja uskaltaa vaikka joskus esiintyäkkin ihmisten edessä...ehkä vielä joskus  ^-^
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #17 : 02. Tammikuuta 2015 klo 18:32 »

Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #18 : 02. Tammikuuta 2015 klo 19:40 »

juu, täällä neljäs ii än äf pee  :peukku
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #19 : 02. Tammikuuta 2015 klo 21:01 »
  • Tykkää (0)

• Hahah ihanko totta, onpas hienoa, jännää! Tännehän me kaikki ollaan oikein sopivasti sitten keräännytty  ^-^
    Kirjattu

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 02. Tammikuuta 2015 klo 21:19 »
  • Tykkää (0)

• IhQupas profiilikuvasi M-H!

Minä myös maalari/piirtäjä
    Magia, "pyhä"geometria &harhakuvat kiinnostaa erityisesti
    http://www.boredpanda.com/3d-graffiti-art-odeith/
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 03. Tammikuuta 2015 klo 00:27 »
  • Tykkää (0)

• Matkan varrella on tullut tehtyä useampiakin persoonallisuustestejä, jotkut hyvinkin ammattimaisia ja osa vähemmän vakavasti otettavia, mutta yllättävän hyvin ne höttöisimmätkin tuntuvat osuvan oikeaan ainakin pääpiirteissään.

Tästä sain tulokseksi INFJ, joka testin mukaan on hyvin harvinainen - vain yksi prosentti väestöstä.

Keskeinen piirre tässä kuten useimmissa muissakin testeissä on diplomaattisuus, siis eräänlainen sillanrakentajan rooli. En ole koskaan pitänyt ristiriitatilanteista. INFJ-ihmiset eivät kuitenkaan hae diplomatiallaan omaa etua, vaan tavoittelee tasapainoa. INFJ-ihmisillä on idealismia ja moraalisuutta, he ovat luovia, sensitiivisiä ja vakaumuksellisia, mutteivat kuitenkaan haaveilijoita, vaan heillä on kykyä ottaa konkreettisia askeleita toteuttaakseen tavoitteensa. Vaikka toisten auttaminen on elämäntehtävä, INFJ:t haluavat päästä pintaa syvemmälle syihin niin, että loppujen lopuksia toisia ei edes tarvitsisi pelastaa. Näkevät helposti valehtelun ja manipuloinnin läpi.

Heikkouksia ovat mm. herkkyys, perfektionismi ja tarve pitää oma elämänsä hyvin yksityisenä.

Ihmissuhteet näyttävät muuten aika tavalla muistuttavan Kalojen luonnehoroskooppia. Mikä olikin odotettavissa, koska olen kala.

"Few personality types are as sensitive and mysterious as INFJs. Your imagination and empathy make you someone who not only cherishes their integrity and deeply held principles but, unlike many other idealistic types, is also capable of turning those ideals into plans, and executing them."

Tämä testi esittää hyvin kysymyksiä asioista, joihin olen elämässäni törmännyt, esimerkiksi:

Että sinua ei haittaa olla yksin, mutta sosiaaliset tilanteet väsyttävät;
    Että huomaat toisinaan omaavasi johtajantaitoja, vaikka et halua olla huomion keskipisteenä;
    Että saatat tuntea loukkaantuneesi ja syytät itseäsi liiasta kiltteydestä;
    Että maailma ei aina tunnu arvostavan empatiaasi ja ystävällisyyttäsi;
    Että teet asiat usein hitaasti ja vakaasti;
    Että toisten on vaikea saada selville ajatuksesi;
    Että harvoin stressaannut ja saatat ihmetellä, miksi monet muut ovat paljon enemmän menestyksen perään;
    Että olet suhteellisen tyytyväinen elämääsi, mutta sinun voi olla vaikea todella innostua;
    Että sinulla on myös "synkkä puoli", joka tulee esiin vain hyvin harvoissa tilanteissa.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 03. Tammikuuta 2015 klo 00:31 »
  • Tykkää (0)

• myös INFJ
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #23 : 03. Tammikuuta 2015 klo 14:08 »

Itse olen testistä riippuen joko INFJ tai ENFJ. Introvertti-ekstrovertti-akselilla olen välimallikaveri. Jos pitäisi valita, niin veikkaisin olevani INFJ, sillä tuon persoonallisuustyypin kuvaukset (esim. nuo Brooksin mainitsemat) tuntuvat usein kaikkein tutuimmilta.

Ihan mielenkiintoinen ja ilmeisesti käyttökelpoinenkin tämä kyseinen malli. Antaa vissiin jopa suht. paikkansapitäviä ennusteita siitä, millaisia asioita elämässä voi millaisellekin persoonalle tulla eteen.

Mielenkiintoista myös, että täällä on paljon INFJ:tä ja muita harvinaisia persoonallisuustyyppejä edustettuna.
    Kirjattu

M-H

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 03. Tammikuuta 2015 klo 14:32 »
  • Tykkää (0)

• Ihanaa että täällä on noita inpfejä ja infjejä!!!!  :sydamia Joo ei oo infpejäkää kuin joku 1,2 % työelämässä :) Ja coconut: miten haluaisit esiintyä? :) Laulaa? Itse olen tehnyt stand-uppia ja voin kertoo että sen jälkeen ku lavalta pääsee pois niin tunne on kyllä mitä mahtavin!
    Ja Hobelf: kiitti profiilikuva kehusta!
    Ja noi graffitit!!!!  :o :o :o
    Kirjattu

coconut

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • blogi
    « Vastaus #25 : 03. Tammikuuta 2015 klo 15:24 »
  • Tykkää (0)

• Joo INFJit taitaa olla melko harvinaisia, niihin ei ole tullut paljon törmäiltyä :) Niissäkin on kyllä paljon sellaisia piirteitä, jotka sopivat myös minuun noissa Brooksin laittamissa kohdissa. Minäkin olen noita testejä aika monta erilaista tehnyt, mutta kyllä niissä aina on jotain perää, vaikka jotkut olisivatkin vähän enemmän "vitsillä" tehtyjä testejä.

Mitäs tyypit mahtaa olla horoskoopeiltaan? Itse olen härkä, ja sen luonnehoroskoopit pitävät kyllä ihmeellisesti paikkaansa.

Hobelf, onko sinulla jossain töitäsi näkyvissä jos myös tykkäät maalailla ja piirtää? :)

Ja kyllä juu, laulaahan minä joskus tahtoisin uskaltaa ihan ihmisten kuullen! Siitä on tullut aika paljon haaveiltua :D Varmasti tuntuu kyllä mahtavalta esiintymisen jälkeen.. :) 
    Kirjattu

Kurre

• Vieras
    « Vastaus #26 : 03. Tammikuuta 2015 klo 15:51 »

^

Itse olen kalat, luonnehoroskooppi osuu täälläkin häiritsevästi kohdilleen. En tosin juuri usko horoskooppeihin, tai ainakaan niihin missä luvataan jotain huonoa  ;D
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #27 : 03. Tammikuuta 2015 klo 17:37 »

rapu täällä terve....kyllä ravun piirteet aika lailla minuun täsmäävätkin, tosin jotkin eivät, mutta sekin on usein näennäistä. Ja osa voi liittyä nousevaan merkkiin, joka minulla on käsittääkseni neitsyt.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 03. Tammikuuta 2015 klo 21:22 »
  • Tykkää (0)

• ^

Itse olen kalat, luonnehoroskooppi osuu täälläkin häiritsevästi kohdilleen. En tosin juuri usko horoskooppeihin, tai ainakaan niihin missä luvataan jotain huonoa  ;D

Kalat tosiaan minäkin.

En usko noihin normihoroskooppeihin, joissa ennustetaan asioita, mutta luonnehoroskoopit tuntuvat osuvan todella hyvin yksiin. Kalan kohdalla impulsiivisuus on oikeastaan ainoa usein esiin nouseva asia, joka ei oikein minuun sovi. En usko planeettojen liikkeisiin, mutta ajattelen, että syntymävuodenajalla voi hyvinkin olla vaikutusta.

Lisäksi esimerkiksi veriryhmähoroskooppi vaikuttaa aika relevantilta.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #29 : 04. Tammikuuta 2015 klo 01:34 »
  • Tykkää (0)

• INFJ täällä, lähelle liippaa myös INFP. Horoskoopiltani Neitsyt, ei kannata myöskään unohtaa nousevaa merkkiä sekä kuumerkkiä. Omani ovat molemmat Leijonia, jotka varmaan selittävät myös itsepäisyyteni. Olen hyvin empaattinen ja taiteilijamainen (runot jne. iskevät). Herkkyys ja perfektionisminhaku ovat kyllä osa minua, hyvin hiljainen ihminen olen, mutta ajatusmaailmani on vilkas. Sille tuulelle sattuessani saatan olla hyvin puhelias perheen parissa tai kirjoitella syvimpiä tuntemuksiani luotetuille ystäville. Sosiaaliset tilanteet ovat useimmiten hyvin rasittavia ja pyrin pysymään erossa sellaisista tilanteista, yksin ollessa akut yleensä aina latautuvat ja nautin hyvin paljon yksinolemisesta. Mukavaa huomata, että täällä on paljon samanhenkisiä tyyppejä! :)
    Kirjattu